abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_162069878
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 20:30 schreef Tayu het volgende:

[..]

Dat klopt wel. Maar dat beest is vast al deel van de familie geworden
Alsof katten dat zo zien :')

Ze hebben een plek om te slapen en krijgen dagelijks eten, that's it.

Heel erg voor de familie maar laten we niet doen alsof de kat nu getraumatiseerd is :')

En kinderen vergelijken met dieren :') x 999
De Turkse president Erdogan is een geitenneuker.
pi_162070000
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 20:31 schreef SR4 het volgende:

[..]

Alsof katten dat zo zien :')

Ze hebben een plek om te slapen en krijgen dagelijks eten, that's it.

Heel erg voor de familie maar laten we niet doen alsof de kat nu getraumatiseerd is :')

En kinderen vergelijken met dieren :') x 999
Nee, ik beredeneer het helemaal niet vanuit die kat. Ik weet niets van het gevoelsleven van een kat. Maar ik weet wel iets over hoe mensen zich kunnen hechten aan hun huisdier.

Sommige mensen spreken zelfs in termen als "kinderen" als ze het over hun huisdieren hebben.

En zonder daar een oordeel over te willen vellen, zegt dat wel iets over de emotionele binding die mensen voelen met hun huisdier. Soms zelfs heel sterk.
pi_162070031
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 20:33 schreef Tayu het volgende:

[..]

Nee, ik beredeneer het helemaal niet vanuit die kat. Ik weet niets van het gevoelsleven van een kat. Maar ik weet wel iets over hoe mensen zich kunnen hechten aan hun huisdier.

Sommige mensen spreken zelfs in termen als "kinderen" als ze het over hun huisdieren hebben.

En zonder daar een oordeel over te willen vellen, zegt dat wel iets over de emotionele binding die mensen voelen met hun huisdier. Soms zelfs heel sterk.
De schuldeiser heeft ook emotionele binding met zijn geld.
pi_162070125
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 20:34 schreef SR4 het volgende:

[..]

De schuldeiser heeft ook emotionele binding met zijn geld.
Je kunt geen emotionele binding hebben met materie. Ook een schuldeiser heeft dat niet.
pi_162070172
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 20:36 schreef Tayu het volgende:

[..]

Je kunt geen emotionele binding hebben met materie. Ook een schuldeiser heeft dat niet.
Tuurlijk kan dat.

Ik ben ook gehecht aan mijn auto _O_ _O_
pi_162070225
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 20:33 schreef Tayu het volgende:

[..]

Dan had deze meneer moeten zorgen dat het niet zover komt dat ze zijn kat meenemen..

Vanmiddag ook op Twitter meteen mensen die willen helpen en deze kat kopen en teruggeven aan die man. Je moet er verdomme geen eieren onder blijven leggen.
pi_162070391
Ach, je maakt deur open voor deurwaarder, geeft kat een schop en zegt tegen de man, daar gaat ie, succes met vangen.
pi_162070438
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 20:38 schreef vanBoeschoten het volgende:

[..]

Dan had deze meneer moeten zorgen dat het niet zover komt dat ze zijn kat meenemen..

Vanmiddag ook op Twitter meteen mensen die willen helpen en deze kat kopen en teruggeven aan die man. Je moet er verdomme geen eieren onder blijven leggen.
Je weet toch helemaal niet wat tot deze situatie heeft geleid? Ik ook niet trouwens. Maar ik weet wel dat het leven soms onverwachte verrassingen kan presenteren. Niet alles is eigen schuld, en niet alles had je van tevoren kunnen voorzien. Soms heb je gewoon enorme pech, zonder reden.
pi_162070463
quote:
2s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 20:42 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ach, je maakt deur open voor deurwaarder, geeft kat een schop en zegt tegen de man, daar gaat ie, succes met vangen.
Of je slacht de kat halal en geeft de deurwaarder de kop.
pi_162070549
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 20:43 schreef SR4 het volgende:

[..]

Of je slacht de kat halal en geeft de deurwaarder de kop.
Waarom, die kat komt vanzelf terug, de volgende keer doe je weer hetzelfde.
pi_162070839
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 20:43 schreef Tayu het volgende:

[..]

Je weet toch helemaal niet wat tot deze situatie heeft geleid? Ik ook niet trouwens. Maar ik weet wel dat het leven soms onverwachte verrassingen kan presenteren. Niet alles is eigen schuld, en niet alles had je van tevoren kunnen voorzien. Soms heb je gewoon enorme pech, zonder reden.
Dat weet ik ook niet, en je hebt gelijk over het leven.

Maar als je echt zo'n pech hebt kun je dit vaak wel voorkomen door open kaart te spelen en niet alles negeren tot ze de kat komen halen.. (al weet ik natuurlijk weer niet of het zo gegaan is).
pi_162071824
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 20:51 schreef vanBoeschoten het volgende:

[..]

Dat weet ik ook niet, en je hebt gelijk over het leven.

Maar als je echt zo'n pech hebt kun je dit vaak wel voorkomen door open kaart te spelen en niet alles negeren tot ze de kat komen halen.. (al weet ik natuurlijk weer niet of het zo gegaan is).
Dat van die kat is toch echt wel de bewuste deurlul aan te rekenen. Ik wil niet geloven dat dit maar normaal is.
pi_162072122
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 21:10 schreef Tayu het volgende:

[..]

Dat van die kat is toch echt wel de bewuste deurlul aan te rekenen. Ik wil niet geloven dat dit maar normaal is.
Wellicht, maar feit is dat t de man z'n eigen verantwoordelijk is uiteindelijk om z'n shit te betalen.
  Forum Admin dinsdag 10 mei 2016 @ 21:18:18 #114
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_162072330
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 21:15 schreef vanBoeschoten het volgende:

[..]

Wellicht, maar feit is dat t de man z'n eigen verantwoordelijk is uiteindelijk om z'n shit te betalen.
Uiteindelijk is er een (morele) grens waar je tegenaan loopt. Ik vind dat bij het in beslag nemen van huisdieren. Ook al zijn deze veel geld waard zijn.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_162072379
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 21:15 schreef vanBoeschoten het volgende:

[..]

Ik weet niet of het een man is? Misschien is het wel een vrouw. We weten helemaal niks, zelfs niet over de kat dan enkel dat het beest wit is en daarom vast heel waardevol.
pi_162072518
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 21:18 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]

Uiteindelijk is er een (morele) grens waar je tegenaan loopt. Ik vind dat bij het in beslag nemen van huisdieren. Ook al zijn deze veel geld waard zijn.
Dus dat. Misschien heb je wel een prachtig kindje met blondje haartjes en amandelkleurige oogjes. Brengt vast wel wat op op de veiling?
pi_162073875
quote:
Dus dat. Misschien heb je wel een prachtig kindje met blondje haartjes en amandelkleurige oogjes. Brengt vast wel wat op op de veiling?
Dit argument weer :')
pi_162074581
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 21:45 schreef SR4 het volgende:

[..]

Jij moet de juiste quotes bij de juiste mensen leren plaatsen. Zo moeilijk is dat niet.

Maar het is ronduit hufterig om quotes van users in de schoenen van andere users te schuiven.
pi_162075589
Ik hoop dat die gescheerd is.
pi_162075661
Typisch Nederland weer.

De dader(schuldenaar) is zielig enzovoort en het slachtoffer(schuldeiser) is gezichtloos en doet er eigenlijk niet zoveel toe.
pi_162075756
quote:
15s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 22:05 schreef Confetti het volgende:
Typisch Nederland weer.

De dader(schuldenaar) is zielig enzovoort en het slachtoffer(schuldeiser) is gezichtloos en doet er eigenlijk niet zoveel toe.
Zo werkt het nou eenmaal. Mensen met problemen kunnen daar nooit wat aan doen. Altijd de schuld van anderen.
pi_162076145
quote:
15s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 22:05 schreef Confetti het volgende:
Typisch Nederland weer.

Dat is onzin. Maar de opbrengst van een witte kat (ongeacht ras of wat dan ook, maar hij is wit!) gaat die schuldeiser niets verder helpen. Het helpt wel een gezin nog verder in de put, niet alleen financieel maar ook emotioneel.

Die kat zelf zal heus wel goed terechtkomen, daar gaat het niet om. Het gaat om hoeveel leed je een gezin wil berokkenen, en weegt dat werkelijk op?
pi_162076553
Wat zeik je nou toch de hele tijd met je wit?
pi_162076694
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 22:19 schreef vanBoeschoten het volgende:
Wat zeik je nou toch de hele tijd met je wit?
Lees het artikel.

Ik zeik niet over wit, dat is wat er in het artikel staat. Het ras is onbekend. Het beest is wit, en op basis daarvan denkt de deurwaarder dat het beest vast veel geld waard is.
pi_162078080
Die incasso-boys snappen er niets van, types die vinden dat je je moeder nog moet verkopen.

Mooie kat, een witte, eens even kijken wat die waard is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')