Raften en kano kan ik sws niet doenquote:Op dinsdag 10 mei 2016 00:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Denk dat jij CH wel leuker gaat vinden. Wat rustiger. Beetje plantages bezoeken, theetjes drinken daar
Regenwoud is meer hiken, raften, kano, dat soort ongein
Daaromquote:
Lekker met je bergschoenen en je ponchoquote:
Heb niet eens wandelschoenquote:Op dinsdag 10 mei 2016 00:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lekker met je bergschoenen en je poncho
Of je gaat naar Myanmarquote:
Dat is een van de belangrijkste dingenquote:Op dinsdag 10 mei 2016 00:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Of je gaat naar Myanmar
Schijn je ook erggg lekker te kunnen etne
quote:Op dinsdag 10 mei 2016 00:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat is een van de belangrijkste dingen
Ja, sowiesoquote:Op dinsdag 10 mei 2016 00:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Niet dan?
Het eten moet wel goed zijn op vakantie.
Aziegodquote:Op dinsdag 10 mei 2016 00:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, sowieso
Hoef je je in Azie soiweos niet druk over te maken in het algemeen
Vietnam lijkt me dan een van de mindere aangezien ik daar in het westren ook niet gek op benquote:
Eens. Hoewel het eten in het westen sowieso totaal niet aziatisch isquote:Op dinsdag 10 mei 2016 01:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vietnam lijkt me dan een van de mindere aangezien ik daar in het westren ook niet gek op ben
Vooral qua smaak ja.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 01:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Eens. Hoewel het eten in het westen sowieso totaal niet aziatisch is
Altijd moeten zetten bij thai take offquote:
Ik ben van huisuit al aardig pittig gewend dus. Qua Azie pittig dan.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 01:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Altijd moeten zetten bij thai take off
"Not farang thai"
Thai moet niet dat milde zijnquote:Op dinsdag 10 mei 2016 01:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ben van huisuit al aardig pittig gewend dus. Qua Azie pittig dan.
En mild eten is ook niet erg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |