SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"In zekere zin ben ik waarschijnlijk onsterfelijk"
- Johan Cruijff![]()
Ik geef Derksen volkomen gelijk.What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Ik snap ook niet zo goed wat HMF nu weer te zeuren heeft, alsof Varkenoord zo'n geweldige naam is.quote:Op maandag 9 mei 2016 22:40 schreef Brammess het volgende:
[..]
Nee we moeten een joods jeugdcomplex Vught noemen. Wat is er mis met de naam van ons jeugdcomplex?
Ik ben inmiddels overleden.![]()
Dag 1,5:
Nog goed ziek van gisteren. Zeker als in Brabant woont is het moeilijk te verkroppen om die idioten feest te zien vieren.![]()
![]()
Mwoah, ik vind Varkenoord wel een aardige, historisch gewortelde naam. Het wordt pas erg wanneer de jeugd op het 'Vlieeeeeegwinkel.nl-veld'gaat trainen. De Toekomst is trouwens ook een prima naam, beetje humor, kleine knipoog.quote:Op maandag 9 mei 2016 23:51 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Ik snap ook niet zo goed wat HMF nu weer te zeuren heeft, alsof Varkenoord zo'n geweldige naam is.Die Lebenslust bringt dich um.![]()
Varkenoord is natuurlijk gewoon een naam om het tuig af te schrikken waar Johan Derksen ons voor probeert te waarschuwen.![]()
Je plaatje doet het niet.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 00:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een prachtig plaatje jongens
Deze had echt beter gekund, wat een matigheid![]()
is dit zo'n cache gebeuren? Even uploaden danquote:
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Dumpert werkt niet he Mexquote:Op dinsdag 10 mei 2016 00:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[ afbeelding ]
Deze had echt beter gekund, wat een matigheid
Niet dat trollen je gaat lukken maar goedMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Alleen goede trolls wil ik mijn topic.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 00:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
is dit zo'n cache gebeuren? Even uploaden dan![]()
even naar tinypicquote:Op dinsdag 10 mei 2016 00:04 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dumpert werkt niet he Mex
Niet dat trollen je gaat lukken maar goed[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Waarom ben je solo feest aan het vieren? Ga lekker op zoek naar (je) vrienden!quote:Op dinsdag 10 mei 2016 00:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[ afbeelding ]
Deze had echt beter gekund, wat een matigheidDie Lebenslust bringt dich um.![]()
Ik had vandaag iets anders geplandquote:Op dinsdag 10 mei 2016 00:05 schreef Morendo het volgende:
[..]
Waarom ben je solo feest aan het vieren? Ga lekker op zoek naar (je) vrienden!kutleven
ja weet je laat ook maarquote:
het was dat simba vijverberg kutplaatje wat toch al iedereen 10x heeft gezien[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Nou, je geeft wel een kickstart aan het topic op deze manier!quote:Op dinsdag 10 mei 2016 00:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ja weet je laat ook maar
het was dat simba vijverberg kutplaatje wat toch al iedereen 10x heeft gezienMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
dank jequote:Op dinsdag 10 mei 2016 00:10 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Nou, je geeft wel een kickstart aan het topic op deze manier!
Dat Ajax het maximale heeft behaald met een zwakke selectie en dat PSV al 4 rondes geleden kampioen had moeten worden met het materiaal wat ze hebben.quote:What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Ajax heeft helemaal niet het maximale bereikt.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 00:11 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dat Ajax het maximale heeft behaald met een zwakke selectie en dat PSV al 4 rondes geleden kampioen had moeten worden met het materiaal wat ze hebben.![]()
Overdreven natuurlijk, gegeven dat Ajax 4 speelronden geleden op 74 punten stond had PSV dus 87 uit 30 moeten hebben om dit te bewerkstelligen. Dat is maximaal 1 verliespartij -> niet realistisch (als je meerekent dat PSV van Ajax had moeten winnen 84 -> 2 verliespartijen -> nog steeds niet realistisch).quote:Op dinsdag 10 mei 2016 00:11 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dat Ajax het maximale heeft behaald met een zwakke selectie en dat PSV al 4 rondes geleden kampioen had moeten worden met het materiaal wat ze hebben.
Het verschil had best een paar puntjes meer mogen zijn maar meer ook niet hoor. Zo groot vond ik het krachtverschil niet.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Zo kennen we de PSV'ers. Was het een LAN-party? Je tante's 72e verjaardag? Het vierde lustrum van je scoutingclub 'immer voorwaarts, soms naar rechts'. Of toch de reservering met je vriendje/vriendinnetje/transgender bij snack-restaurant 'De Hongerige Berenklauw'?quote:Op dinsdag 10 mei 2016 00:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik had vandaag iets anders geplandkutleven
Die Lebenslust bringt dich um.![]()
Nee, een verenigingsactiviteitquote:Op dinsdag 10 mei 2016 00:14 schreef Morendo het volgende:
[..]
Zo kennen we de PSV'ers. Was het een LAN-party? Je tante's 72e verjaardag? Het vierde lustrum van je scoutingclub 'immer voorwaarts, soms naar rechts'. Of toch de reservering met je vriendje/vriendinnetje/transgender bij snack-restaurant 'De Hongerige Berenklauw'?. Maar leuk dat je het probeert.
Ik ben gisteren maar naar de stad geweest daarom[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Nee natuurlijk niet. Maar voorheen had Ajax nog een Suarez, een Vertonghen, een wereldspeler.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 00:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ajax heeft helemaal niet het maximale bereikt.
Wie van de huidige selectie zal bij een topclub slagen? 0What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Ik proef frustratie bij deze post.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 00:14 schreef Morendo het volgende:
[..]
Zo kennen we de PSV'ers. Was het een LAN-party? Je tante's 72e verjaardag? Het vierde lustrum van je scoutingclub 'immer voorwaarts, soms naar rechts'. Of toch de reservering met je vriendje/vriendinnetje/transgender bij snack-restaurant 'De Hongerige Berenklauw'?![]()
Wat heeft dat ermee te maken dat je bij De fucking Graafschap de titel verspeelt?quote:Op dinsdag 10 mei 2016 00:15 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet. Maar voorheen had Ajax nog een Suarez, een Vertonghen, een wereldspeler.
Wie van de huidige selectie zal bij een topclub slagen? 0![]()
verthongen en eriksen slagen al nauwelijks bij allesbehalve topclubs.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 00:15 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet. Maar voorheen had Ajax nog een Suarez, een Vertonghen, een wereldspeler.
Wie van de huidige selectie zal bij een topclub slagen? 0![]()
Cliché: met Suarez won Ajax ook niets. Maar goed van de PSV'ers kun je eigenlijk hetzelfde zeggen.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 00:15 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Wie van de huidige selectie zal bij een topclub slagen? 0Die Lebenslust bringt dich um.![]()
quote:Op dinsdag 10 mei 2016 00:17 schreef TVKijkert het volgende:
[..]
verthongen en eriksen slagen al nauwelijks bij allesbehalve topclubs..
Dit is een grapje, toch?![]()
Ajax had geen moment aanspraak op de titel mogen maken.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 00:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat heeft dat ermee te maken dat je bij De fucking Graafschap de titel verspeelt?![]()
Gelul van de bovenste plank.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 00:17 schreef TVKijkert het volgende:
[..]
verthongen en eriksen slagen al nauwelijks bij allesbehalve topclubs.Die Lebenslust bringt dich um.![]()
De enige topclubs zijn de Spaanse drie en Bayern München.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 00:18 schreef TVKijkert het volgende:
[..]
Dit is doodserieus. Ze zitten niet bij topclubs.![]()
''Slagen al nauwelijks'' is sowieso vreselijke onzin. Eriksen hield Tottenham op de been in de voorgaande twee seizoenen en ook dit seizoen vreselijk goed.![]()
Zelfs bij Atleti kun je dan nog vragen stellen.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 00:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De enige topclubs zijn de Spaanse drie en Bayern München.Die Lebenslust bringt dich um.![]()
Weet niet of het al voorbij is gekomen, maar in de zomer komen in ieder geval 2 aanvallende spelers erbij, elke speler die weggaat wordt ook met een transfer vervangen.
gr gr verweij![]()
quote:Op dinsdag 10 mei 2016 00:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Overdreven natuurlijk, gegeven dat Ajax 4 speelronden geleden op 74 punten stond had PSV dus 87 uit 30 moeten hebben om dit te bewerkstelligen. Dat is maximaal 1 verliespartij -> niet realistisch (als je meerekent dat PSV van Ajax had moeten winnen 84 -> 2 verliespartijen -> nog steeds niet realistisch).
Het verschil had best een paar puntjes meer mogen zijn maar meer ook niet hoor. Zo groot vond ik het krachtverschil niet.PSV heeft in Europa op 110% van z'n kunnen gespeeld wat natuurlijk zijn weerslag had in de competitie. Het was totaal geen verassing dat PSV vooral punten verspeelden rond de Europese wedstrijden, omdat een Nederlandse topclub 14 spelers heeft waar je mee voor het kampioenschap kan gaan.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 00:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Overdreven natuurlijk, gegeven dat Ajax 4 speelronden geleden op 74 punten stond had PSV dus 87 uit 30 moeten hebben om dit te bewerkstelligen. Dat is maximaal 1 verliespartij -> niet realistisch (als je meerekent dat PSV van Ajax had moeten winnen 84 -> 2 verliespartijen -> nog steeds niet realistisch).
Het verschil had best een paar puntjes meer mogen zijn maar meer ook niet hoor. Zo groot vond ik het krachtverschil niet.What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Daarom.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 00:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De enige topclubs zijn de Spaanse drie en Bayern München.
Maar ook in Engeland is de spurs natuurlijk gewoon subtop tot middenmoot.
Afgelopen jaren doen ze het wel grappig.![]()
PSV's mentale labiliteit had ze bijna de kop gekost, niet de Europese duels.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 00:21 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
[..]
PSV heeft in Europa op 110% van z'n kunnen gespeeld wat natuurlijk zijn weerslag had in de competitie. Het was totaal geen verassing dat PSV vooral punten verspeelden rond de Europese wedstrijden, omdat een Nederlandse topclub 14 spelers heeft waar je mee voor het kampioenschap kan gaan.![]()
Tottenham is bijna kampioen van Engeland geworden.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 00:17 schreef TVKijkert het volgende:
[..]
verthongen en eriksen slagen al nauwelijks bij allesbehalve topclubs.What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Bijna.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 00:22 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Tottenham is bijna kampioen van Engeland geworden.![]()
je bedoelt dat ze negen punten achter de kampioen Leicester eindigen?quote:Op dinsdag 10 mei 2016 00:22 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Tottenham is bijna kampioen van Engeland geworden.
OK man.![]()
Spurs kan je natuurlijk meer over zeggen na het volgende seizoen. Met Pochettino moet dat wel goed komen, en deze formatie. Want die hebben immers geen enkele reden om te vertrekken.![]()
Toch steken ze er beide zo weinig bovenuit cq. zijn ze zo weinig bijzonder dat geen echte topclub ook maar een beetje geïnteresseerd is.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 00:20 schreef Ajacied422 het volgende:
''Slagen al nauwelijks'' is sowieso vreselijke onzin. Eriksen hield Tottenham op de been in de voorgaande twee seizoenen en ook dit seizoen vreselijk goed.
Ja, PSG en Juve een beetje in Eriksen. Ze "monitoren" m. Nou. Wow.![]()
Zie Kane en Alli vertrekken naar een andere Engelse clubquote:Op dinsdag 10 mei 2016 00:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Spurs kan je natuurlijk meer over zeggen na het volgende seizoen. Met Pochettino moet dat wel goed komen, en deze formatie. Want die hebben immers geen enkele reden om te vertrekken.![]()
Spurs is geen topclub. Zal het ook nooit worden. Ondanks wat guitige seizoentjes.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 00:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Dat geeft wel een beetje de staat van de eredivisie aan.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 00:24 schreef TVKijkert het volgende:
[..]
Toch steken ze er beide zo weinig bovenuit dat geen echte topclub ook maar een beetje geïnteresseerd is.
Ja, PSG en Juve een beetje in Eriksen. Ze "monitoren" m. Nou. Wow.What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Atletico Madrid wordt geen kampioen van Spanje omdat ze na zware Europese duels van de kleintjes verliezen, vind je dat dan ook een mentaal labiel ploegje?quote:Op dinsdag 10 mei 2016 00:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
PSV's mentale labiliteit had ze bijna de kop gekost, niet de Europese duels.![]()
Dat lijkt mij niet.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 00:25 schreef Brammess het volgende:
[..]
Zie Kane en Alli vertrekken naar een andere Engelse club![]()
Waarom maakt uber salonjood Firefox zich druk over Ajax? Iemand als jij kan toch makkelijk overlopen
En wanneer krijg ik mijn 100¤?![]()
Met het nieuwe stadion kunnen ze enorme stappen maken. Daarnaast hebben ze met Levy iemand die echt bij de pinken isquote:Op dinsdag 10 mei 2016 00:22 schreef TVKijkert het volgende:
[..]
Daarom.
Maar ook in Engeland is de spurs natuurlijk gewoon subtop tot middenmoot.
Afgelopen jaren doen ze het wel grappig.Die Lebenslust bringt dich um.![]()
Jup, zeker sinds het sindsdien nog acht keer slechter geworden isquote:Op dinsdag 10 mei 2016 00:25 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dat geeft wel een beetje de staat van de eredivisie aan.![]()
Hoi HMFquote:Op dinsdag 10 mei 2016 00:27 schreef TVKijkert het volgende:
Waarom maakt uber salonjood Firefox zich druk over Ajax? Iemand als jij kan toch makkelijk overlopen
En wanneer krijg ik mijn 100¤?
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Atletico's tactiek werkt eenmaal beter tegen de ploegen van grotere kwaliteit. Dat is een heel ander iets dan PSV.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 00:26 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Atletico Madrid wordt geen kampioen van Spanje omdat ze na zware Europese duels van de kleintjes verliezen, vind je dat dan ook een mentaal labiel ploegje?![]()
Oh wat heb ik dit gemist, deze beloftesquote:Op dinsdag 10 mei 2016 00:21 schreef Brammess het volgende:
Weet niet of het al voorbij is gekomen, maar in de zomer komen in ieder geval 2 aanvallende spelers erbij, elke speler die weggaat wordt ook met een transfer vervangen.
gr gr verweij![]()
Wachten tot de eerste grote namen verschijnen als geruchten en dat we dan Melvin Platje als onze nieuwe spits halen
Oh.![]()
Verweij noemt 2 kannonenquote:Op dinsdag 10 mei 2016 00:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oh wat heb ik dit gemist, deze beloftes![]()
Wachten tot de eerste grote namen verschijnen als geruchten en dat we dan Melvin Platje als onze nieuwe spits halen
Leon de Kogel en Wilfried Kanon!![]()
![]()
stadions zijn in Engeland zo'n belachelijk veel kleiner deel van de revenue met al het sponsor geweld, de TV deal, merchandising etc. dan in Nederland. En dan hebben we nog de oliesjeiks uit Rusland en Thailand.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 00:28 schreef Morendo het volgende:
[..]
Met het nieuwe stadion kunnen ze enorme stappen maken. Daarnaast hebben ze met Levy iemand die echt bij de pinken is
Zou me daar dus niet op blind staren.![]()
Bij Atletico staan iedere keer 11 absolute winnaars op het veld. Valt totaal niet te vergelijken met een club uit Nederland.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 00:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Atletico's tactiek werkt eenmaal beter tegen de ploegen van grotere kwaliteit. Dat is een heel ander iets dan PSV.What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
We kunnen in ieder geval iets leren van hun defensieve ordening. In Nederland speelt nog elke club met mandekking en dat is al triest genoeg.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 00:30 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Bij Atletico staan iedere keer 11 absolute winnaars op het veld. Valt totaal niet te vergelijken met een club uit Nederland.![]()
Wanneer ik het kan missenquote:What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Bedankt Hansquote:Op dinsdag 10 mei 2016 00:30 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Bij Atletico staan iedere keer 11 absolute winnaars op het veld. Valt totaal niet te vergelijken met een club uit Nederland.![]()
Dat heeft met de coach te maken.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 00:30 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Het is ook geen toeval dat ze bijna iedere keer met 1-0 winnen. En tegen de beste clubs ter wereld vrijwel niks weggeven. Dat is een kwaliteit wat ik nog nooit bij een ander team dan Atletico heb gezien.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 00:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
We kunnen in ieder geval iets leren van hun defensieve ordening. In Nederland speelt nog elke club met mandekking en dat is al triest genoeg.What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Marc die ons weer allemaal dingen beloofd die hij toch niet kan waarmaken omdat hij volledig incompetent is.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 00:30 schreef Brammess het volgende:
[..]
Verweij noemt 2 kannonen
Leon de Kogel en Wilfried Kanon!Oh.![]()
quote:
Ik heb sympathie voor Feyenoord, ben geen fan
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Wat heeft dat met winnaarsmentaliteit te maken? Misschien heeft het wel iets te maken met het minder afwerken van kansen, ook al weet ik heus dat ze na een 0-1 of 0-2 de pot helemaal dichtgooienquote:Op dinsdag 10 mei 2016 00:33 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Het is ook geen toeval dat ze bijna iedere keer met 1-0 winnen.![]()
Dan kijk je waarschijnlijk niet zoveel voetbal.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 00:33 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Het is ook geen toeval dat ze bijna iedere keer met 1-0 winnen. En tegen de beste clubs ter wereld vrijwel niks weggeven. Dat is een kwaliteit wat ik nog nooit bij een ander team dan Atletico heb gezien.![]()
Teveel volgens mijn vriendin. Of ik er daadwerkelijk verstand van heb hou ik het midden.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 00:35 schreef TVKijkert het volgende:
[..]
Dan kijk je waarschijnlijk niet zoveel voetbal.What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Zo wonnen alle Italiaanse clubs in hun hoogtijdagen toch hun prijzen? Chelsea had er onder Mourinho ook wel een handje van trouwens.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 00:33 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Het is ook geen toeval dat ze bijna iedere keer met 1-0 winnen. En tegen de beste clubs ter wereld vrijwel niks weggeven. Dat is een kwaliteit wat ik nog nooit bij een ander team dan Atletico heb gezien.![]()
Sisto zal vast wel weer gepolst wordenquote:Op dinsdag 10 mei 2016 00:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Marc die ons weer allemaal dingen beloofd die hij toch niet kan waarmaken omdat hij volledig incompetent is.![]()
Probeer hier maar wat tegen te verzinnen:quote:Op dinsdag 10 mei 2016 00:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat heeft dat met winnaarsmentaliteit te maken? Misschien heeft het wel iets te maken met het minder afwerken van kansen, ook al weet ik heus dat ze na een 0-1 of 0-2 de pot helemaal dichtgooien
Simeone is een tactisch genie.What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
En dan blijkt dat hij 7 miljoen moet kosten en dan kijkt Ajax verder want dat geld kunnen ze ook uitgeven aan twee matige spelers van Utrecht en AZ.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 00:38 schreef Brammess het volgende:
[..]
Sisto zal vast wel weer gepolst wordenOh.![]()
Je interpreteerde mijn post verkeerd.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 00:39 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Probeer hier maar wat tegen te verzinnen:
[ afbeelding ]![]()
Ja, en Van Ginkel, Sneijder, Van der Vaart en Huntelaar.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 00:38 schreef Brammess het volgende:
[..]
Sisto zal vast wel weer gepolst wordenDie Lebenslust bringt dich um.![]()
Die keeper staat wel erg ver in de voor hem linkerhoek, geplaatst afstandsschot in de andere hoek dus, maar dat is logisch.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 00:39 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Probeer hier maar wat tegen te verzinnen:
[ afbeelding ]
Simeone is een tactisch genie.![]()
klopt. Firefox1 bazelt maar watquote:Op dinsdag 10 mei 2016 00:37 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Zo wonnen alle Italiaanse clubs in hun hoogtijdagen toch hun prijzen? Chelsea had er onder Mourinho ook wel een handje van trouwens.
Kk boef weigert ook nog eens mijn 100¤ te geven.![]()
Huntelaar zou echt absoluut geen slechte aankoop zijn. Heeft ervaring (weet dat menig men hierom zijn koffie door zijn scherm smijt) bij Real Madrid, een goed AC Milan en Schalke en zal kwalitatief zeker weten nog genoeg zijn. Als je hem voor een redelijk salaris en 3 miljoen kan halen is het gewoon een fantastische aankoop. Vergeet ook niet dat je met merchandising zo je geld voor een groot gedeelte terug verdient.![]()
Ok, sorry. Tijd om te slapenquote:Op dinsdag 10 mei 2016 00:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je interpreteerde mijn post verkeerd.
quote:Op dinsdag 10 mei 2016 00:25 schreef Brammess het volgende:
[..]
Zie Kane en Alli vertrekken naar een andere Engelse club
Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk![]()
quote:De technische staf van Ajax voor komend seizoen gaat op de schop, ongeacht Frank de Boer wel of niet vertrekt uit Amsterdam, zo verzekert het Algemeen Dagblad. Volgens het dagblad kampt de oefenmeester sowieso met een loyaliteitsprobleem. Het botert niet tussen twee van zijn drie assistenten: Dennis Bergkamp en Orlando Trustfull.
Trustfull kwam er op voorspraak van De Boer bij, om de voetballers van Ajax op een ietwat andere manier te benaderen. De oud-voetballer had zodoende een grote rol op het oefenveld, maar ontbrak tijdens wedstrijden in de dug-out. De aanpak van Trustfull kwam echter niet overeen met de zienswijze van Bergkamp, en, in mindere mate, Hennie Spijkerman. De afwachtende inbreng van Bergkamp, wat betreft coaching tijdens wedstrijden, zorgde andersom juist voor wrevel.
Bergkamp is echter niet alleen assistent, maar ook lid van het Technisch Hart. Het vertrek van de oud-aanvaller, die bovendien close is met De Boer, ligt dus niet voor de hand, al omschrijft het dagblad het als ‘een complicatie’. Het dilemma is opgelost als De Boer zelf vertrekt, maar ook als hij blijft, dan zal de staf in zijn huidige vorm naar verluidt niet intact blijven. Het Algemeen Dagblad schuift Peter Bosz naar voren indien De Boer vertrekt. De huidige coach van Maccabi Tel Aviv geniet ook de voorkeur van directeur Marc Overmars.![]()
Oh nee Marc ziet Bosz graag komen, hopelijk komt er iemand anders dan.I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
John Troost bittequote:Op dinsdag 10 mei 2016 01:34 schreef Seam het volgende:
Oh nee Marc ziet Bosz graag komen, hopelijk komt er iemand anders dan.RED ONS HENNIEGOD![]()
Meedoen voor de titel zeker. Zal de komende jaren verdeeld worden tussen Ajax en PSV maar dat is niets nieuw.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 01:46 schreef Piet_Piraat het volgende:
Niets aan de hand, volgend jaar doet dat topelftal weer mee voor de titel.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Ze hadden het zelf in de hand en blijft grappig dat die superboeren er ook 1 in knalde.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 06:43 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Meedoen voor de titel zeker. Zal de komende jaren verdeeld worden tussen Ajax en PSV maar dat is niets nieuw.![]()
Kan ik me voorstellen, vond het persoonlijk wat minder..quote:Op dinsdag 10 mei 2016 06:46 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ze hadden het zelf in de hand en blijft grappig dat die superboeren er ook 1 in knalde.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Ja dat snap ik ook, misschien wat meer begrip voor alle verschillende regio's die Nederland heeft.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 06:47 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen, vond het persoonlijk wat minder..
Forum Opties Forumhop: Hop naar: