Het nummer beluister je hier:quote:Als je het niet tof vindt, ben je behoorlijk de lul want het gaat de komende tijd wel heel veel door de speakers pompen.
- Singer-songwriter Douwe Bob
quote:Op dinsdag 10 mei 2016 23:06 schreef MaGNeT het volgende:
Is de inzending van Zweden nu gejat van Matt Simons (Catch & release) of andersom?
C&R is al 2 jaar oudquote:
Ze bedoelen pers uit eigen landquote:Op woensdag 11 mei 2016 00:18 schreef Jinkx het volgende:
Grappig dat ze steeds noemen 'local press', terwijl het allemaal niet-Zweden zijn die vragen stellen.
Dat zou logisch zijn. Er zitten er nu 8 in de 1e helft en 7 in de tweede helft. Of zitten alle briefjes erin, ook voor de finalisten van donderdag?quote:
Het is toch een grote kom? Landen uit de finale hebben ook al een helft getrokken, dus het is niet 50/50quote:
Letterlijk walk on water dan.quote:Op woensdag 11 mei 2016 00:19 schreef Fred_B het volgende:
Ira is zwanger trouwens. Bevallen op het podium zou wel een mooie act zijn.
ik weet niet of mij dat zou bevallenquote:Op woensdag 11 mei 2016 00:19 schreef Fred_B het volgende:
Ira is zwanger trouwens. Bevallen op het podium zou wel een mooie act zijn.
Volgens mij wel, want bij de geplaatste landen is de verdeling ook 4/2quote:Op woensdag 11 mei 2016 00:19 schreef TheArt het volgende:
[..]
Dat zou logisch zijn. Er zitten er nu 8 in de 1e helft en 7 in de tweede helft. Of zitten alle briefjes erin, ook voor de finalisten van donderdag?
Ja, t is schaamteloosquote:Op woensdag 11 mei 2016 00:19 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Oké, je kan het liedje op sommige stukken bijna 1 op 1 overheen leggen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |