Ahhh begrijpelijkquote:Op dinsdag 10 mei 2016 21:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Omdat ik toch naar Polen moet zo rond de tentamens, dus toen dacht ik, laat maar zitten dit vak.
Deed je geen studie? Of ben ik nou in de war?quote:Op dinsdag 10 mei 2016 20:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja verder ook weinig tot niets te doen dus verveel me als de gekken
En toen dacht ik, dan kunnen we ook wel een tripje maken.quote:
Jawel.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 21:03 schreef xcachet het volgende:
[..]
Deed je geen studie? Of ben ik nou in de war?
quote:Op dinsdag 10 mei 2016 21:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
En toen dacht ik, dan kunnen we ook wel een tripje maken.
(lol)
Oh ik snap.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 21:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Jawel.
Maar ik heb zojuist uitgelegd.
Dan moet ik alles wel in de her halen, anders ben ik echt konki dom geweest.quote:
Haha, extra stok achter de deur toch?quote:Op dinsdag 10 mei 2016 21:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dan moet ik alles wel in de her halen, anders ben ik echt konki dom geweest.
Waarom denk je dat het te hoog gegrepen is?quote:Op dinsdag 10 mei 2016 21:06 schreef xcachet het volgende:
Ik ben over twee weken alweer klaar. Volgende week nog Cambridge examen. Knijp 'm er nu al voorDenk niveau te hoog gegrepen.
Je bent niet dom, dus komt vast wel goed.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 21:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dan moet ik alles wel in de her halen, anders ben ik echt konki dom geweest.
Mijn grammatica is niet goed genoeg en moet alle onderdelen wel op dat niveau hebben. Misschien als ik het nog even opfris dat het goed komt.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 21:07 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Waarom denk je dat het te hoog gegrepen is?
[..]
Je bent niet dom, dus komt vast wel goed.
Chill. Komt goed. Duim wel voor je haha.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 21:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja daarom, is toch nog maar 1 vak voor mn p.
Fijne avondquote:Op dinsdag 10 mei 2016 21:09 schreef xcachet het volgende:
Ik ga er alweer vandoor. Morgen 5:00 beginnen. Fijne avond schatten.
nice bitchmove manquote:Op dinsdag 10 mei 2016 22:05 schreef Nouri het volgende:
haha lol ex is weg dus nu durf ik te posten xd
Ik vond het jammer dat ik er niks van verstond en dat ze zo vreselijk nep lachte.quote:
Moet je maar frans kennen, ja tochquote:Op dinsdag 10 mei 2016 23:19 schreef Amarantha het volgende:
Ik vond het jammer dat ik er niks van verstond
Ik wel.quote:
Nederland wel goed liedje though. Ik vind die hele Douwe Bob alleen echt 3x niksquote:Op woensdag 11 mei 2016 00:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik wel.
Bijna helemaal goed voorspeld hier in huize inso.
Rusland gaat winnen.quote:Op woensdag 11 mei 2016 00:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nederland wel goed liedje though. Ik vind die hele Douwe Bob alleen echt 3x niks
Altijd toch oostblokquote:
Ik vind ESF een van de leukere dingen die er ieder jaar op tv komt.quote:
Wie hebben er afgelopen jaren gewonnen?quote:
oh ik heb er totaal geen interesse in dus waarom zou ikquote:Op woensdag 11 mei 2016 00:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik vind ESF een van de leukere dingen die er ieder jaar op tv komt.
In 20 jaar hebben er 6 oostblok landen gewonnen.quote:Op woensdag 11 mei 2016 00:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wie hebben er afgelopen jaren gewonnen?
Weet alleen Lenagodin
Ohja, Zweden doet het geloof ik ook altijd wel goedquote:Op woensdag 11 mei 2016 00:32 schreef Insomnia_ het volgende:
Scandinavie is vooral over gepresenteerd.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |