ziggyziggyziggy, houdt niet van treinen, wel van spoorwegen. Dr_Flash, Wereldreiziger. Bordjesknaller. Topografiespecialist. Vraagt zich af hoelang er nog Dieseltractie bij ACTS is. Geilt stiekem op blonde S&V meisjes Scarlet_Dragonfly, random betweter die een hekel heeft aan OV-chipkaart-haters. James1988, geilt op treinenbouwer Alstom, hogesnelheidstreinen, SNCF en Duitsland. En Brabant. Yreal, vindt de infrastructuur/logistiek interessant en wordt sowieso opgewonden van alles met meer dan 1000 pk. greavy, vindt de OV-chipkaart maar niks en ziet i.p.v. het huidige materieel liever overal VIRM's rijden. bork, voor alle mooie plaatjes, kloppende info en kindvriendelijke verhalen. Crientj, Ginger, Servexmeisje en inspiratieloos. Eet graag 714's. Darkwing_Duck, der Nahverkehrsprofi. Parijskenner. Heeft al het spoor van Monaco Bereden. Luxemburg op wensenlijstje. Flodder450, Is een keer komen aanlopen en is sindsdien van de partij in deze reeks! b2py, Alcoholist, weersonheilsprofeet en zeurpiet met een spoorhobby. Verliefd op PKP IC. Ireyon, de Baas van Roosendaal, achtbaanspecialist. (Is tenslotte ook rails) Peterselieman, PSM voor intimi, voor al uw kruidvatkaartjes over de grens. dennistd, Fantacolist, civiel vervoer. Zug-Chef, Arrivalover die alle badslipperexpressen hekelt JDude, voor overbodige feitjes over parttime-treinforensen in Brabant ( ) Prins_Pils, relnicht die het allemaal prachtig vindt maar er de ballen verstand van heeft. Lieft metro en S-Bahn. DeaDLocK2K *Kutjoch* Koplopers fanboy DerLudolf Vindt moderne tupperware-treinen maar niets en vindt dat een echte trein een locomotief moet hebben
• In dit topic vinden we vrijwel alles interessant wat met rails te maken heeft. Goederentreinen, trams en metro's zijn hier ook allemaal welkom, evenals informatie over vervoersbedrijven en materieelsoorten. Twijfel je of iets in dit topic thuishoort? Plaats het gerust en je merkt het vanzelf wel.
• Afkortingen en nummertjes om o.a. stations en treinen aan te duiden, zijn niet wenselijk. Zo heet station Gvc hier Den Haag Centraal en is trein 3626 gewoon de Intercity van Roosendaal naar Zwolle van 07:50 uur. Treinstelnummers mogen gewoon genoemd worden, maar dan wel graag met materieelsoort erbij vermeld.
• Als je hier komt zeiken op het verkeerde bedrijf, lachen we je uit. Een sein- of wisselstoring is vrijwel nooit de schuld van de Nederlandse Spoorwegen en het uitvallen van een IC Direct is niet de schuld van AnsaldoBreda. Terechte klachten kun je natuurlijk wel altijd hier kwijt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En hier verder! Vanaf nu elk nieuw topic beginnen met frontseinen!
[ Bericht 0% gewijzigd door b2py op 09-05-2016 23:00:57 ]
Ik heb vorige week nog Beaufort geupgrade. Een geweldig personeelspakket uit het jaar nul.
Eindgebruikers hebben slechts schrijfrechten nodig op een tiental subfolders van Program Files op de server. HOE KUT DENK JE DAT JE PAKKET DAN WEL IS?
RAET is niet veel beter, iedere keer dat iemand van functiefamilie verandert komt die persoon als nieuwe natuurlijke identiteit uit het systeem. Zijn nu 4 maanden bezig met het oplossen, als we hier van uit waren gegaan tijdens de ontwerpfase dan was het een veel kleiner issue geweest.
RAET is niet veel beter, iedere keer dat iemand van functiefamilie verandert komt die persoon als nieuwe natuurlijke identiteit uit het systeem. Zijn nu 4 maanden bezig met het oplossen, als we hier van uit waren gegaan tijdens de ontwerpfase dan was het een veel kleiner issue geweest.
Dat hoerige stervende grafpakket is al minstens 35 zo geen 40 jaar oud. Dat zou eens helemaal van scratch af opnieuw gebouwd moeten worden. Nu is het één grote lappendeken van poliepen met oncontroleerbare gezwellen eromheen. MAAR overal bedrijfskritisch DUS er kan nooit iets aan gedaan worden.
Oh jah! Ik haal het nog wel eens door elkaar. AFAS is die andere geloof ik? Die heeft ook "een paar" eigenaardigheden. Maar wij gebruiken geen Beaufort maar iets specifiek voor het onderwijs.
Op maandag 9 mei 2016 22:47 schreef Dr_Flash het volgende: Dat hoerige stervende grafpakket is al minstens 35 zo geen 40 jaar oud. Dat zou eens helemaal van scratch af opnieuw gebouwd moeten worden. Nu is het één grote lappendeken van poliepen met oncontroleerbare gezwellen eromheen. MAAR overal bedrijfskritisch DUS er kan nooit iets aan gedaan worden.
Ik heb ooit bij Taxi Centrale Raalte een server moeten vervangen. Was ook echt een drama want je mag er geen seconde uitliggen. Echt, waar gaat het tegenwoordig over.
Ik heb ooit bij Taxi Centrale Raalte een server moeten vervangen. Was ook echt een drama want je mag er geen seconde uitliggen. Echt, waar gaat het tegenwoordig over.
Ja best, moet je in HA investeren. En voor de overgang daarnaartoe moet je toch wat downtime accepteren.
WAT?? EN downtime accepteren EN in feite betalen we dan voor alles dubbel uitgevoerd?
Oh ja wettelijke eisen, ook zoiets Die eisen maar van alles, ongeacht of het realiseerbaar is, en tegen welke kosten dan.
Nou jah, de editie die wij gebruiken is handig want bijna alles gaat direct door naar de belastingdienst (verloning gebeurt ook rechtstreeks vanuit RAET) en naar de accountant en de ministeries, superhandig. Een bouwbedrijf heeft aan die functies niet zoveel want anders kunnen ze niet zo handig frauderen.