SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonder wrijving geen glans
Sjaarloosquote:
quote:Op dinsdag 10 mei 2016 20:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
picsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Brownie Dutchquote:
quote:Op dinsdag 10 mei 2016 20:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:![]()
Mag niet, heeft een te kleine publieke omroep om lid te worden van de EBUquote:Op dinsdag 10 mei 2016 20:41 schreef BabeWatcher het volgende:
volgend jaar hopelijk ook Vaticaanstad (is ook een land)
quote:Op dinsdag 10 mei 2016 20:42 schreef iBenny het volgende:
Als San Marino wint eet ik een maiskolf van een boormachine.
Dit is me een SMS bom waard.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 20:42 schreef iBenny het volgende:
Quoten voor het nageslachtquote:Op dinsdag 10 mei 2016 20:42 schreef iBenny het volgende:
Hij vroeg nog hoe laat het begon maar bij Ties weet je het maar nooit!quote:Op dinsdag 10 mei 2016 20:43 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Komt Ties?
zo ja dan mag hij de Lapo of de Fipo niet hebben
Jij bent een echte vriend, zie ik al.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 20:43 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Komt Ties?
zo ja dan mag hij de Lapo of de Fipo niet hebben
oeiquote:Op dinsdag 10 mei 2016 20:43 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Hij vroeg nog hoe laat het begon maar bij Ties weet je het maar nooit!
Doe je dan wel even je haar eerst in een staart?quote:Op dinsdag 10 mei 2016 20:42 schreef iBenny het volgende:
EGquote:
Moet de boormachine wel aan staan hè?quote:Op dinsdag 10 mei 2016 20:42 schreef iBenny het volgende:
Ties is een echte fipo/lapohunter dus dit moet een uitdaging voor hem zijnquote:Op dinsdag 10 mei 2016 20:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jij bent een echte vriend, zie ik al.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |