Die loopt hier weer rond, water en voer voorradig, even rustig aan nu.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 23:47 schreef just me het volgende:
Hé Knokkels is de vluchteling weer keurig thuis ?
domme weglopert!quote:Op dinsdag 10 mei 2016 23:48 schreef knokkels het volgende:
[..]
Die loopt hier weer rond, water en voer voorradig, even rustig aan nu.
En dan flink schrokken van het voer, mag ik het weer gaan opruimen..quote:
gelukkig dat ie er weer isquote:Op dinsdag 10 mei 2016 23:49 schreef knokkels het volgende:
[..]
En dan flink schrokken van het voer, mag ik het weer gaan opruimen..Nou ja morgen is ie weer het mannetje
quote:Op woensdag 11 mei 2016 00:30 schreef knokkels het volgende:
en Smokey heeft zijn plaats weer gevonden op mijn schouder
En een kopstoot, yup.. He's backquote:
quote:
En gewoon te heet ook om te slapen hierquote:
Dan blijf je toch nog even wakkerquote:Op woensdag 11 mei 2016 01:41 schreef knokkels het volgende:
[..]
En gewoon te heet ook om te slapen hier
Moet je Smokey ook niet op je bakkus laten liggenquote:Op woensdag 11 mei 2016 01:41 schreef knokkels het volgende:
[..]
En gewoon te heet ook om te slapen hier
Alrightyquote:
Nawwwwwwwwww niet eensquote:Op woensdag 11 mei 2016 01:43 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Moet je Smokey ook niet op je bakkus laten liggen
oeh, checkendequote:Op woensdag 11 mei 2016 01:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb wat ouwe Spaanse muziekjes in mijn Spaanse muziek topic gepost.. voor de verandering
STerren in het coveren Mijn ex schoonfamily zat al vanaf eind 60 in bandjes en alles werd gecoveredquote:Op woensdag 11 mei 2016 01:50 schreef knokkels het volgende:
[..]
oeh, checkende
Die Spanglish cover is!!
![]()
Die uithaal
Karen Rodriguez, behoorde zij ook tot je ex-schoonfamilie?quote:Op woensdag 11 mei 2016 01:57 schreef chufi het volgende:
[..]
STerren in het coveren Mijn ex schoonfamily zat al vanaf eind 60 in bandjes en alles werd gecovered
Neem ik ken wel een fokster met zon achternaam geloof ik...quote:Op woensdag 11 mei 2016 01:58 schreef knokkels het volgende:
[..]
Karen Rodriguez, behoorde zij ook tot je ex-schoonfamilie?
En waarom ken ik die naam
quote:Op woensdag 11 mei 2016 02:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Neem ik ken wel een fokster met zon achternaam geloof ik...
En ja waarom
Maar is je ex begin 20 of zoiets?quote:Op woensdag 11 mei 2016 02:01 schreef knokkels het volgende:
[..]Mijn ex heet ook zo van haar achternaam
![]()
Heeft wel een account gehad hier, maar niet meer actief.
y nunca idea
nahh nee, die is eind 20quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |