abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_162067967
Hey,

Over een maandje rond ik waarschijnlijk mijn studie af, eindelijk! Maar... ik zit nog steeds met één groot probleem: ik sta er alleen voor in het leven. Geen relatie, en ook geen vrienden. Ik heb een beetje de boot gemist zeg maar wat ik nu geforceerd probeer in te halen, zonder succes. Ik zit op een sportcursus, fitness en volg ook nog een andere training op school, maar daar komen de mensen niet om te socializen. Eigenlijk heb ik nu al niks meer te zoeken bij de studenten, maar ik voel mij ook zeker nog niet klaar voor de 'grote mensen wereld, terwjl ik dat op mijn 25ste toch langzaam moet accepteren'.

Ik ben bang straks in een groot zwart gat te vallen na het behalen van mijn diploma, ook omdat het waarschijnlijk nog lang duurt voordat ik een baan en dus collega's (nieuwe mensen ontmoeten) heb. Ondertussen komt de zomer eraan en afhankelijk van het wel of niet halen van mijn papiertje gaat dat zorgeloos of zorgzaam worden.. Oftewel: nu of nooit.

Voor mijn gevoel ben ik er bijna, maar ik ben deze situatie ook redelijk zat. Ik voel mij gewoon eenzaam, het gevoel alles alleen te moeten doen en ook niet beter weten dan dat er nooit iemand meegaat of je ff tegen kan praten (behalve hier tegen wat mede-pixels). Ergens is het mooi om te denken dat als ik straks mijn papiertje heb er een enorme last van mijn schouders gaat, maar goed dan ben ik er nog lang niet.

--
Wat na je afstuderen als je nog niet weet wat je wilt of dat je veel hebt gemist tijdens je studententijd?
pi_162067997
Over geen artikelen: die heb ik niet meer of zijn interviews of longreads over tot hoever de vrijheid van meningsuiting online gaat. Maak je niet echt makkelijk foto's bij op straat ofzo

Studiekeuze: tja.. Het is dat ik er bijna ben en anders zes jaar van je leven wederom weggegooid is.
pi_162068066
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 19:29 schreef Deezertje het volgende:
ik zit nog steeds met één groot probleem: ik sta er alleen voor in het leven. Geen relatie, en ook geen vrienden. Ik heb een beetje de boot gemist zeg maar wat ik nu geforceerd probeer in te halen, zonder succes.
Wat heb je gedaan om dat in te halen en waarom was het zonder succes? En wat ga je doen om te zorgen dat jij je probleem oplost?

quote:
Ik ben bang straks in een groot zwart gat te vallen na het behalen van mijn diploma, ook omdat het waarschijnlijk nog lang duurt voordat ik een baan
Wat zijn je plannen als jij je diploma haalt? Wat ga jij doen in de periode na het behalen van je diploma en voordat je een baan kan krijgen?

quote:
maar goed dan ben ik er nog lang niet.
Wat is je plan van aanpak na het behalen van je papiertje?

quote:
Wat na je afstuderen als je nog niet weet wat je wilt of dat je veel hebt gemist tijdens je studententijd?
Dat is al honderd keer gezegd in de vorige delen: nu opgeven voor de psycholoog, dan kom je op de wachtlijst te staan. Tot die tijd ga jij alle deadlines halen en je diploma halen. Als dat allemaal klaar is, kan jij aan jezelf werken tot het echte mensenleven aan de beurt is en je moet werken.
pi_162068239
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 19:31 schreef Deezertje het volgende:
Over geen artikelen: die heb ik niet meer of zijn interviews of longreads over tot hoever de vrijheid van meningsuiting online gaat. Maak je niet echt makkelijk foto's bij op straat ofzo
Eindeloos veel mogelijkheden om op het internet onderwerpen te vinden. Om je maar aan het handje mee te nemen; kijk eens op onderstaande website of je iets leuks tegenkomt:

http://essaytopicgenerator.com/
pi_162068341
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 19:41 schreef MMunkun het volgende:

[..]

Eindeloos veel mogelijkheden om op het internet onderwerpen te vinden. Om je maar aan het handje mee te nemen; kijk eens op onderstaande website of je iets leuks tegenkomt:

http://essaytopicgenerator.com/
Het is meer dat ik ook niet zomaar foto's durf te nemen van mensen. Dus moeten automatisch gebouwen landschappen of situaties worden. Ik had voorgesteld om een analyse te maken over wat voor effect foto's kunnen hebben op tekst enzo, maar dat mocht niet dus blijf ik nog steeds zitten met deze kloteopdracht.
pi_162068390
Ik ga onderhand bijna hopen dat je het niet haalt, zodat je een keer gaat inzien dat de huisarts bellen voor doorverwijzing naar een psycholoog de beste oplossing is om met je problemen om te gaan.

Als je een onderwerp zoekt: doe wat al gezegd is, ga de straat op, de deur uit en ga op zoek naar nieuws. Heb persoonlijk wel dingen gezien de afgelopen tijd die ik zeer interessant vind. Er moet toch echt iets te vinden zijn, anders ben je echt niet geschikt als journalist.
pi_162068422
Doe gewoon alsof je een toerist bent en niemand kijkt op als je foto's maakt. :p
pi_162068436
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 19:47 schreef DoubleDip het volgende:
niet geschikt als journalist.
Dit sowieso. Als je al niet eens een foto ergens van kunt maken en er een verhaaltje bij kunt bedenken dan zou ik me toch voorbereiden op een ander carrièrepad dan journalistiek. En dan gaat het niet om het 'niet durven maken van een foto van mensen', want er zijn echt legio aan dingen die je kunt bedenken waar mensen niet het onderwerp van je foto zijn. Echt, ik had die opdracht al voor 'm kunnen maken sinds mijn laatste post.
Ja doei.
pi_162068437
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 19:48 schreef DoubleDip het volgende:
Doe gewoon alsof je een toerist bent en niemand kijkt op als je foto's maakt. :p
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_162068458
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 19:45 schreef Deezertje het volgende:
Dus moeten automatisch gebouwen landschappen of situaties worden.
Niet alle onderwerpen gaan over mensen / vereisen dat je mensen op de foto zet ;)

Reageer je ook nog even op SantaClaus? Hij heeft echt de moeite genomen om een goede post te maken, dus het zou sneu zijn als deze op de negeer-stapel zou belanden, denk je niet?
  dinsdag 10 mei 2016 @ 19:49:46 #11
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_162068459
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 19:49 schreef Deezertje het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja leuk, maar niemand gaat hier jouw huiswerk voor je maken gozer.
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
pi_162068519
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 19:49 schreef Deezertje het volgende:

[..]
Opdracht B
Maak 2 verschillende reportages van minimaal 4 foto’s en beschrijf (minimaal 1 A-4) waarop je hebt gelet. Houd in je beschrijving rekening met het volgende:
Bij fotojournalistiek gaat het behalve over foto's vooral over journalistiek: de context, achtergrond van, keuzes rondom een foto, kortom: de boodschap die hij overbrengt. Leg uit wat je in je reportage precies hebt willen vastleggen.
Je had makkelijk een foto kunnen maken de afgelopen dagen. Koningsdag (Zwolle bv), Bevrijdingsfestival, drukke stranden (warm weer) etc.
Ik zie niet staan dat het met mensen te maken moet hebben. Je moest eens weten waar de Japanners foto's van maken. Echt werkelijk overal, je hebt geen idee.
Doe eens creatief.

quote:
Opdracht C
Maak bij minimaal 1 van je artikelen die je in je opleiding hebt geschreven minimaal 4 eigen foto’s en lever deze in met schriftelijke feedback van jezelf (minimaal ½ A4) en iemand uit je omgeving. Ga in de schriftelijke feedback van jezelf in op he volgende:
Wat wil je ermee overbrengen? Beschrijf vervolgens of dat gelukt is, en/of hoe dat ook nog anders kan, zowel technisch als beeldinhoudelijk.
[/spoiler]
Waar gaat je artikel over?
pi_162068541
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 19:49 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Ja leuk, maar niemand gaat hier jouw huiswerk voor je maken gozer.
Nee, maar mijn ass-begeleider stelde voor maak 4 foto's van je huisdier en beschrijf waarom je ze genomen hebt. Tja, lijkt me ook niet echt journalistiek relevant :') Het gaat om een luttele 0,75 studiepunt en iedereen heeft het gehaald toen als je maar wat inleverde.. daar ging het dus fout.
  dinsdag 10 mei 2016 @ 19:53:56 #14
358523 IkStampOpTacos
pi_162068584
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 19:52 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Nee, maar mijn ass-begeleider stelde voor maak 4 foto's van je huisdier en beschrijf waarom je ze genomen hebt. Tja, lijkt me ook niet echt journalistiek relevant :') Het gaat om een luttele 0,75 studiepunt en iedereen heeft het gehaald toen als je maar wat inleverde.. daar ging het dus fout.
Dan kan je inderdaad maar beter hier op FOK! blijven rondhangen en helemaal niks doen. ^O^
-
pi_162068596
Als je deze opdracht zo lastig vindt had je overigens wel een paar jaar eerder kunnen beginnen. Echt onbegrijpelijk dat je daar niet eerder de tijd voor neemt. Met deze tijdsplanning gaan het vermoedelijk nachtfoto's worden I guess.
pi_162068677
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 19:34 schreef SantaClausNorthPole het volgende:

[..]

Wat heb je gedaan om dat in te halen en waarom was het zonder succes? En wat ga je doen om te zorgen dat jij je probleem oplost?

[..]

Wat zijn je plannen als jij je diploma haalt? Wat ga jij doen in de periode na het behalen van je diploma en voordat je een baan kan krijgen?

[..]

Wat is je plan van aanpak na het behalen van je papiertje?

[..]

Dat is al honderd keer gezegd in de vorige delen: nu opgeven voor de psycholoog, dan kom je op de wachtlijst te staan. Tot die tijd ga jij alle deadlines halen en je diploma halen. Als dat allemaal klaar is, kan jij aan jezelf werken tot het echte mensenleven aan de beurt is en je moet werken.
- Datingapps/sites, op een sport gaan, nieuwe mensen ontmoeten dus. Maar dat heeft niet gewerkt. Hoop is gevestigd op mede-afstudeerstudenten of nieuwe collega's straks.

- plannen na diploma: geen idee, eerst zorgen dat ik 'm ook echt heb anders zie ik het somber in na de zomer.
pi_162068712
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 19:51 schreef SantaClausNorthPole het volgende:

[..]

Je had makkelijk een foto kunnen maken de afgelopen dagen. Koningsdag (Zwolle bv), Bevrijdingsfestival, drukke stranden (warm weer) etc.
Ik zie niet staan dat het met mensen te maken moet hebben. Je moest eens weten waar de Japanners foto's van maken. Echt werkelijk overal, je hebt geen idee.
Doe eens creatief.

[..]

Waar gaat je artikel over?
Ik heb geen artikel meer. Ik heb gezocht maar het zijn allemaal essays, columns of interviews. Dus niet echt waar je makkelijk foto's bij kunt maken.
pi_162068720
Ik heb nu toch al tientallen baantjes en fulltime banen gehad zo over de jaren, en heb nog nooit vrienden gemaakt onder collega's. Goed samengewerkt en de bedrijfsuitjes waren gezellig, maar daar kom je om te werken. Je hebt compleet de verkeerde verwachtingen van het werkende leven imho.
Ja doei.
pi_162068741
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 19:58 schreef motorbloempje het volgende:
Ik heb nu toch al tientallen baantjes en fulltime banen gehad zo over de jaren, en heb nog nooit vrienden gemaakt onder collega's. Goed samengewerkt en de bedrijfsuitjes waren gezellig, maar daar kom je om te werken. Je hebt compleet de verkeerde verwachtingen van het werkende leven imho.
Tijdens het werken door: pauzes, voordat je begint ff weekend doornemen etc.
pi_162068758
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 19:56 schreef Deezertje het volgende:
Maar dat heeft niet gewerkt.
En waarom heeft het niet gewerkt? Waar is het misgegaan volgens jou?

quote:
Hoop is gevestigd op mede-afstudeerstudenten of nieuwe collega's straks.
Wat verwacht jij van je mede-afstudeerstudenten? En van je nieuwe collega's?

quote:
geen idee, eerst zorgen dat ik 'm ook echt heb anders zie ik het somber in na de zomer.
Is het niet verstandig om plan B te hebben voor als je geen diploma hebt?

Wat vind je van mijn suggestie in de laatste alinea in mijn post, want daar ga je verder ook niet op in?
pi_162068780
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 19:58 schreef Deezertje het volgende:

[..]

En dan? Dan zit je 's avonds alsnog alleen in de biscoop!
Ja doei.
pi_162068790
Jezus, ik heb echt binnen vijf minuten meerdere onderwerpen bedacht waar je makkelijk foto's bij kan maken. En ik studeer niet eens Journalistiek. Echt, hoe moeilijk is het?

Een column gaat meestal over een maatschappelijk relevant onderwerp. Kun je makkelijk foto's bij maken.
pi_162068817
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 19:58 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Met wie wil jij het weekend doornemen als jij niet bent geïnteresseerd in de medemens?
pi_162068843
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 20:00 schreef DoubleDip het volgende:
Jezus, ik heb echt binnen vijf minuten meerdere onderwerpen bedacht waar je makkelijk foto's bij kan maken. En ik studeer niet eens Journalistiek. Echt, hoe moeilijk is het?

Een column gaat meestal over een maatschappelijk relevant onderwerp. Kun je makkelijk foto's bij maken.
Je hoeft niet eens een artikel te schrijven bij de foto's meer uitleggen waarom je die foto's zo gemaakt en wat je probeerde uit te beelden/leggen. Maar dat is voor mij gewoon veel te vrij. Liever: schrijf een artikel over dat de lente dit jaar vroeg valt en maak 4 foto's waaruit dat blijkt.
pi_162068856
quote:
Ik voel mij gewoon eenzaam, het gevoel alles alleen te moeten doen
Alleen worden we geboren, en alleen zullen we sterven. Wen er maar aan.

quote:
Ik vind dat je voor een aspirant-journalist behoorlijk wat gekke zinsconstructies en taalfouten maakt. "Zorgzaam" is niet het antoniem van "zorgeloos". Dat soort gekke dingen. Ben eigenlijk wel benieuwd hoe goed je teksten echt zijn, daar je er nogal prat op gaat dat je zakelijk (/inhoudelijk) erg goed bent.

[ Bericht 0% gewijzigd door Sturmic op 10-05-2016 20:05:21 (typo) ]
pi_162068915
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 20:01 schreef Sturmic het volgende:

[..]

Allen worden we geboren, en alleen zullen we sterven. Wen er maar aan.

[..]

Ik vind dat je voor een aspirant-journalist behoorlijk wat gekke zinsconstructies en taalfouten maakt. "Zorgzaam" is niet het antoniem van "zorgeloos". Dat soort gekke dingen. Ben eigenlijk wel benieuwd hoe goed je teksten echt zijn, daar je er nogal prat op gaat dat je zakelijk (/inhoudelijk) erg goed bent.
Ik heb een goede schrijfstijl. Spelling heb ik allemaal gehaald, maar blijft inderdaad een aandachtspuntje al schrijf ik hier vaak wel uit de losse pols.
pi_162068916
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 20:01 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Je hoeft niet eens een artikel te schrijven bij de foto's meer uitleggen waarom je die foto's zo gemaakt en wat je probeerde uit te beelden/leggen. Maar dat is voor mij gewoon veel te vrij. Liever: schrijf een artikel over dat de lente dit jaar vroeg valt en maak 4 foto's waaruit dat blijkt.
Hoe denk je ermee om te gaan als je een opdracht krijgt van je werkgever? Ga je daarna hem nog blijven lastigvallen met wat hij precies bedoelt? Dan lig je binnen no time eruit.
pi_162068928
Deez, reageer je hier ook even nog op?:

quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 19:59 schreef SantaClausNorthPole het volgende:

[..]

En waarom heeft het niet gewerkt? Waar is het misgegaan volgens jou?

[..]

Wat verwacht jij van je mede-afstudeerstudenten? En van je nieuwe collega's?

[..]

Is het niet verstandig om plan B te hebben voor als je geen diploma hebt?

Wat vind je van mijn suggestie in de laatste alinea in mijn post, want daar ga je verder ook niet op in?
pi_162069075
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 20:03 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
Deez, reageer je hier ook even nog op?:

[..]

Waarom het niet gewerkt heeft? Misschien weinig écht contact gemaakt en met die apps is het kwestie van looks/aantrekkelijkheid.

Wat ik verwacht? Leuk nieuw contact, weer ergens onderdeel van uit maken / bij horen.

Plan B heeft nu geen zin. Ik weet überhaupt niet eens waar ik mezelf zie over een jaar (als ik geen diploma heb). Het is meer dat stug doorgaan slimmer is dan 12.000 euro terugbetalen want ze kwijten uiteindelijk de scheld weg als je op een dag wél slaagt en daar heb ik nog tot 2020 voor, of 2021 zelfs.

Nee, ik leg het volgende week voor aan mijn PO: wat te doen als blijkt dat ik toch de deadline niet haal door falende opdrachten / scriptie niet goed en ik absoluut geen zin heb om na de zomer weer verder te gaan.
pi_162069087
quote:
Zou je eens willen proberen om deze vraag kloppend te formuleren, dan wil ik toch eens een poging wagen om deze te beantwoorden. En ja, ik ben iemand die ook "niets' gedaan heeft met zijn sociale leven in zijn studententijd.
pi_162069128
Heb je al een onderwerp bedacht? Je deadline nadert, beter ga je nu even goed zoeken naar materiaal voor je reportage.
pi_162069163
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 20:10 schreef DoubleDip het volgende:
Heb je al een onderwerp bedacht? Je deadline nadert, beter ga je nu even goed zoeken naar materiaal voor je reportage.
Ik moet morgen nog een betoog schrijven en onderbouwen, daarna nog 2 dagen over...
pi_162069173
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 20:11 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Ik moet morgen nog een betoog schrijven en onderbouwen, daarna nog 2 dagen over...
Dat vraagt ze niet.
pi_162069220
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 20:11 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Probeer het nog een keer.
pi_162069263
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 20:13 schreef DoubleDip het volgende:

[..]

Probeer het nog een keer.
Ik vraag morgen op school wel om onderwerpsuggesties.
pi_162069295
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 20:14 schreef Deezertje het volgende:

[..]

:') Lekker zelfstandig.
pi_162069330
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 20:14 schreef SantaClausNorthPole het volgende:

[..]

:') Lekker zelfstandig.
Ze zijn me er om mij te helpen toch? Ze zeiden letterlijk: we zitten hier voor jou.
pi_162069397
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 20:14 schreef Deezertje het volgende:
http://lmgtfy.com/?q=onderwerp+voor+fotoreportage
pi_162069412
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 20:16 schreef Deezertje het volgende:
Ze zijn me er om mij te helpen toch? Ze zeiden letterlijk: we zitten hier voor jou.
Exact, en daarom moet jou als 25-jarige aspirerend(/pretenderend...) journalist nog een onderwerp aangedragen worden.
pi_162069474
Ze bedoelen dat je terecht kan met een inhoudelijke vraag waar je echt geen antwoord op weet. Niet dat zij je huiswerk gaan maken.
pi_162069504
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 20:18 schreef Sturmic het volgende:

[..]

Exact, en daarom moet jou als 25-jarige aspirerend(/pretenderend...) journalist nog een onderwerp aangedragen worden.
Het is ook wel tekenend dat ik voor de rest vrijwel alles gehaald heb (en mogelijk mijn scriptie) maar zo'n simpele fotoreportage niet gaat lukken (voor de oplettende lezer trouwens 3 reportages, 12 foto's totaal...)
pi_162069539
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 20:21 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Het is ook wel tekenend dat ik voor de rest vrijwel alles gehaald heb (en mogelijk mijn scriptie) maar zo'n simpel fotoreportage niet gaat lukken (voor de oplettende lezer trouwens 3 reportages, 12 foto's totaal...)
Twaalf foto's zowaar. Dat je niet zwaar overwerkt geraakt, Deezer...
pi_162069570
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 20:22 schreef MarieAlice het volgende:

[..]

Twaalf foto's zowaar. Dat je niet zwaar overwerkt geraakt, Deezer...
Maar als ik 'lukraak' 12 foto's schiet is het ook niet goed hé. Je moet wel uitleggen WAAROM. En niet 12x willekeurig de knop indrukken als je wat leuks ziet.
pi_162069744
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 20:21 schreef Deezertje het volgende:
Het is ook wel tekenend dat ik voor de rest vrijwel alles gehaald heb (en mogelijk mijn scriptie) maar zo'n simpele fotoreportage niet gaat lukken (voor de oplettende lezer trouwens 3 reportages, 12 foto's totaal...)
Tja, komt dat omdat je er misschien wel té goed voor bent? Mineur werk eigenlijk...

Serieus... met die houding, echt, ik ben ook een sociale fuck-up, maar als ik die attitude op mijn 25e nog had gehad, had mijn pa echt wel wat belerende tikjes (al dan niet non-verbaal) uitgedeeld. En moeders waarschijnlijk ook wel. En terecht. Een user schreef eerder dat het voor jou wel eens goed zou zijn dat je echte tegenslag kende, en zo langzamerhand raak ik het met hem/haar eens. Je gefingeerde slachtofferhouding kun je dan niet meer volhouden...en dan kom je jezelf pas écht tegen.

kus.
pi_162069920
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 18:05 schreef Mathemaat het volgende:

[..]

Ik snap eerlijk gezegd zijn opleidingkeuze niet. Hij had beter iets exacter kunnen doen, zoals vele ASS'ers.
Hij hoopte, zoals met al zijn werk/sport plannen, er socialer van te worden en meer aansluiting te hebben? Dat zal dan met zijn opleidingskeuze ook wel zo zijn geweest vermoed ik. Als journalist moet je kunnen interviewen. Hij kan nu dus, als het goed is, vragen stellen en op die manier pogen een gesprek te voeren of contact te maken op datingsites.
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
pi_162069960
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 20:32 schreef Koral het volgende:

[..]

Hij hoopte, zoals met al zijn werk/sport plannen, er socialer van te worden en meer aansluiting te hebben? Dat zal dan met zijn opleidingskeuze ook wel zo zijn geweest vermoed ik. Als journalist moet je kunnen interviewen. Hij kan nu dus, als het goed is, vragen stellen en op die manier pogen een gesprek te voeren of contact te maken op datingsites.
Oh man man man...
pi_162070015
Je moet niet verwachten dat een ander het wel voor je oplost. Zelfs als je docent je nu zou matsen met een super duidelijke opdracht en jij je papiertje haalt, dan nog ga je het niet redden als journalist.
pi_162070212
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 20:23 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Maar als ik 'lukraak' 12 foto's schiet is het ook niet goed hé. Je moet wel uitleggen WAAROM. En niet 12x willekeurig de knop indrukken als je wat leuks ziet.
Speelt je beperkte gedachtengang of weinige interesses door je ASS je toch weer parten?

Had er toch wat hulp voor gezocht. Nu heb je straks alles af maar lukt het vertellen over een gemaakte foto niet. -O-
pi_162070248
Maak de volgende keer dat je in een bus zit foto's van mensen die op hun telefoon bezig zijn. Merken ze dan toch niet. Verzin je iets bij elkaar over hoe mensen ervoor kiezen in een sociaal isolement te leven, levert misschien meteen wat mooie inzichten voor je op
pi_162070269
quote:

[..]

Je legt hier hele dagen dingen volgens jezelf prima uit, dan moet je dat ook kunnen bij twaalf foto's. Ze vragen je niet om de honger de wereld uit te helpen...
pi_162070389
0,75 punt, godsamme, ik wilde dat mijn studie zo makkelijk was.
pi_162071891
Waarom ben je er niet eerder mee bezig geweest? Had je foto's kunnen maken van koningsdag, 5 mei en goede vrijdag. Misschien zijn asielcentrum, huidige straatbeeld van winkels en Amsterdam als nr2 fietstad of het gemeengoed raken elektrische laadpalen voor auto's relevante onderwerpen?
pi_162072372
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 21:11 schreef wiskundenoob het volgende:
Waarom ben je er niet eerder mee bezig geweest? Had je foto's kunnen maken van koningsdag, 5 mei en goede vrijdag. Misschien zijn asielcentrum, huidige straatbeeld van winkels en Amsterdam als nr2 fietstad of het gemeengoed raken elektrische laadpalen voor auto's relevante onderwerpen?
Ehhh, je gaat toch niet zijn huiswerk maken hoop ik? Ik bedoel, heb zelf ook wel wat ideeën plus mogelijke foto's, maar hij moet het uiteindelijk zelf gaan doen.
pi_162072898
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 21:18 schreef DoubleDip het volgende:

[..]

Ehhh, je gaat toch niet zijn huiswerk maken hoop ik? Ik bedoel, heb zelf ook wel wat ideeën plus mogelijke foto's, maar hij moet het uiteindelijk zelf gaan doen.
Voor 10 euro per foto + reiskostenvergoeding wil ik die foto's wel maken hoor.
pi_162072998
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 21:26 schreef wiskundenoob het volgende:

[..]

Voor 10 euro per foto + reiskostenvergoeding wil ik die foto's wel maken hoor.
Zo gaat hij nooit op zijn bek. Laat hem even gaan.

Over een paar maanden zitten met z'n allen met popcorn weer in dit topic te reageren omdat we dan bevestigd krijgen wat we de hele tijd zeggen en Deez op z'n plaat gaat.
pi_162073246
Nou dat zou jammer zijn.

Maar voor mogelijke onderwerpen kan je even in NWS forum kijken of je favo nieuwssite.
pi_162073311
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 20:34 schreef DoubleDip het volgende:
Je moet niet verwachten dat een ander het wel voor je oplost. Zelfs als je docent je nu zou matsen met een super duidelijke opdracht en jij je papiertje haalt, dan nog ga je het niet redden als journalist.
'De vraag is ook: wil ik dat zelf wel? Ik moet nu min of meer verplicht doorgaan want anders is het zonde van de tijd en het geld.
pi_162073409
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 21:32 schreef Deezertje het volgende:

[..]

'De vraag is ook: wil ik dat zelf wel? Ik moet nu min of meer verplicht doorgaan want anders is het zonde van de tijd en het geld.
Dat probeert ze je niet te vertellen.
pi_162075115
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 21:33 schreef SantaClausNorthPole het volgende:

[..]

Dat probeert ze je niet te vertellen.
Nou mijn hele carrière zou echt niet afhangen van 1 zo'n opdracht hoor.
Ik heb al idee: foto's schieten in een winkelstraat/leegstand. Je kan toch ook 1 foto/scène op 4 verschillende manieren schieten?
pi_162075234
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 21:57 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Nou mijn hele carrière zou echt niet afhangen van 1 zo'n opdracht hoor.
Ik heb al idee: foto's schieten in een winkelstraat/leegstand. Je kan toch ook 1 foto/scène op 4 verschillende manieren schieten?
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 21:11 schreef wiskundenoob het volgende:
Dankjewel wiskundenoob zeg je dan.
pi_162075432
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 21:59 schreef SantaClausNorthPole het volgende:

[..]

[..]

Dankjewel wiskundenoob zeg je dan.
Zo goed lees ik dus :') zie het nu ook ja, nog even kijken hoe ik het ga brengen
pi_162075503
En er kan niet eens een bedankje vanaf. Je mag je gelukkig prijzen met zulke mensen om je heen.
pi_162075675
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 22:02 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Zo goed lees ik dus :')
Nu de rest van de posts nog, wellicht levert dat nog nieuwe inzichten op en dringt het eindelijk tot je botte harses door dat je jezelf op de wachtlijst voor een psycholoog moet zetten. Tegen die tijd als het nodig is, kan je er zo terecht. Zo niet omdat het allemaal ineens goed gaat na de zomer (wat ik overigens niet geloof), dan meld je je af. Je verliest er niks mee.
pi_162076033
Maak een foto van een aziaat? Waarom? Omdat ze ook niets uit zichzelf uit voeren tenzij ze het in detail voorgekauwd krijgen. Er is alleen 1 verschil: jij kent het als ASS maar zij noemen het cultuur :D
  dinsdag 10 mei 2016 @ 22:13:03 #65
456432 Kamina
Tenacious!
pi_162076154
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 20:03 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Ik heb een goede schrijfstijl. Spelling heb ik allemaal gehaald, maar blijft inderdaad een aandachtspuntje al schrijf ik hier vaak wel uit de losse pols.
Neeeeee, sorry. Maar jij bent een van de slechtere schrijvers als vaste gebruiker op dit forum, in mijn ogen. Al kan het zijn dat het me meer opvalt bij jou omdat je zo'n misplaatste overtuiging van je eigen kunnen hebt.

quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 20:03 schreef SantaClausNorthPole het volgende:

[..]

Hoe denk je ermee om te gaan als je een opdracht krijgt van je werkgever? Ga je daarna hem nog blijven lastigvallen met wat hij precies bedoelt? Dan lig je binnen no time eruit.
Onlangs sprak ik een graphics designer over hoe hij aan de verwachtingen van zijn klanten voldoet. Zelf heb ik hier ook ervaring mee, dus ik was benieuwd met hoe hij daarmee omging. Hij is echter heel open en geïnteresseerd, wat in mijn ogen nodig is voor zo'n beroep. Hoe je daarmee omgaat is echter een tweede, wat je kan leren door vallen en opstaan.

quote:

[..]

Dat kan best. Het gaat erom dat je foto's een verhaal vertellen. Dat kan je doen door eerst het verhaal te bedenken, of kiezen, en vervolgens de foto's erbij te zoeken, óf door foto's te schieten en vervolgens een verhaal erbij te maken. Bijvoorbeeld het verhaal achter waarom je die foto wilde schieten.
Een combinatie is ook mogelijk, zoals starten met een verhaal, schieten wat je wil en vervolgens het verhaal te wikkelen om je foto's.
Journalisten werken zo, dat moet je inmiddels weten. Nieuws vind jij, of het vindt jou.

quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 22:11 schreef Koral het volgende:
Maak een foto van een aziaat? Waarom? Omdat ze ook niets uit zichzelf uit voeren tenzij ze het in detail voorgekauwd krijgen. Er is alleen 1 verschil: jij kent het als ASS maar zij noemen het cultuur :D
It's not racist if they're Asian?
1 + 1 = blauw
pi_162076236
Maak een selfie en verzin een kutverhaal :')
pi_162076367
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 22:14 schreef DoubleDip het volgende:
Maak een selfie en verzin een kutverhaal :')
Als Deez nou een selfie maakt, tover ik een artikel over hem uit mijn losse pols. Ik denk dat ik er wel wat mee kan na meer dan twintig verschillende reeksen meedraaien en ik ben niet eens een journalist.
pi_162077066
quote:
Jaarhoroscoop Schorpioen
De lat ligt hoog, je kunt nogal streng zijn voor jezelf en geeft altijd meer dan 100%. Voer voor een burn-out. Natuurlijk, je hebt een goede motivatie om er helemaal voor te gaan: je financiën. In 2016 een reden om nóg harder te werken. Je fysieke gesteldheid kan ervoor zorgen dat je je dieet omgooit en radicaal gaat lijnen. Maar dat heeft eerder een averechts effect. Want wat heb je − en het thuisfront − eraan als je elke avond voor pampus voor de buis ligt? Of dat je je lichaam te weinig voedt? Je wordt er niet vrolijker door en je energiepeil keldert. Als Schorpioen vind je het nu eenmaal lastig om een balans te vinden. Je gaat ervoor of niet. Toch is dat de uitdaging dit jaar. Doe het wat rustiger aan. Geniet van de mensen om je heen en neem eens een dagje vrij. Rondom september/oktober begin je dit te begrijpen. Je krijgt genoeg van al dat jagen naar meer en heeft eindelijk het gevoel: ik mag het rustig aan doen.
Alsof ik 'm zelf heb geschreven: dit jaar is inderdaad alles of niets.
pi_162077274
Volgens de horoscoop ga je het dus niet halen en studeer je pas september/oktober af ipv juli...?
pi_162077410
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 22:13 schreef Kamina het volgende:

[..]

It's not racist if they're Asian?
Nou, de meeste aziatische landen (en wellicht ook andere landen in de wereld waar ik geen ervaring mee hebt) zijn behoorlijk 'rule based' georganiseerd, vind men het een veilige gedachte enigzins afhankelijk van elkaar te zijn. In Nederland neigen we toch meer naar principle based, en hebben meer individuele onafhankelijkheid in.

Dat is nu juist waar Deezertje in verzuipt en onzeker van wordt. Die aziatische culturen zou hij m.i. veel beter in gedijen. Ze zijn veel normatiever en gedetailleerder in het geven van opdrachten. Of hij er ook bij zou horen als witneus is weer een ander verhaal :P
pi_162077714
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 22:27 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Alsof ik 'm zelf heb geschreven: dit jaar is inderdaad alles of niets.
Is dat nu echt wat jij uit dat tekstje haalt...?
In den Text hineinlesen, noemen ze dat in het Duits.
pi_162078030
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 22:32 schreef Koral het volgende:

[..]

Nou, de meeste aziatische landen (en wellicht ook andere landen in de wereld waar ik geen ervaring mee hebt) zijn behoorlijk 'rule based' georganiseerd, vind men het een veilige gedachte enigzins afhankelijk van elkaar te zijn. In Nederland neigen we toch meer naar principle based, en hebben meer individuele onafhankelijkheid in.

Dat is nu juist waar Deezertje in verzuipt en onzeker van wordt. Die aziatische culturen zou hij m.i. veel beter in gedijen. Ze zijn veel normatiever en gedetailleerder in het geven van opdrachten. Of hij er ook bij zou horen als witneus is weer een ander verhaal :P
En er wordt verwacht dat je bepaalde offers brengt tbv de groep.
  dinsdag 10 mei 2016 @ 22:47:43 #73
456432 Kamina
Tenacious!
pi_162078153
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 22:32 schreef Koral het volgende:

[..]

Het ging mij om dat het nogal stereotyperend is, en gezien we spreken van een ander ras dan westers blank (mijn racistische aanname), komt het over als racisme. Maarrr aangezien er meer Aziaten dan blanke westerlingen zijn, is het technisch gezien weer geen racisme. :P

Bovendien vergelijk je Aziaten met autisten. Autisten als Deezer.

Komt nog bij dat het meer onze westerse perceptie van 'hun' cultuur is. Ik schrijf 'hun' omdat tot Aziaten veel verschillende soorten volkeren behoren.
Ik denk zelfs dat Deezer het slechter zou doen, want de gemeenschap telt in de Chinees-Japanse cultuur meer dan hier. Daar zijn sociale vaardigheden onontbeerlijk voor. Daarbij komt nog dat de sociale cohesie sterker schijnt te zijn, en je altijd de 'gaijin' zou zijn.
1 + 1 = blauw
pi_162078418
Een opdracht voor 0,75 punten. Dat je het überhaupt hier durft te zeggen. :')
pi_162078654
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 22:52 schreef Bananenpap het volgende:
Een opdracht voor 0,75 punten. Dat je het überhaupt hier durft te zeggen. :')
Hoe bedoel je? 0,75 punt stelt op jaarbasis van 60 studiepunten toch niets voor?
  dinsdag 10 mei 2016 @ 23:01:07 #76
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_162079085
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 22:56 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Hoe bedoel je? 0,75 punt stelt op jaarbasis van 60 studiepunten toch niets voor?
Hij wil hiermee zeggen waarom je eigenlijk jezelf druk maakt om een kleine opdracht.
pi_162079218
quote:
7s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 23:01 schreef IkeDubaku99 het volgende:

[..]

Hij wil hiermee zeggen waarom je eigenlijk jezelf druk maakt om een kleine opdracht.
Zolang 't meetelt is het iets om druk over te maken, zeker ik het niet kan compenseren omdat ik daar al een ander vak voor inzet (ook te maken met vormgeving btw, dat kan ik gewoon echt niet). En nu is er een andere, strengere, docent, dus werkt niet in mijn voordeel heb ik het idee (weet ik pas als ik het heb ingeleverd).
pi_162079483
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 23:02 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Zolang 't meetelt is het iets om druk over te maken, zeker ik het niet kan compenseren omdat ik daar al een ander vak voor inzet (ook te maken met vormgeving btw, dat kan ik gewoon echt niet). En nu is er een andere, strengere, docent, dus werkt niet in mijn voordeel heb ik het idee (weet ik pas als ik het heb ingeleverd).
Ik snap gewoon echt niet hoe je zoiets onvoldoende zou kunnen krijgen, maar goed. We zullen zien. Ik heb weinig hoop.
pi_162079662
t is ook stereotyperend. Of maak er exemplarisch van want ik gaf indirect al aan dat het niet universeel is?

Ik twijfel of hij het slechter zou doen? Niet weten hoe zichzelf een houding te geven lijkt me makkelijker voor hem daar. Allemaal voorgekauwde vaste patronen. Maar zijn eigen autistische eerlijkheid kan 'face' van anderen daar inderdaad behoorlijk schaden. Hangt een beetje van de situatie af en tegen wie je dat doet?

Maar goed, waar hebben we het over? Ik zie Deezertje niet snel op wereldreis gaan. Kost geld, en er is geen zekerheid dat hij er een relatie aan over houdt.
pi_162079757
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 23:10 schreef Koral het volgende:
t is ook stereotyperend. Of maak er exemplarisch van want ik gaf indirect al aan dat het niet universeel is?

Ik twijfel of hij het slechter zou doen? Niet weten hoe zichzelf een houding te geven lijkt me makkelijker voor hem daar. Allemaal voorgekauwde vaste patronen. Maar zijn eigen autistische eerlijkheid kan 'face' van anderen daar inderdaad behoorlijk schaden. Hangt een beetje van de situatie af en tegen wie je dat doet?

Maar goed, waar hebben we het over? Ik zie Deezertje niet snel op wereldreis gaan. Kost geld, en er is geen zekerheid dat hij er een relatie aan over houdt.
Mijn huidige situatie ontlvuchten is zo gek nog niet..
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 23:06 schreef DoubleDip het volgende:

[..]

Ik snap gewoon echt niet hoe je zoiets onvoldoende zou kunnen krijgen, maar goed. We zullen zien. Ik heb weinig hoop.
Als ik foto's maak en deze onderbouw, ik ook niet. Maar ik koppel het meteen aan de docent die het moet nakijken, hoewel dat niet uit zou mogen maken toch?
pi_162080076
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 22:56 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Daarom juist. Dat je weer twee topics vult vanwege een opdracht van 0,75 studiepunten. Je had het in die tijd al af kunnen hebben. :')
pi_162080360
Heb je nog een opdracht ingeleverd vandaag?
pi_162080427
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 20:01 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Je hoeft niet eens een artikel te schrijven bij de foto's meer uitleggen waarom je die foto's zo gemaakt en wat je probeerde uit te beelden/leggen. Maar dat is voor mij gewoon veel te vrij.
Dat heet journalistieke vrijheid. Als je daar al niet mee kunt omspringen... Ik fotografeer graag en ik kan zo een uitleg verzinnen rondom tig foto's die ik heb gemaakt. Zo op papier gezet, geen enkel probleem. Waarom zou zoiets te vrij zijn voor je dat het juist beangstigend werkt? 8)7
mag het weten
pi_162080684
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 23:27 schreef DoubleDip het volgende:
Heb je nog een opdracht ingeleverd vandaag?
2 af ja. Inleveren vrijdag pas.. Zou wat zijn als ik eerder inlever en deze week de uitslag al weet, dan zakt mijn motivatie misschien wel weer.
pi_162080723
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 23:38 schreef Deezertje het volgende:

[..]

2 af ja. Inleveren vrijdag pas.. Zou wat zijn als ik eerder inlever en deze week de uitslag al weet, dan zakt mijn motivatie misschien wel weer.
Waarom niet nu vast inleveren? Het is toch af?
pi_162080834
Wil je bij deze nooit meer MBO'ers afzeiken? Je zit namelijk zelf ook op dat niveau.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_162080914
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 23:39 schreef DoubleDip het volgende:

[..]

Waarom niet nu vast inleveren? Het is toch af?
Mocht ik later nog wat bedenken of willen verbeteren.. Sowieso stuurt de administratie (waar ik het moet inleveren) het niet voor dinsdag door want vrijdagmiddag is de deadline en daarna is het Pinksteren..
pi_162080980
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 23:42 schreef habitue het volgende:
Wil je bij deze nooit meer MBO'ers afzeiken? Je zit namelijk zelf ook op dat niveau.
Ik heb sowieso al een propedeuse hbo op zak :P daar kan je de uni mee op terwijl je voor hbo zelf minimaal een MBO diploma moet hebben dus ik heb hbo-niveau.
pi_162081135
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 23:46 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Ik heb sowieso al een propedeuse hbo op zak :P daar kan je de uni mee op terwijl je voor hbo zelf minimaal een MBO diploma moet hebben dus ik heb hbo-niveau.
Ik denk dat habitue meer doelde op het sociale gedeelte. Dat is zeker geen hbo.
Maar daarbuiten vind ik dat je geen papiertje verdient als je niet binnen vijf minuten een onderwerp weet te vinden voor een opdracht met foto's. Tering zeg, je studeert bijna af. :')
pi_162081167
quote:

[..]

And yet it does not show... at all.

Zorg eerst maar dat je dat hbo-papiertje haalt, vooraleer je zo hoog van de toren blaast.
pi_162081176
quote:

[..]

Je kunt het niveau nauwelijks aan, dus als ik jou was zou ik me dan maar wat bescheidener opstellen.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_162081254
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 23:50 schreef DoubleDip het volgende:

[..]

Ik denk dat habitue meer doelde op het sociale gedeelte. Dat is zeker geen hbo.
Maar daarbuiten vind ik dat je geen papiertje verdient als je niet binnen vijf minuten een onderwerp weet te vinden voor een opdracht met foto's. Tering zeg, je studeert bijna af. :')
Tja wat voor de één makkelijk is, is voor de ander lastig. Ik heb ook opdrachten flierefluitend gedaan waar anderen heel veel moeite mee hadden.
pi_162081324
Verschil tussen hbo en uni is best groot, dus ga nou niet doen alsof je bijna wo niveau hebt. Zeker niet zonder papiertje. Als het allemaal zo makkelijk was op deze studie dan was je natuurlijk al lang klaar geweest, met al je talenten enzo.
  dinsdag 10 mei 2016 @ 23:56:34 #94
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_162081327
quote:

[..]

Tja, het is nou niet dat je een moeilijke hbo-opleiding doet die je cum laude zonder enige studievertraging gaat afronden. Een beetje bescheidenheid tonen kan geen kwaad. ^O^
pi_162081549
Zal je zien, crasht morgen z'n pc, moet ALLES overnieuw. Muahahaha.
  woensdag 11 mei 2016 @ 01:42:23 #96
358523 IkStampOpTacos
pi_162082795
quote:

[..]

Mag zijn, maar naast het sociale gedeelte maak je bijvoorbeeld alleen in deze zin al genoeg spelfouten. Jouw beheersing van de Nederlandse taal is echt bedroevend voor iemand die claimt af te studeren.
-
pi_162083226
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 23:56 schreef DoubleDip het volgende:
Verschil tussen hbo en uni is best groot, dus ga nou niet doen alsof je bijna wo niveau hebt. Zeker niet zonder papiertje. Als het allemaal zo makkelijk was op deze studie dan was je natuurlijk al lang klaar geweest, met al je talenten enzo.
Valt wel mee toch? Als ik op LinkedIn kijk zie ik best veel voormalig HBO studenten die uiteindelijk een Master hebben behaald aan een universiteit.

Als Deezer nog verder wil studeren en hij vindt HBO te makkelijk zou hij nog voor een Master kunnen gaan.
pi_162083273
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2016 04:10 schreef syndroom het volgende:

[..]

Valt wel mee toch? Als ik op LinkedIn kijk zie ik best veel voormalig HBO studenten die uiteindelijk een Master hebben behaald aan een universiteit.

Als Deezer nog verder wil studeren en hij vindt HBO te makkelijk zou hij nog voor een Master kunnen gaan.
Jij snapt er werkelijk geen zak van. Heb je al hulp gezocht?
pi_162083342
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2016 01:42 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Mag zijn, maar naast het sociale gedeelte maak je bijvoorbeeld alleen in deze zin al genoeg spelfouten. Jouw beheersing van de Nederlandse taal is echt bedroevend voor iemand die claimt af te studeren.
Tja, officieel heb ik alle spellingstoetsen gehaald..
pi_162083430
quote:
1s.gif Op woensdag 11 mei 2016 06:39 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Tja, officieel heb ik alle spellingstoetsen gehaald..
Toetsen en in de praktijk brengen zijn twee verschillende dingen..

Ook snelle informele communicatie uit de losse pols hoort niet bol van de fouten te staan..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')