jep, nog vakantiequote:
Klopt, maar omdat ik vakantie heb weet ik af en toe niet eens welke dag het isquote:Op woensdag 11 mei 2016 00:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Ah OK.. Geen idee hoelang dat tegenwoordig is.. Maar woensdags ben je toch altijd vrij
Kun je nagaan hoe ik en Mo ons af en toe voelenquote:Op woensdag 11 mei 2016 00:22 schreef just me het volgende:
[..]
Klopt, maar omdat ik vakantie heb weet ik af en toe niet eens welke dag het is
de weg kwijtquote:Op woensdag 11 mei 2016 00:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Kun je nagaan hoe ik en Mo ons af en toe voelen
ja, dan mag ik weer beginnenquote:
Oh nee hoor, maar ik heb regelmatig dat ik niet precies weet welke dag het is.quote:
Gewoon lekker druk bezig zijn!quote:Op woensdag 11 mei 2016 00:31 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Oh nee hoor, maar ik heb regelmatig dat ik niet precies weet welke dag het is.
En vervelen doe ik me nooit.
Truste.quote:Op woensdag 11 mei 2016 00:32 schreef just me het volgende:
[..]
Gewoon lekker druk bezig zijn!slaaptijd al is het vakantie
quote:Op woensdag 11 mei 2016 00:32 schreef just me het volgende:
[..]
Gewoon lekker druk bezig zijn!slaaptijd al is het vakantie
Ah OKquote:
quote:Amazing Slow Downer for Windows
Change the speed of the music - from 20% (one fifth speed) to 200% (double speed) without changing the pitch.
Wrong key? Change the pitch in semi-tones - at full or changed speed.
Out of tune? Adjust the pitch in cents (100ths of a semi-tone) to suit your instrument.
Real-time processing - all described above is done in real-time - just insert the CD and press the play button!
Also slows down MP3, Wave, Windows Media Audio, Ogg, FLAC and AAC/M4A files on your computer in real-time.
Note: M4P files from the iTunes store is now supported.
Great stereo sound quality!
System requirements:
Compatible with Windows XP, Vista, Windows 7, 8 and 10 (including 64-bit versions of each OS).
Download the trial version of Amazing Slow Downer for Windows now!
Jeumig, dan neem ik wel de fiets.quote:Honderden bussen in Engeland dragen vanaf 23 mei advertenties met de tekst 'Subhan Allah'. Dit betekent 'Allah is groot'.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja ok, dat is ook erg neutraal.....daar worden nooit oorlogen voor gevoerd.quote:Omdat het in Londen niet is toegestaan om advertenties met politieke boodschappen af te beelden in het openbaar vervoer is gekozen voor een religieuze tekst.
"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |