Nee.quote:Op maandag 9 mei 2016 23:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
Crack is nu een rijke tata.
Cadeautjes voor iedereen
quote:
Potverdikkie!quote:Op maandag 9 mei 2016 23:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Had ik ook toen ik uit werk kwam.
Pure aids
was lekker johquote:
Alles is op zo`n moment lekker tochquote:
weet ik nog nietquote:
Qua etenquote:
Wow lewd.quote:
cute.quote:Op maandag 9 mei 2016 23:45 schreef supersof het volgende:
[..]
weet ik nog niet
durf ik nog niet te vragen
nee vind ik nietquote:
Olijven met sperziebonenquote:Op maandag 9 mei 2016 23:47 schreef supersof het volgende:
[..]
nee vind ik niet
ik had echt geen olijven gegeten dan opeens hoor
goorquote:
Oke, misschien niet alles..quote:
nehhhquote:
A men is no onequote:
Ja, dat moest man zijnquote:
Wil je naar meerdere landen dan Thailand?quote:Op maandag 9 mei 2016 23:53 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik zit met een ZO-Azie dilemma qua visum, mortaxx ben je er
Als ik er toch ben.quote:Op maandag 9 mei 2016 23:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wil je naar meerdere landen dan Thailand?
En dan weer terug naar Thailand? Thailand is visa on arrival he, dus dat maakt geen drol uit. Je kan telkens heen en weerquote:
Ja, werkt dat?quote:Op maandag 9 mei 2016 23:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En dan weer terug naar Thailand? Thailand is visa on arrival he, dus dat maakt geen drol uit. Je kan telkens heen en weer
Je hebt alleen double entry visum nodig als je langer dan maand in Thailand bent. Maar dat is niet zoquote:Op maandag 9 mei 2016 23:57 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja, werkt dat?
Ik neem aan dat ze niet onbeperkt visa on arrival gooien
Vietnam is voor ons ook visumvrij.
Ja als ik gewoon weer een nieuwe visum exempt krijgt is er geen probleemquote:Op maandag 9 mei 2016 23:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je hebt alleen double entry visum nodig als je langer dan maand in Thailand bent. Maar dat is niet zo
Volgens mij niet nee.quote:Op maandag 9 mei 2016 23:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja als ik gewoon weer een nieuwe visum exempt krijgt is er geen probleem
ach anders zie ik het snel genoeg als ik thailand niet in kanquote:Op dinsdag 10 mei 2016 00:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Volgens mij niet nee.
Visa on arrival is voor 30 dagen.
In die tussentijd kan je gewoon land uit en in
Nee die doen daar niet moeilijk over hoorquote:
Weten alleen nog niet welk land dan.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 00:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee die doen daar niet moeilijk over hoor
Thailand is populair doorreisland dusja
hoeveel moet je dan gevenquote:
Toen ik mijn broertje van toen 17 op een motor moest krijgen was het een paar tientjes ofzo.quote:
Voor hoelang wil je 2de land? Weekje ofzo?quote:Op dinsdag 10 mei 2016 00:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Weten alleen nog niet welk land dan.
Pff. Wat een gedoe.
Nog 3 weken 2 dagen
Ligt eraan hoe leuk het land is.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 00:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Voor hoelang wil je 2de land? Weekje ofzo?
Is dat ver vliegenquote:Op dinsdag 10 mei 2016 00:05 schreef Fok-it het volgende:
Dan zou ik voor Maleisie gaan.
Paar dagen Kuala Lumpur en paar dagen of Cameron Highlands (Theeplantages) of Taman Negara (Jungle)
Nee, en beide liggen op busafstand van KL afquote:
1 andere letter en de politie stond op je stoep.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 00:06 schreef Lokasenna het volgende:
Ik zou graag genocide willen plegen op alle kikkers.
Wat noem jij busafstandquote:Op dinsdag 10 mei 2016 00:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, en beide liggen op busafstand van KL af
knikkers?quote:Op dinsdag 10 mei 2016 00:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
1 andere letter en de politie stond op je stoep.
quote:Op dinsdag 10 mei 2016 00:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
1 andere letter en de politie stond op je stoep.
3 uur. En dan moet je daarna boot nemen naar regenwoudquote:
3 uur gaat nog netquote:Op dinsdag 10 mei 2016 00:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
3 uur. En dan moet je daarna boot nemen naar regenwoud
Cameron Highlands ook zoiets x
Denk dat jij CH wel leuker gaat vinden. Wat rustiger. Beetje plantages bezoeken, theetjes drinken daarquote:
Ga je nog naar Iran?quote:
Hoe komt het dat je daar opeens naar toe wilt?quote:
Nee, daar komt meer zinnige dingen uit dan het gros hier.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 00:17 schreef Fok-it het volgende:
Trolol kan die Saind in jullie vbl-sc echt alleen maar over alcohol praten ofzo?Echt elke keer als ik kijk
Best treurig wel
Ik heb verhalen gehoord en ben daardoor enthousiast gewordenquote:Op dinsdag 10 mei 2016 00:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoe komt het dat je daar opeens naar toe wilt?
Raften en kano kan ik sws niet doenquote:Op dinsdag 10 mei 2016 00:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Denk dat jij CH wel leuker gaat vinden. Wat rustiger. Beetje plantages bezoeken, theetjes drinken daar
Regenwoud is meer hiken, raften, kano, dat soort ongein
Daaromquote:
Lekker met je bergschoenen en je ponchoquote:
Heb niet eens wandelschoenquote:Op dinsdag 10 mei 2016 00:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lekker met je bergschoenen en je poncho
Of je gaat naar Myanmarquote:
Dat is een van de belangrijkste dingenquote:Op dinsdag 10 mei 2016 00:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Of je gaat naar Myanmar
Schijn je ook erggg lekker te kunnen etne
quote:Op dinsdag 10 mei 2016 00:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat is een van de belangrijkste dingen
Ja, sowiesoquote:Op dinsdag 10 mei 2016 00:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Niet dan?
Het eten moet wel goed zijn op vakantie.
Aziegodquote:Op dinsdag 10 mei 2016 00:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, sowieso
Hoef je je in Azie soiweos niet druk over te maken in het algemeen
Vietnam lijkt me dan een van de mindere aangezien ik daar in het westren ook niet gek op benquote:
Eens. Hoewel het eten in het westen sowieso totaal niet aziatisch isquote:Op dinsdag 10 mei 2016 01:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vietnam lijkt me dan een van de mindere aangezien ik daar in het westren ook niet gek op ben
Vooral qua smaak ja.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 01:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Eens. Hoewel het eten in het westen sowieso totaal niet aziatisch is
Altijd moeten zetten bij thai take offquote:
Ik ben van huisuit al aardig pittig gewend dus. Qua Azie pittig dan.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 01:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Altijd moeten zetten bij thai take off
"Not farang thai"
Thai moet niet dat milde zijnquote:Op dinsdag 10 mei 2016 01:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ben van huisuit al aardig pittig gewend dus. Qua Azie pittig dan.
En mild eten is ook niet erg
Thai niet nee, maar een curry kan prima mild bijv.quote:
Curry vind ik zelden wat.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 01:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Thai niet nee, maar een curry kan prima mild bijv.
Tika Masala is heel mild, maar erg lekker hoor
Je hebt ook andere gerechten bij de Indian hequote:Op dinsdag 10 mei 2016 01:26 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Curry vind ik zelden wat.
Ook echt al jaren niet bij een indian geweest
Ja ben er vaak genoeg geweest.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 01:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je hebt ook andere gerechten bij de Indian he
Vindaloo is ook curryquote:Op dinsdag 10 mei 2016 01:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja ben er vaak genoeg geweest.
Vindaloo enzo
Als stapmaaltijd?quote:Op dinsdag 10 mei 2016 01:29 schreef Insomnia_ het volgende:
Vroeger altijd maten die indian wilde na het zuipen pff
Nee matig etenquote:Op dinsdag 10 mei 2016 01:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vindaloo is ook curry
Bedoel tandoori, en birjani, is een wat droger rijstgerecht met rozijnen en cashewnoten. Echt goed hoor
Vindaloo is daarvoor bedacht hequote:
quote:Op dinsdag 10 mei 2016 01:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Vindaloo is daarvoor bedacht he
Indian is hier echt heel massaal
Gewoon alles.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 01:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zoiets? Beetje zoals turkse pizza in nl
Hm, zou na zoveel drank nou niet echt aan rijst moeten denkenquote:
Hoezo nietquote:Op dinsdag 10 mei 2016 01:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hm, zou na zoveel drank nou niet echt aan rijst moeten denken
Ja geen idee, van zon lekkere maaltijd moet je wel beetje kunnen genietenquote:
Indian is vaak ook troepquote:Op dinsdag 10 mei 2016 01:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja geen idee, van zon lekkere maaltijd moet je wel beetje kunnen genieten
Als ik dronken ben wil ik gewoon troep
Wtfquote:
Ken je dit niet?quote:
Denk dat jer het weleens gelinkt hebt hierquote:Op dinsdag 10 mei 2016 01:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ken je dit niet?
Dit zing ik elk toernooi
Toen ik dronk
Dat idee had ik al jaquote:Op dinsdag 10 mei 2016 01:44 schreef Insomnia_ het volgende:
Het zal verder ook gewoon cultuur gebonden zijn.
Want Indian wordt hier niet echt als hoogwaardig eten gezien
Dingen niet van onze kolonieen (lol)quote:Op dinsdag 10 mei 2016 01:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat idee had ik al ja
Te gewoontjes daar natuurlijk
Wat wel?
Ja dan hou je weinig overquote:Op dinsdag 10 mei 2016 01:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dingen niet van onze kolonieen (lol)
Engelsen in Azie die EK gaan kijken.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 01:49 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik ga in ZO-Azie wel een pub met engelsen zoeken om wedstrijden te kijken.
Dat is altijd veel genot.
Ik ben bang dat er dan doden vallen.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 01:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Engelsen in Azie die EK gaan kijken.
Die Thai komen al klaar bij de gedachte aan de drankomzet daar
Ploegen als Albanie die er 3 wedstrijden kansloos afgaan en dan nog kans maken om door te gaanquote:
Tja.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 01:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ploegen als Albanie die er 3 wedstrijden kansloos afgaan en dan nog kans maken om door te gaan
Toplol
Die hadden met een degelijke coach en geluk met loting ook gewoon kwartfinale EK gehaaldquote:Op dinsdag 10 mei 2016 01:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Tja.
En Nederland die bij dit gehandicaptentoernooi niet aanwezig is.
Pffff
(geluk met loting)quote:Op dinsdag 10 mei 2016 01:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die hadden met een degelijke coach en geluk met loting ook gewoon kwartfinale EK gehaald
Ja, okequote:Op dinsdag 10 mei 2016 01:56 schreef Insomnia_ het volgende:
Hoe slecht moet je zijn als je op het EK geluk nodig moet hebben met loting.
Sorry, het is objectief heel echt slecht hoor.quote:
Mwah, ik vind het doorselecteren verder wel goed.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 01:59 schreef Insomnia_ het volgende:
Bartje Ramselaar enzo in de voorselectie
Je, want dat is zo relevant in interlandvoetbal.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 02:00 schreef Fok-it het volgende:
Mwah, ik vind het doorselecteren verder wel goed.
Ja, opzichquote:Op dinsdag 10 mei 2016 02:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Je, want dat is zo relevant in interlandvoetbal.
Doorselecteren is gewoon zeggen dat je verder gebrek aan kwaliteit hebt op die positie
Jansen en de Jong zijn op dit moment niet veel slechter dan Huntelaar hoorquote:Op dinsdag 10 mei 2016 02:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee, lekker eredivisie killers erin.
En Depay natuurlijk. Dat is echt om je te bescheuren.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 02:04 schreef Fok-it het volgende:
Alleen Dijks, Rekik en Afellay snap ik niet.
Ja, maar daar verander je toch niks aan.quote:
quote:Op dinsdag 10 mei 2016 02:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, maar daar verander je toch niks aan.
Jij doet net alsof 20 van de 25 tegen lamme en blinde speelt. Als je PL speelt elke week bij welke club dan ook, dat is nu gewoon het hoogste niveau voor Oranje
Die Fosu-Mensah is gewoon talentje natuurlijk.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 02:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
En Depay natuurlijk. Dat is echt om je te bescheuren.
Dat ie dat Ghaneesje oproept snap ik wel verder.
Ook niets bijzonders natuurlijk.quote:
Nou ja oke.quote:
Ja, daar koop je wat voor.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 02:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ja oke.
Dat zijn er wel veel inderdaad. Mja. van die 19 zijn er veel over paar jaar toch echt nar het buitenland vertrokken hoor
Nou, wel als jij zegt dat de voorselectie tergend is `omdat'' de meeste Eredivisie spelen.quote:
Nee, want Newcastle is natuurlijk ook totaal geen niveauquote:Op dinsdag 10 mei 2016 02:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou, wel als jij zegt dat de voorselectie tergend is `omdat'' de meeste Eredivisie spelen.
Wat als ze over 5 jaar bij clubs als Newcastle spelen. Is het dan minder erg?
Ja ongetwijfeldquote:Op dinsdag 10 mei 2016 02:10 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar over 5 jaar zijn er ook een paar totaal geflopt.
Lekker boeiend, interlandvoetbal gaat over het moment.
Nog niet eens.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 02:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja ongetwijfeld
Op dit moment is het niveautje Ijsland ja
Albanie ook. Nederland wint daar echt wel van als ze nu tegen elkaar spelenquote:Op dinsdag 10 mei 2016 02:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nog niet eens.
Want die zijn er wel bij
Nee, het is veel beter?quote:Op dinsdag 10 mei 2016 02:12 schreef Fok-it het volgende:
Het is nu niet dat het qua materiaal opeens onder de top20 van Europa ligt ofzox
Tete, Bazoerquote:Op dinsdag 10 mei 2016 02:12 schreef Insomnia_ het volgende:
Propper, Willems, Promes
Dat is nog wel wat op moment.
Heb jij de lijst van spelers van Albanie gezien?quote:Op dinsdag 10 mei 2016 02:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee, het is veel beter?
Heb je die lijst gezien van spelers?
Heb je de lijst van jullie tegenstanders gezien.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 02:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heb jij de lijst van spelers van Albanie gezien?Hoe schandalig het ook is, je moet wel beetje relativeren
Die 3 landen zullen op dit moment niet voor ons onderdoen nee.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 02:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Heb je de lijst van jullie tegenstanders gezien.
En dat is echt geen hoog materiaal hoor.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 02:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die 3 landen zullen op dit moment niet voor ons onderdoen nee.
Duitsland, Engeland, Spanje, Italie, Portugal, Zwitserland, Belgie, Frankrijk, Oostenrijk, Zweden, Rusland, Polen. Denk dat die landen nog er boven zitten qua spelersmateriaalquote:Op dinsdag 10 mei 2016 02:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
En dat is echt geen hoog materiaal hoor.
En de landen waar jullie van verloren?quote:Op dinsdag 10 mei 2016 02:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Duitsland, Engeland, Spanje, Italie, Portugal, Zwitserland, Belgie, Frankrijk, Oostenrijk, Zweden, Rusland, Polen. Denk dat die landen nog er boven zitten qua spelersmateriaal
Denk dat wij daar onder zitten. Ploegen als Albanie, Noord-Ierland en Roemenie zijn daar qua spelers echt nog wel ver onder hoor
Die zitten ook net onder die 12 landen. Zal niet heel veel verschillenquote:Op dinsdag 10 mei 2016 02:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
En de landen waar jullie van verloren?
Geloof ik niet zo in. Als je er in een poule onder eindigt.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 02:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die zitten ook net onder die 12 landen. Zal niet heel veel verschillen
Tsja, Portugal verliest ook van Kaapverdie.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 02:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Geloof ik niet zo in. Als je er in een poule onder eindigt.
Een coach is maximaal zo slecht als zn materiaal.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 02:20 schreef Fok-it het volgende:
Als je eenmaal in een slechte reeks zit met een kuttrainer dan kan het ook een keer fout lopen
Je beweerde de vorige keer nog anders hoor, omdat hij totaal geen ervaring heeftquote:Op dinsdag 10 mei 2016 02:19 schreef Insomnia_ het volgende:
En het is echt niet allemaal de schuld van een coach.
Een goede coach had er meer uit kunnen persen.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 02:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je beweerde de vorige keer nog anders hoor, omdat hij totaal geen ervaring heeft
Achja.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 02:22 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Een goede coach had er meer uit kunnen persen.
Maar ik heb me inderdaad verkeken in Nederland zn kwaliteit, dat klopt.
Het is namelijk echt heel erg slecht. En ik had verwacht dat ze vrij makkelijk zouden kwalificerem
Jong-Oranje met Drenthe was ook goed.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 02:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Achja.
De onder 17-lichting schijnt best aardig te zijn
Het is alleen frusterend voor clubs zelf natuurlijkquote:Op dinsdag 10 mei 2016 02:24 schreef Insomnia_ het volgende:
Het is wel duidelijk dat er een vrij duidelijk paralel met de eredivisie te trekken is.
De mythe dat je er goed aan doet om te blijven is wel enorm ontkracht
Tja, veel te lang op een oude ideologie geleeft.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 02:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het is alleen frusterend voor clubs zelf natuurlijk
Is ook wel against all odds, zie je niet vaak gebeuren met zijn kaliber blessures helaas.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 02:28 schreef Fok-it het volgende:
Te hopen dat Strootman weer op zijn oude niveau terugkomt. Dan heb je tenminste al 1 klasbak
Gewoon schapenplacentaatje toch of wat is hetquote:Op dinsdag 10 mei 2016 02:29 schreef Insomnia_ het volgende:
Hoewel je daar in Italie wel raardere dingen ziet met die bejaarde voetballers.
Schapenplacentaquote:Op dinsdag 10 mei 2016 02:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gewoon schapenplacentaatje toch of wat is het
bizar jaquote:Op dinsdag 10 mei 2016 02:31 schreef Insomnia_ het volgende:
Die Totti is ook nog lekker bezig he, dat had mijn vader kunnen zijn.
Ik had sowieso op mn 32e wel gezegd.quote:
Met zijn bankrekening wel ja.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 02:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik had sowieso op mn 32e wel gezegd.
Leuk geweest boys
Valt mee toch?quote:
quote:Op dinsdag 10 mei 2016 20:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Valt mee toch?
Ik luister normaal gesproken naar oudere dingen.
Ik ken weinig albums die van A tot Z zo goed zijn, pff wat en stemquote:
hoe hoog schat jij mijn bf ins, bb topicquote:Op dinsdag 10 mei 2016 20:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ken weinig albums die van A tot Z zo goed zijn, pff wat en stem
opschieten dikkerdje.quote:
Dat sowieso. Wat dat betreft jammer dat ze dood is.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 20:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ken weinig albums die van A tot Z zo goed zijn, pff wat en stem
Low twenties.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 20:41 schreef Toto69 het volgende:
[..]
hoe hoog schat jij mijn bf ins, bb topic
25 is toch wel erg hoog
waarom app je mij niet meer kaulo kaaskopquote:Op dinsdag 10 mei 2016 20:41 schreef Flippiee het volgende:
[..]
opschieten dikkerdje.
[..]
Dat sowieso. Wat dat betreft jammer dat ze dood is.
Aight.quote:
Ik ben echt heel slecht in bf% inschatten. Voora omdat ik zelden boven 15 heb gezeten.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 20:45 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Aight.
Maakt het nog verschil dat ik met buik aanspannen m'n abs goed zie?
En hoe realistisch is binnen een week of 8 met 3x p/w KT + HIIT cardio naar een procent of 15?
wooooooow.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 20:44 schreef Nouri het volgende:
[..]
waarom app je mij niet meer kaulo kaaskop
Nja zo rond de 20 za best kloppen, moet toch een reden zijn dat mn buik best bol staatquote:Op dinsdag 10 mei 2016 20:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ben echt heel slecht in bf% inschatten. Voora omdat ik zelden boven 15 heb gezeten.
Maar moet wel te doen zijn opzich denk ik.
wanneer ga je weer naar azie zou je niet missen op de foks hahaquote:Op dinsdag 10 mei 2016 20:47 schreef Flippiee het volgende:
[..]
wooooooow.
:s
Niet de misgelopen kampioenschap op mij afreageren malle frieslander
Wanneer je mij enkeltje Singapore geeft.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 20:47 schreef Nouri het volgende:
[..]
wanneer ga je weer naar azie zou je niet missen op de foks haha
zou ik nooit doenquote:Op dinsdag 10 mei 2016 20:48 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wanneer je mij enkeltje Singapore geeft.
ja was leukquote:Op dinsdag 10 mei 2016 20:49 schreef Flippiee het volgende:
[..]
GodzijdankAl te kermissen geweest in HK?
ik ben na de borrels al te dronken om ergens te komenquote:
mooiquote:
goedkoop om daar vandaan te vliegenquote:
quote:Op dinsdag 10 mei 2016 20:51 schreef Nouri het volgende:
[..]
ik ben na de borrels al te dronken om ergens te komen
Vriendin wil niet want ze is er al een keer of 10 geweest vroeger.quote:
Jammer maar Maleisië is wel tof.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 20:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Vriendin wil niet want ze is er al een keer of 10 geweest vroeger.
Nu gaan we maar naar Maleisie hebben we vandaag EINDELIJK besloten.
Dat dus. Don heeft gelijk. Geen idee wie Don is maar.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 20:56 schreef Insomnia_ het volgende:
Don zei dat het eten goed was, en ik heb Don hoog zitten.
Tof! Wanneer gaan jullie?quote:Op dinsdag 10 mei 2016 20:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Vriendin wil niet want ze is er al een keer of 10 geweest vroeger.
Nu gaan we maar naar Maleisie hebben we vandaag EINDELIJK besloten.
Ja verder ook weinig tot niets te doen dus verveel me als de gekkenquote:
Dat herken ikquote:Op dinsdag 10 mei 2016 20:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja verder ook weinig tot niets te doen dus verveel me als de gekken
Ik ga dit hele blok in de herkansing gooien in juliquote:
Waarom?quote:Op dinsdag 10 mei 2016 21:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ga dit hele blok in de herkansing gooien in juli
Omdat ik toch naar Polen moet zo rond de tentamens, dus toen dacht ik, laat maar zitten dit vak.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 21:00 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Waarom?Zodat je dan wat te doen hebt?
Nou er was een vlucht naar Bangkok geboekt maar we wisten niet waar we in ZO-Azie heen zouden gaan.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 21:01 schreef Lokasenna het volgende:
Ik zou echt niet drie weken van tevoren zo'n verre vakantie durven te boeken.
Ahhh begrijpelijkquote:Op dinsdag 10 mei 2016 21:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Omdat ik toch naar Polen moet zo rond de tentamens, dus toen dacht ik, laat maar zitten dit vak.
Deed je geen studie? Of ben ik nou in de war?quote:Op dinsdag 10 mei 2016 20:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja verder ook weinig tot niets te doen dus verveel me als de gekken
En toen dacht ik, dan kunnen we ook wel een tripje maken.quote:
Jawel.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 21:03 schreef xcachet het volgende:
[..]
Deed je geen studie? Of ben ik nou in de war?
quote:Op dinsdag 10 mei 2016 21:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
En toen dacht ik, dan kunnen we ook wel een tripje maken.
(lol)
Oh ik snap.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 21:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Jawel.
Maar ik heb zojuist uitgelegd.
Dan moet ik alles wel in de her halen, anders ben ik echt konki dom geweest.quote:
Haha, extra stok achter de deur toch?quote:Op dinsdag 10 mei 2016 21:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dan moet ik alles wel in de her halen, anders ben ik echt konki dom geweest.
Waarom denk je dat het te hoog gegrepen is?quote:Op dinsdag 10 mei 2016 21:06 schreef xcachet het volgende:
Ik ben over twee weken alweer klaar. Volgende week nog Cambridge examen. Knijp 'm er nu al voorDenk niveau te hoog gegrepen.
Je bent niet dom, dus komt vast wel goed.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 21:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dan moet ik alles wel in de her halen, anders ben ik echt konki dom geweest.
Mijn grammatica is niet goed genoeg en moet alle onderdelen wel op dat niveau hebben. Misschien als ik het nog even opfris dat het goed komt.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 21:07 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Waarom denk je dat het te hoog gegrepen is?
[..]
Je bent niet dom, dus komt vast wel goed.
Chill. Komt goed. Duim wel voor je haha.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 21:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja daarom, is toch nog maar 1 vak voor mn p.
Fijne avondquote:Op dinsdag 10 mei 2016 21:09 schreef xcachet het volgende:
Ik ga er alweer vandoor. Morgen 5:00 beginnen. Fijne avond schatten.
nice bitchmove manquote:Op dinsdag 10 mei 2016 22:05 schreef Nouri het volgende:
haha lol ex is weg dus nu durf ik te posten xd
Ik vond het jammer dat ik er niks van verstond en dat ze zo vreselijk nep lachte.quote:
Moet je maar frans kennen, ja tochquote:Op dinsdag 10 mei 2016 23:19 schreef Amarantha het volgende:
Ik vond het jammer dat ik er niks van verstond
Ik wel.quote:
Nederland wel goed liedje though. Ik vind die hele Douwe Bob alleen echt 3x niksquote:Op woensdag 11 mei 2016 00:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik wel.
Bijna helemaal goed voorspeld hier in huize inso.
Rusland gaat winnen.quote:Op woensdag 11 mei 2016 00:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nederland wel goed liedje though. Ik vind die hele Douwe Bob alleen echt 3x niks
Altijd toch oostblokquote:
Ik vind ESF een van de leukere dingen die er ieder jaar op tv komt.quote:
Wie hebben er afgelopen jaren gewonnen?quote:
oh ik heb er totaal geen interesse in dus waarom zou ikquote:Op woensdag 11 mei 2016 00:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik vind ESF een van de leukere dingen die er ieder jaar op tv komt.
In 20 jaar hebben er 6 oostblok landen gewonnen.quote:Op woensdag 11 mei 2016 00:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wie hebben er afgelopen jaren gewonnen?
Weet alleen Lenagodin
Ohja, Zweden doet het geloof ik ook altijd wel goedquote:Op woensdag 11 mei 2016 00:32 schreef Insomnia_ het volgende:
Scandinavie is vooral over gepresenteerd.
quote:
Dat is kwalitatief toch een van de betere de laatste jaren.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |