Ja, Kayleigh. Een typisch Turkse naam.quote:Op zondag 15 mei 2016 13:55 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Het misdrijf gaat over een Turk die geld via zijn familie doorsluisde. Staat er ergens dat dit Hollandse meisje geen directe familie is?
Je bent nog steeds allochtoon als een van je ouders een Nederlander is.quote:Op zondag 15 mei 2016 14:23 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Ja, Kayleigh. Een typisch Turkse naam.
Allebei mijn ouders zijn Nederlander. Wat ben ik dan?quote:Op zondag 15 mei 2016 14:26 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Je bent nog steeds allochtoon als een van je ouders een Nederlander is.
Zolang niet een van je opa's of oma's uit het buitenland kwam een autochtoon.quote:Op zondag 15 mei 2016 14:30 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Allebei mijn ouders zijn Nederlander. Wat ben ik dan?
Dat kan niet:quote:Op zondag 15 mei 2016 14:42 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Zolang niet een van je opa's of oma's uit het buitenland kwam een autochtoon.
Een van mijn ouders is Nederlander, dus volgens jouw redenatie ben ik allochtoon. Mijn andere ouder is ook Nederlander, maar dat doet er al niet meer toe. Ik val al in de eerste verzameling.quote:Op zondag 15 mei 2016 14:26 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Zinnen buiten context plaatsen en daar een definitie uithalen is nogal kinderachtig.quote:Op zondag 15 mei 2016 14:46 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Dat kan niet:
[..]
Een van mijn ouders is Nederlander, dus volgens jouw redenatie ben ik allochtoon. Mijn andere ouder is ook Nederlander, maar dat doet er al niet meer toe. Ik val al in de eerste verzameling.
Waarom krijg ik toch het gevoel dat de mama van Kayleigh de zaken ietsje anders doet voorstellen dan ze in werkelijkheid zijn?quote:Op maandag 16 mei 2016 11:46 schreef juliusceasar het volgende:
"Buitenlandse Zaken en de Nederlandse ambassade doen nauwelijks iets voor haar. Ook haar uitlevering naar Nederland, waarvoor nog slechts één handtekening nodig is, blijft maar uitgesteld worden. Nog even en het is te laat voor mijn dochter.”
SCHANDE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik stel voor dat we hier hetzelfde doen met jou en je mening.quote:Op woensdag 11 mei 2016 00:07 schreef JubaUrbicus het volgende:
[..]
Kan me niet schelen, in sommige landen zijn ze niet gediend van meningen en daar dien je aan te houden.
Dat kind heet dus helemaal geen Kayleigh.quote:Op zondag 15 mei 2016 14:23 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
quote:
Moeder Kayleigh
De Nederlandse Kayleigh* (22) die al weken zwaar ziek in een cel in Marokko zit, gaat volgens haar moeder steeds verder achteruit.
Dinsdag werd na aandringen van de moeder en advocaat Sébas Diekstra alsnog door Buitenlandse Zaken een scan voor de vrouw geregeld in een privé-kliniek in Marokko. Daar is volgens de moeder aangetoond dat Kayleigh een blindendarmontsteking heeft die is doorgebroken naar baarmoeder en eileiders. De Nederlandse heeft ook zeer hoge koorts. Volgens medici kan de aandoening levensbedreigend zijn. Ook is er het risico op onvruchtbaarheid.
“Gisteren heb ik Kayleigh voor het laatst gesproken”, zegt haar moeder. “Haar is verteld dat ze geopereerd moet worden. Maar niemand regelt dat voor haar. Ik hoor ook niets van Buitenlandse Zaken meer. Ik ben ontzettend bang dat mijn dochter zal overlijden. Het is om gek van te worden.”
Advocaat Diekstra staat in contact met Buitenlandse Zaken. De raadsman heeft daar aangevoerd dat Nederlanders die in het buitenland gedetineerd zijn, net zoveel recht hebben op medisch zorg en bijstand als gevangenen hier. “Keyleigh zit immers vast in het kader van een Nederlands strafrechtelijk onderzoek. Als gedetineerden in ons land ziek zijn, regelt de overheid ook dat zij medische hulp krijgen.”
De vrouw werd in oktober in Marokko aangehouden op verzoek van het landelijk parket. Dat gebeurde in een strafrechtelijk onderzoek naar oplichting en het witwassen van de opbrengsten daarvan. Opmerkelijk is dat Kayleigh nog altijd in Marokko wordt vastgehouden in afwachting op uitlevering naar ons land, terwijl de hoofdverdachte in dit dossier in Nederland allang weer op vrije voeten is bij gebrek aan bewijs.
*In verband met haar veiligheid is de naam Kayleigh gefingeerd.
http://m.telegraaf.nl/art(...)r-in-marokkaanse-cel
quote:Niets mis met NL’se in cel Marokko
woensdag 1 juni 2016, 21:26
De moeder van Kayleigh.. ©
Bij de in Marokko gedetineerde Kayleigh die beweert dat zij al weken zwaar ziek is, heeft recent medisch onderzoek volgens Buitenlandse Zaken niets opgeleverd.
De moeder van de 22-jarige zei eind vorige week dat tijdens het onderzoek een doorgebroken blindendarmontsteking is geconstateerd die levensbedreigend kan zijn. Maar daarvan is volgens een woordvoerster van Buitenlandse Zaken niets op de in een privékliniek gemaakte echo’s en scan te zien.
“Ook eerdere medische onderzoeken brachten geen afwijkingen aan het licht”, aldus de woordvoerster. “Maandag is de vrouw opnieuw bezocht door een ambassademedewerker. Omdat zij blijft klagen over pijn, volgen wellicht meer onderzoeken.” De Nederlandse zegt volgens haar advocaat Sébas Diekstra inmiddels veel steun en hulp van de Marokkaanse gevangenisdirectie te krijgen.
De vraag of Kayleigh haar klachten mogelijk fingeert om sneller naar ons land te worden uitgeleverd, kan Buitenlandse Zaken niet beantwoorden. “Wij zijn geen medici, dus dat is onduidelijk. Ze heeft nog nog één handtekening nodig en wordt dan naar Nederland overgeleverd.” Advocaat Diekstra vindt het onbegrijpelijk dat zijn cliënte daar al maanden op moet wachten. “Er blijkt zelfs nog niet van enig bewijs tegen haar.”
Kayleigh werd in november in Marokko opgepakt op verzoek van het landelijk parket in een strafrechtelijk onderzoek naar oplichting en witwassen. De hoofdverdachte die in ons land werd opgepakt, is sinds geruime tijd weer op vrije voeten wegens gebrek aan bewijs.
TS hoopte waarschijnlijk dat iedereen het allemaal heel erg zou vinden, zodat hij iedereen later kon beschuldigen van racisme. Helaas had iedereen ook met een Kayleigh weinig medelijden.quote:Op donderdag 2 juni 2016 00:50 schreef SOG het volgende:
Maar goed het "Hollandse" meisje heet gewoon Fatima ofzo duswtf (zie de moeder iig een hoofddoek hebben)
En om wat medeleven te kweken bij de Nederlandse bevolking hebben ze dan de naam kayleigh verzonnen...
Dan is Geert Wilders ook een Allochtoon hahaquote:Op zondag 15 mei 2016 14:26 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Het is haar echte naam niet.quote:Op zondag 15 mei 2016 14:23 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |