Tsja, of het Tjacka wel of niet was heeft toch geen nut om erover te speculeren verderquote:
quote:
ik zag het jaquote:Op woensdag 11 mei 2016 13:20 schreef Insomnia_ het volgende:
Wow typete per ongeluk iets wat op skype moest op FOK! bijna
Ja, anders zou het heel genant zijn geworden.quote:Op woensdag 11 mei 2016 13:20 schreef supersof het volgende:
[..]
ik zag het ja
er miste alleen wat belangrijke informatie
was het naar je moeder?quote:Op woensdag 11 mei 2016 13:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja, anders zou het heel genant zijn geworden.
Dat leg ik net uit maar je gelooft me niet.quote:
Net zo gênant als donatie ?quote:Op woensdag 11 mei 2016 13:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja, anders zou het heel genant zijn geworden.
nee, vriendin van broertje lolquote:
Ja primaquote:Op woensdag 11 mei 2016 13:21 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat leg ik net uit maar je gelooft me niet.
We kunnen toch eerst meeten, dan daten. Hoezo is dat awkward??
Zie mezelf alweer voor niks naar Arnhem rijden en jij lacht je rot.
Ja dat bedacht ik me ook toen ik op invoeren kliktequote:Op woensdag 11 mei 2016 13:22 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
nee, vriendin van broertje lol
naar moeder was het iig nog in het pools of engels gegaan.
gelukkig viel de schade zojuist mee.
Ik stuurde per ongeluk een bericht die naar vriendin van broertje moest naar fokkie op app.quote:Op woensdag 11 mei 2016 13:24 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja dat bedacht ik me ook toen ik op invoeren klikte
hahahaha echtquote:Op woensdag 11 mei 2016 13:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik stuurde per ongeluk een bericht die naar vriendin van broertje moest naar fokkie op app.
pff echt genant altijd.
Ze waren op WZV een tijdje terug over Ritmo aan het Roddelenquote:Op woensdag 11 mei 2016 13:28 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee gek.
Ritmo post gewoon nog onder andere naam (niet Elan)
Waarom denk jij dat ik Ritmo ben dan.quote:Op woensdag 11 mei 2016 13:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ze waren op WZV een tijdje terug over Ritmo aan het Roddelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |