hoeveel moet je dan gevenquote:
Toen ik mijn broertje van toen 17 op een motor moest krijgen was het een paar tientjes ofzo.quote:
Voor hoelang wil je 2de land? Weekje ofzo?quote:Op dinsdag 10 mei 2016 00:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Weten alleen nog niet welk land dan.
Pff. Wat een gedoe.
Nog 3 weken 2 dagen
Ligt eraan hoe leuk het land is.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 00:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Voor hoelang wil je 2de land? Weekje ofzo?
Is dat ver vliegenquote:Op dinsdag 10 mei 2016 00:05 schreef Fok-it het volgende:
Dan zou ik voor Maleisie gaan.
Paar dagen Kuala Lumpur en paar dagen of Cameron Highlands (Theeplantages) of Taman Negara (Jungle)
Nee, en beide liggen op busafstand van KL afquote:
1 andere letter en de politie stond op je stoep.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 00:06 schreef Lokasenna het volgende:
Ik zou graag genocide willen plegen op alle kikkers.
Wat noem jij busafstandquote:Op dinsdag 10 mei 2016 00:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, en beide liggen op busafstand van KL af
knikkers?quote:Op dinsdag 10 mei 2016 00:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
1 andere letter en de politie stond op je stoep.
quote:Op dinsdag 10 mei 2016 00:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
1 andere letter en de politie stond op je stoep.
3 uur. En dan moet je daarna boot nemen naar regenwoudquote:
3 uur gaat nog netquote:Op dinsdag 10 mei 2016 00:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
3 uur. En dan moet je daarna boot nemen naar regenwoud
Cameron Highlands ook zoiets x
Denk dat jij CH wel leuker gaat vinden. Wat rustiger. Beetje plantages bezoeken, theetjes drinken daarquote:
Ga je nog naar Iran?quote:
Hoe komt het dat je daar opeens naar toe wilt?quote:
Nee, daar komt meer zinnige dingen uit dan het gros hier.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 00:17 schreef Fok-it het volgende:
Trolol kan die Saind in jullie vbl-sc echt alleen maar over alcohol praten ofzo?Echt elke keer als ik kijk
Best treurig wel
Ik heb verhalen gehoord en ben daardoor enthousiast gewordenquote:Op dinsdag 10 mei 2016 00:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoe komt het dat je daar opeens naar toe wilt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |