Ik heb een absurd hoge verbrandingquote:
Instant detox kuur ditquote:
ochtend, oww... die maak ik soms wel eens meequote:
Normaal gesproken geen probleem hoor, maar ik kon deze toch niet handelen.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 22:52 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik herken het, ik moet ook niet chinees eten
Heb alleen de recap gekeken en het leek wel steeds hetzelfde nummer met hier en daar uitzondering.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 23:08 schreef Elfletterig het volgende:
Douwe Bob is door, maar dat mocht ook wel. Echt veel middelmatige nummers. Douwe Bob heeft het gewoon gehaald op vocale kwaliteit.
Avondje hard gewerkt, lijsten naast elkaar gelegd en uiteraard was mijn lijst okéquote:
quote:
Je had toch vakantie?quote:Op dinsdag 10 mei 2016 23:33 schreef just me het volgende:
[..]
Avondje hard gewerkt, lijsten naast elkaar gelegd en uiteraard was mijn lijst oké
![]()
ledenadministratie gaat altijd doorquote:
quote:Op dinsdag 10 mei 2016 23:38 schreef Watertornado het volgende:
Dat begin had toch wel wat weg van WC Experience - Pannenkoek in mijn Onderbroek.
Knokkels is de WC deskundige vanavond na Chinese maaltijd.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 23:38 schreef Watertornado het volgende:
Dat begin had toch wel wat weg van WC Experience - Pannenkoek in mijn Onderbroek.
Ik had nogal een wc experience inderdaadquote:Op dinsdag 10 mei 2016 23:41 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Knokkels is de WC deskundige vanavond na Chinese maaltijd.
quote:Op dinsdag 10 mei 2016 23:47 schreef just me het volgende:
Hé Knokkels is de vluchteling weer keurig thuis ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |