wattes?quote:

het klinkt fucking lelijk, net als Surinaams-Nederlands.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 22:03 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
wat zijn het verschillen tussen Duits en oostenrijks Duits

Dit heeft je schrikbarend lang gekost om uit te vinden.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 22:03 schreef KingRoland het volgende:
Australië hoort blijkbaar ook bij Europa.
Ik heb een heleboel gemist

quote:

Prima!quote:Op dinsdag 10 mei 2016 22:03 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik val net in, maar hoe deed Douwe Bob het?

Don vindt dit niet leukquote:Op dinsdag 10 mei 2016 22:03 schreef Katoenplukkert het volgende:
[..]
het klinkt fucking lelijk, net als Surinaams-Nederlands.

En moet ook wel hoog gaan eindigen zaterdag.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 22:03 schreef Odaiba het volgende:
Douwe Bob gaat wel naar de finale als ik dit allemaal zo bekijk.

oordeel zelfquote:Op dinsdag 10 mei 2016 22:03 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik val net in, maar hoe deed Douwe Bob het?

ik geef hem 51% kans, het was wel een perfecte uitvoeringquote:Op dinsdag 10 mei 2016 22:03 schreef Odaiba het volgende:
Douwe Bob gaat wel naar de finale als ik dit allemaal zo bekijk.

Ik twijfelde heel even maar nehhhquote:Op dinsdag 10 mei 2016 22:04 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh dacht dat jij hem wel hot zou vinden.

Ik dacht dat ook bij dat voor filmpje. Vind hem nu zelf ook niet meer zo.quote:

Iedereen mocht de Wehrmacht in. Jij bedoeld de SS. 1.80m of langer, blond en blauwe ogen.quote:

Jij snapthet, ook al zo'n moderne klassieker.quote:

Ik vind Marokkaans-Frans en Canadees-Frans ook fucking lelijk, kom nog graag in die twee landen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |