En dan lekker met eenden spelenquote:Op woensdag 11 mei 2016 11:18 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja ga denk badje maar opzetten in de tuin.
zou jij wel willen hé viespeukquote:Op woensdag 11 mei 2016 11:25 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
En dan lekker met eenden spelen
weet je date dat ook?quote:
eenden moet je eten en je moet niet spelen met je etenquote:Op woensdag 11 mei 2016 11:25 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
En dan lekker met eenden spelen
doe ik liever met mijn niffa danquote:Op woensdag 11 mei 2016 12:19 schreef Elan het volgende:
[..]
Hoezo.
Is toch mooi man. Met je zoon later naar Ajax
ik weet het niet manquote:Op woensdag 11 mei 2016 12:26 schreef Elan het volgende:
[..]
Hoe oud ben jij nou, 22 ofzo?
Komt over jaar of 10 wel man
Zie je jezelf wel settelen dan? Huisje boompje beestje. Of heb je zulke gevoelens nooit gehad met M?quote:Op woensdag 11 mei 2016 12:27 schreef Nouri het volgende:
[..]
ik weet het niet man
ik ben niet echt een persoon die afhankelijk is van iemand of een kind![]()
Ja, oke misschien niet handig, maar ik zou het wel heel leuk vindenquote:
Ik had toen welquote:Op woensdag 11 mei 2016 12:29 schreef Elan het volgende:
[..]
Zie je jezelf wel settelen dan? Huisje boompje beestje. Of heb je zulke gevoelens nooit gehad met M?
Jij lijkt me ook wel toffe ma. Niet zo pretentieus iig.quote:Op woensdag 11 mei 2016 12:30 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja, oke misschien niet handig, maar ik zou het wel heel leuk vinden
Voordeel wij mannen zijn niet echt aan leeftijden gebonden.quote:Op woensdag 11 mei 2016 12:31 schreef Nouri het volgende:
[..]
Ik had toen wel
maar ik begin daar steeds meer over te twijfelen
laat mij maar werken reizen werken reizen
maar misschien is dit idee over een jaar of 10 wel over
het is bij mij een beetje tegendraadsquote:Op woensdag 11 mei 2016 12:36 schreef Elan het volgende:
[..]
Voordeel wij mannen zijn niet echt aan leeftijden gebonden.
Kan prima met 35 eerste kind. Langer genieten
moet je wel een jongere vriendin hebbenquote:Op woensdag 11 mei 2016 12:36 schreef Elan het volgende:
[..]
Voordeel wij mannen zijn niet echt aan leeftijden gebonden.
Kan prima met 35 eerste kind. Langer genieten
35 en chick van 18quote:Op woensdag 11 mei 2016 12:41 schreef supersof het volgende:
[..]
moet je wel een jongere vriendin hebben
Zit wel goed dus.quote:Op woensdag 11 mei 2016 12:41 schreef supersof het volgende:
[..]
elan wil nietquote:
hangt toch ook wel van de persoon af, gebeurt vaak genoeg dat een vrouw pas kinderen wilt/krijgt bij 30+ om allerlei redenenquote:Op woensdag 11 mei 2016 12:41 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja kan, maar is niet heel goed voor het kindquote:Op woensdag 11 mei 2016 12:45 schreef Sked het volgende:
[..]
hangt toch ook wel van de persoon af, gebeurt vaak genoeg dat een vrouw pas kinderen wilt/krijgt bij 30+ om allerlei redenen
sof haar eierstokken zijn al aan het klapperenquote:Op woensdag 11 mei 2016 12:45 schreef Sked het volgende:
[..]
hangt toch ook wel van de persoon af, gebeurt vaak genoeg dat een vrouw pas kinderen wilt/krijgt bij 30+ om allerlei redenen
Wel.quote:
hoe oud ben jij danquote:Op woensdag 11 mei 2016 12:48 schreef Elan het volgende:
[..]
Wel.
Maar jij vindt leeftijd raar zei je. Snap ik ook wel.
En je wil door andere jongen uitgevraagd worden lees ik.
Ook dat snap ik volledig.
Dat kan je grotendeels aan mama overlaten toch.quote:Op woensdag 11 mei 2016 12:40 schreef Nouri het volgende:
[..]
het is bij mij een beetje tegendraads
ik vind zorgzaam zijn heel leuk maar ik zie een kindje echt niet zitten
dat is ook wel waarquote:Op woensdag 11 mei 2016 12:50 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat kan je grotendeels aan mama overlaten toch.
Niet dat je passief moet zijn, maar gewoon hoe wij mannen zijn. Je weet toch.
Jij dacht er hetzelfde over als ik dacht ik.quote:Op woensdag 11 mei 2016 12:48 schreef Elan het volgende:
[..]
Wel.
Maar jij vindt leeftijd raar zei je. Snap ik ook wel.
En je wil door andere jongen uitgevraagd worden lees ik.
Ook dat snap ik volledig.
Dankjewel.quote:Op woensdag 11 mei 2016 12:49 schreef Nouri het volgende:
elan ik vind dat je van een debiel een hele leuke user bent geworden
nou enquote:Op woensdag 11 mei 2016 12:51 schreef Elan het volgende:
[..]
Dankjewel.
35 ben ik. 25 kan wel, maar sof is 19 ofzo![]()
21 toch intussenquote:Op woensdag 11 mei 2016 12:52 schreef supersof het volgende:
elan weet niet eens hoe oud ik ben pffff
Vertrouw het gewoon niet zo oké.quote:Op woensdag 11 mei 2016 12:51 schreef supersof het volgende:
[..]
Jij dacht er hetzelfde over als ik dacht ik.
En jij bent degene die mij niets meer heeft gestuurd dusja
dan hoop ik eerlijk gezegd wel dat Elan en sof een keer op date gaanquote:Op woensdag 11 mei 2016 12:54 schreef Nouri het volgende:
als jullie voor het eind van het jaar niet hebben gedate hang ik mijzelf op
doe je toch nietquote:Op woensdag 11 mei 2016 12:54 schreef Nouri het volgende:
als jullie voor het eind van het jaar niet hebben gedate hang ik mijzelf op
ja dat heb ik ook bij jouquote:Op woensdag 11 mei 2016 12:54 schreef Elan het volgende:
[..]
Vertrouw het gewoon niet zo oké.
Straks is het hahahahahahaha wat denk jij nou.
Laatst wilde ik appen wilde je niet en opeens moet ik foto's sturen.
Raak onzeker oké.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |