Stiefpa is voor Feyenoord dan ga ik wel mee voor hem + het gaat een groot feestje worden daar in Rotterdam.quote:
Oké!quote:Op dinsdag 10 mei 2016 23:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb Peter R gekeken op rtl 5 en daarna frist dates op npo3.
het is fantastischquote:Op dinsdag 10 mei 2016 23:09 schreef Strani het volgende:
Nederland nu even op de achtste plaats bij de bookies, en vierde onder de landen van die de eerste halve finale hebben overleefd.
De bookies hadden IJsland ook heel hoog staan.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 23:09 schreef Strani het volgende:
Nederland nu even op de achtste plaats bij de bookies, en vierde onder de landen van die de eerste halve finale hebben overleefd.
Je weet dat het willekeurig is hé. Een paar jaar geleden werden de common linnets als 7e opgenoemd en ze bleken eerste te zijn geweest. Maar dat horen we dus komende zaterdag na de finale..quote:Op dinsdag 10 mei 2016 23:06 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Maar derde in de eerste halve finale is al mooi.
Coolsingelquote:Op dinsdag 10 mei 2016 23:12 schreef Anonymousz het volgende:
Toeters vuurwerk
Huldiging op het museumplein
Grachtengordelrondje.exequote:Op dinsdag 10 mei 2016 23:12 schreef Anonymousz het volgende:
Toeters vuurwerk
*Arenaparkquote:Op dinsdag 10 mei 2016 23:12 schreef Anonymousz het volgende:
Toeters vuurwerk
Naar KLB jij.. en neem Starm meequote:
Ik zit al in de auto met mijn hand op de claxon!!!!quote:Op dinsdag 10 mei 2016 23:12 schreef Anonymousz het volgende:
Toeters vuurwerk
Tja, toch zitten ze vaker goed dan fout. Het blijft gokken natuurlijk.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 23:10 schreef KingRoland het volgende:
[..]
De bookies hadden IJsland ook heel hoog staan.
Ze zijn niet eens door naar de finale
Wel, Benny zegt het ook dus dan is het waar.quote:
Dan ben je echt een sukkelquote:Op dinsdag 10 mei 2016 23:16 schreef Stickertje het volgende:
ik las net dat er waarschijnlijk een grapjas was die net voor kroatie Allahu Akbar riep
Betweter.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 23:11 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Je weet dat het willekeurig is hé. Een paar jaar geleden werden de common linnets als 7e opgenoemd en ze bleken eerste te zijn geweest. Maar dat horen we dus komende zaterdag na de finale..
Ik wacht op je bij de schommelsquote:Op dinsdag 10 mei 2016 23:16 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Wel, Benny zegt het ook dus dan is het waar.
Zaterdag pas he?quote:
via eurovison.tv of via http://songfestival.hole1988.nl/quote:
quote:
Ja, dikke party in het Zuiderpark enzoquote:Op dinsdag 10 mei 2016 23:40 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Tot volgend jaar dan maar als we het ESF organiseren
De meeste zeggen dat je beter af bent als je in de 2e helft zit.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |