Ach, iedereen is een beetje bi...quote:
Ik moet toch echt niet denken aan een lul in mijn mond of kont, ben ik nu 100 % hetero?quote:
Ik ben niet vies van leuke mensen zoenen, al zou het wel akward kunnen worden..quote:
We doen altijd leuke dingen, daarom zijn we dinnies duhquote:Op dinsdag 10 mei 2016 21:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wel andere dingen mee gedaan? Of minder goede vriendinnen gezoend?
Nee, dat gebeurt alleen wanneer je zijn naam noemt.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 22:02 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Niet grappen met autisme, dan komt magnetron hier een tirade houden.
He who shall not be named.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 22:03 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee, dat gebeurt alleen wanneer je zijn naam noemt.
Autisten en grappen. Dat is net zoiets als vrouwen en humor. Zouden vrouwen stiekem ook autistisch zijn?quote:Op dinsdag 10 mei 2016 22:02 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Niet grappen met autisme, dan komt magnetron hier een tirade houden.
Kip-ei ditdat, we zijn allemaal mensen en het ESF verbindt ons allemaalquote:Op dinsdag 10 mei 2016 22:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Autisten en grappen. Dat is net zoiets als vrouwen en humor. Zouden vrouwen stiekem ook autistisch zijn?
Voldemagnetron?quote:
Afkeer, haat, etc ja. Ik haat het ESF met passiequote:Op dinsdag 10 mei 2016 22:05 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Kip-ei ditdat, we zijn allemaal mensen en het ESF verbindt ons allemaal
Dat is wel een logische gevolgtrekking dan jaquote:
Het is erfelijkquote:Op dinsdag 10 mei 2016 22:05 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat is wel een logische gevolgtrekking dan ja
Nou, ga je dat dan maar lekker delen met de andere haters johquote:Op dinsdag 10 mei 2016 22:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Afkeer, haat, etc ja. Ik haat het ESF met passie
Het is dat ik je hoog heb zitten....quote:Op dinsdag 10 mei 2016 22:05 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Kip-ei ditdat, we zijn allemaal mensen en het ESF verbindt ons allemaal
Alles is erfelijk.quote:
Jij vindt het geweldig ESF?quote:Op dinsdag 10 mei 2016 22:07 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Nou, ga je dat dan maar lekker delen met de andere haters joh
quote:Op dinsdag 10 mei 2016 22:07 schreef MissMSX het volgende:
Ik denk dat ik een eeuw nodig heb om mijn beeld van Scary bij te stellen
Zo plagerig op het topje?quote:
ESF-allergiequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |