Volgens mij gaat die juist goedquote:Op dinsdag 10 mei 2016 22:44 schreef showtimer het volgende:
Oostenrijk is blijkbaar toch een vrij zekere 'nee'
ik niet denk ikquote:Op dinsdag 10 mei 2016 22:45 schreef TLC het volgende:
Kijken jullie nog ESF als DB dadelijk niet genoemd gaat worden ?
Echt wel.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 22:45 schreef TLC het volgende:
Nee, natuurlijk niet.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 22:45 schreef TLC het volgende:
Oh dan delen ze mijn smaak, ik had alleen anders verwachtquote:
Ik ook, omdat Douwe zoveel beter wasquote:Op dinsdag 10 mei 2016 22:46 schreef Em31 het volgende:
Man ik zou zó teleurgesteld zijn als Nederland niet doorgaat
Optreden van bosnie niet gezien?quote:Op dinsdag 10 mei 2016 22:47 schreef JimmyDean het volgende:
Pro-immigratie propaganda. Dat ontbrak er nog maar aan.
Tja, Oostenrijk in het Frans is ook wel een eigenaardige combi.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 22:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh dan delen ze mijn smaak, ik had alleen anders verwacht
Misschien kunnen wij een keer een Duitstalig nummer sturen.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 22:49 schreef showtimer het volgende:
[..]
Tja, Oostenrijk in het Frans is ook wel een eigenaardige combi.
Homo-emancipatie is ook politiek.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 22:49 schreef Jinkx het volgende:
Ik dacht dat het songfestival zich nooit bemoeide met politiek.
Veel kasthommosquote:Op dinsdag 10 mei 2016 22:49 schreef skysherrif het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom ESF zo groot is op Fok?
Dan ben je bij voorbaat kansloos.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 22:49 schreef Jane het volgende:
[..]
Misschien kunnen wij een keer een Duitstalig nummer sturen.
Mja is het vluchtelingen probleem nu opgelost dan? Wat moet dit zijn?quote:Op dinsdag 10 mei 2016 22:49 schreef Jinkx het volgende:
Ik dacht dat het songfestival zich nooit bemoeide met politiek.
Lekker gelukt dan want ik zag er tientallen.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 22:50 schreef Jinkx het volgende:
[..]
Laatst wilden ze de regenboogvlaggen nog verbieden
en omdat er heel veel afgekraakt kan worden en daar houdt de gemiddelde Fokker erg vanquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |