Om zijn afkomst zeker?quote:Op dinsdag 10 mei 2016 20:02 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Meh, kweenie, heb er echt zo'n "Maher-gevoel" bij, die zou ook wel eventjes de top komen bestormen....
quote:
Het helpt niet mee dat zo'n beetje alle talentvolle mocro's uiteindelijk tekort blijken te komen voor de top neequote:
Ik geef je geen ongelijk hoor, maar ik vind Zyech een klasse apart.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 20:46 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het helpt niet mee dat zo'n beetje alle talentvolle mocro's uiteindelijk tekort blijken te komen voor de top nee.
Ziyech wil niet op rechts. Man, hoe vaak hij dat al niet heeft aangegeven, de reden waarom hij niet naar Feyenoord wilde was omdat ze hem niet konden garanderen dat hij op die plek kwam. En dan zou hij wel naar een club gaan die hem wil halen als winger, terwijl er Europese subtoppers in de rij staan? Ziyech is een 10, PSV speelt niet met een 10. Kortom, niet aan beginnen.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 19:44 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Als ik over 1 speler in NL geen twijfels heb of ie het niveau aankan bij PSV is het Ziyech wel , ipv van Narsigh op rechts laten spelen is sowieso een grote vooruitgang.
Heeft bij Twente de beste wedstrijden hangend vanaf rechts gespeeld , weet niet of dat de reden was dat ie naar Feyenoord wou.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 21:34 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ziyech wil niet op rechts. Man, hoe vaak hij dat al niet heeft aangegeven, de reden waarom hij niet naar Feyenoord wilde was omdat ze hem niet konden garanderen dat hij op die plek kwam. En dan zou hij wel naar een club gaan die hem wil halen als winger, terwijl er Europese subtoppers in de rij staan? Ziyech is een 10, PSV speelt niet met een 10. Kortom, niet aan beginnen.
Bij PSV zou hij met Propper, Hendrix en mogelijk van Ginkel moeten strijden om één van de twee plekken voor de CVM Guardado. En daar mist hij exact hetzelfde als Maher. Fysiek en het vermogen om na te denken. Hij kan buiten zelf voor de goal gaan maar één ding en dat is een assist geven, maar echt intelligent voetballen kan hij niet. En dat is ook niet erg, want hij is verschrikkelijk goed in wat hij wel kan, maar dan moet je hem niet gaan misbruiken.
Een hele goede voetballer kan overal op het veld wel iets, maar niet perse op het niveau dat je als topclub nastreeft. Bovendien moet je überhaupt geen spelers op cruciale plaatsen in je elftal willen die Afrika Cup spelen.
Cocu heeft al vaker aangegeven dat systeem niet te zien zitten als basis. Hij heeft een duidelijk plan waar hij heen wil, met de punt naar achter pressie spelen. Daar is hij eind vorig seizoen mee begonnen, toen het controlerend eenmaal stond is hij in de opbouw meer risico gaan nemen en dit seizoen is daar op doorgebouwd. En dat werk is nog niet af, want de balans is nog niet gevonden. Te veel tegengoals nog.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 21:47 schreef Buitendam het volgende:
PSV mag wat mij betreft gewoon met een 10 spelen in de persoon van Pereiro. Guardado en Propper erachter, Hendrix laten knokken voor een plek. Ik hoop dat Cocu het aankomend seizoen probeert.
Hij wilde op 10, vandaar geen Feyenoord. Zoek maar na.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 21:51 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Heeft bij Twente de beste wedstrijden hangend vanaf rechts gespeeld , weet niet of dat de reden was dat ie naar Feyenoord wou.
Op de plek van van Ginkel kan ie ook prima spelen als je met Propper en Guardado speelt die verdedigend veel opruimen,Ziyech maakt ook veel meters.
Precies, vervanger voor Schaars halen. Misschien is die bankzitter bij Ajax iets, die Bahoer ofzo?quote:Op dinsdag 10 mei 2016 22:04 schreef TehRocks het volgende:
Eigenlijk heeft PSV ook geen nieuwe basismiddenvelder nodig, ze hebben Guardado Propper en Hendrix. Ze moeten alleen hun reservebank gaan updaten
Ze kunnen beter grof geld uit gaan geven aan de vleugel positiesquote:Op dinsdag 10 mei 2016 22:07 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Precies, vervanger voor Schaars halen. Misschien is die bankzitter bij Ajax iets, die Bahoer ofzo?
Eens. Mijn gevoel zegt ook halen natuurlijk maar mijn verstand zegt dat er ook betere opties zijn.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 21:59 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Hij wilde op 10, vandaar geen Feyenoord. Zoek maar na.
Van Ginkel lost ook verdedigend veel op en verdeelt het spel ook naar opzij in plaats van alleen naar voren. Ziyech is daar gewoon niet slim genoeg voor, wordt niets op die positie. En nogmaals, Afrika Cup is no-go. Valt altijd ongelukkig in het seizoen en het hele toernooi is een uitputtingsslag en een grote schoppartij. Moet je niet willen.
http://www.voetbalprimeur(...)n-behalve-daar-.html
Hij zegt hier ook duidelijk dat hij geen verdedigende taken wil. Niet doen dus. Uit dit soort uitspraken blijkt sowieso wat voor type hij in de groep is.
Lozano of Cortes zouden geen verkeerde zijn. Met de Mexicaanse connectie is er misschien iets mogelijk.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 22:08 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Ze kunnen beter grof geld uit gaan geven aan de vleugel posities
Wat een goede post Badder.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 21:34 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ziyech wil niet op rechts. Man, hoe vaak hij dat al niet heeft aangegeven, de reden waarom hij niet naar Feyenoord wilde was omdat ze hem niet konden garanderen dat hij op die plek kwam. En dan zou hij wel naar een club gaan die hem wil halen als winger, terwijl er Europese subtoppers in de rij staan? Ziyech is een 10, PSV speelt niet met een 10. Kortom, niet aan beginnen.
Bij PSV zou hij met Propper, Hendrix en mogelijk van Ginkel moeten strijden om één van de twee plekken voor de CVM Guardado. En daar mist hij exact hetzelfde als Maher. Fysiek en het vermogen om na te denken. Hij kan buiten zelf voor de goal gaan maar één ding en dat is een assist geven, maar echt intelligent voetballen kan hij niet. En dat is ook niet erg, want hij is verschrikkelijk goed in wat hij wel kan, maar dan moet je hem niet gaan misbruiken.
Een hele goede voetballer kan overal op het veld wel iets, maar niet perse op het niveau dat je als topclub nastreeft. Bovendien moet je überhaupt geen spelers op cruciale plaatsen in je elftal willen die Afrika Cup spelen.
Dat gaat een hele zware klus worden vrees ik.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 22:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat een goede post Badder.
Zou Van Ginkel eigenlijk willen/mogen blijven?
Een mexicaanse muur als verdediging, Trump zou trots zijn.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 22:11 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Lozano of Cortes zouden geen verkeerde zijn. Met de Mexicaanse connectie is er misschien iets mogelijk.
En Bergwijn moet zijn kansen natuurlijk ook gaan krijgen, maar er op rekenen dat hij wel even doorbreekt lijkt me wat kortzichtig.
Dank je.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 22:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat een goede post Badder.
Zou Van Ginkel eigenlijk willen/mogen blijven?
Lozano en Cortes zijn aanvallers, ik dacht dat je dat bedoelde.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 22:12 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Een mexicaanse muur als verdediging, Trump zou trots zijn.
Oops. Grapje.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 22:15 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Lozano en Cortes zijn aanvallers, ik dacht dat je dat bedoelde.
quote:Op dinsdag 10 mei 2016 22:17 schreef Bronson_ het volgende:
Toch wel mooi dat PSV 2 keer kampioen wordt met staatssteun.
Bergwijn moet gewoon flink minuten maken komend seizoen zodat hij het seizoen daarna basismatriaal is. Maar ja wie ga je voor een jaartje halen? Locadia gaat er echt niet nog een jaar spelen. Lestienne zal niet opnieuw gehuurd worden (laat staan gekocht worden). Narsingh zal ook wel gaan.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 22:11 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Lozano of Cortes zouden geen verkeerde zijn. Met de Mexicaanse connectie is er misschien iets mogelijk.
En Bergwijn moet zijn kansen natuurlijk ook gaan krijgen, maar er op rekenen dat hij wel even doorbreekt lijkt me wat kortzichtig.
quote:Op dinsdag 10 mei 2016 22:17 schreef Bronson_ het volgende:
Toch wel mooi dat PSV 2 keer kampioen wordt met staatssteun.
Maar over de vleugels achterin gesproken..Willems zal wel gaan en met Poulsen ga je het niet redden. Brenet laat zien dat hij zijn taken prima kan uitvoeren als dat nodig is, maar het blijft een labiele voetballer. Arias heeft een kutseizoen gedraaid, veel fouten en onnodige kaarten, maar was vorig seizoen wel ijzersterk. Wel iemand die concurrentie moet voelen en dat mist hij nu.quote:
Haha madquote:Op dinsdag 10 mei 2016 22:20 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Ja want die jeugdopleiding van jullie heeft zo goed gewerkt dit seizoen.
Het was maar een grapje. Ik heb jullie wel gefeliciteerd, maar niemand heeft mij bedanktquote:Op dinsdag 10 mei 2016 22:18 schreef tja77 het volgende:
[..]![]()
Je was zo leuk bezig de laatste tijd, en nu kom je met deze dooddoener. Je zakt weer in aanzien nu.
Nee, want volgens Cruijff gaat het in de jeugdopleiding niet om prijzen winnen. En hier zijn we nogal Cruijff-minded, zoals je weet.quote:
Bij deze dan, en die grap over de vriendin van De Wijs moest ik vandaag weer om lachen.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 22:20 schreef Bronson_ het volgende:
[..]
Het was maar een grapje. Ik heb jullie wel gefeliciteerd, maar niemand heeft mij bedankt
je hebt 1,5 dag ondergedoken gezetenquote:Op dinsdag 10 mei 2016 22:20 schreef Bronson_ het volgende:
[..]
Het was maar een grapje. Ik heb jullie wel gefeliciteerd, maar niemand heeft mij bedankt
Vlaggenschip wint van jullie vlaggenschip.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 22:22 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Daar denkt de B1 heel anders over.
Het spijt me. Ik wist niet dat je het er zo moeilijk mee zou hebben.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 22:23 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
je hebt 1,5 dag ondergedoken gezeten
Jong is het vlaggenschip van de jeugd. Of zou dat moeten zijn.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 22:24 schreef Nouri het volgende:
[..]
Vlaggenschip wint van jullie vlaggenschip.
Mad¿
Weet ik, ik heb het voor je opgenomen zondag, je werd in 1 zin genoemd met GGMM en Dven, en ik zei dat ik je humor wel kon waarderen.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 22:20 schreef Bronson_ het volgende:
[..]
Zal voortaan na de wedstrijd direct mijn felicitaties op een forum rondstrooien tijdens een totale deceptie.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 22:23 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
je hebt 1,5 dag ondergedoken gezeten![]()
Een laffe ajacied noemen we dat.
GGMM was er ook zo eentje (die kwam ineens met een "weddenschap")
Sommige ajacieden waren wel zo netjes...
PSV 1 is ons vlaggenschipquote:Op dinsdag 10 mei 2016 22:24 schreef Nouri het volgende:
[..]
Vlaggenschip wint van jullie vlaggenschip.
Mad¿
Bedankt. Dat doet me goed.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 22:25 schreef tja77 het volgende:
[..]
Weet ik, ik heb het voor je opgenomen zondag, je werd in 1 zin genoemd met GGMM en Dven, en ik zei dat ik je humor wel kon waarderen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |