dat is woensdag, ouwe dibbesquote:
Ik weet niet waarom, maar ik vind dit een zeer grappige postquote:Op maandag 16 mei 2016 21:46 schreef Sked het volgende:
De buren van mijn vader deden luiers in de open haard, zelfs dat merkte je nauwelijks
En nu ben je uit huis geplaatst?quote:Op maandag 16 mei 2016 21:46 schreef Sked het volgende:
De buren van mijn vader deden luiers in de open haard, zelfs dat merkte je nauwelijks
wat een schijtgrap skedquote:Op maandag 16 mei 2016 21:46 schreef Sked het volgende:
met Reid aan het spelenquote:
Ze hebben tijd te veelquote:
quote:Op maandag 16 mei 2016 21:55 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Nederland is gewoon een kut land, wat te klein is en veel mensen heeft.
Dan mag FOK ook minder modden en mij wat meer zonlicht gunnen.quote:Op maandag 16 mei 2016 21:56 schreef donald_dick het volgende:
[..]elkaar het zonlicht in de ogen niet gunnen, dat is het probleem in NL
als jij je bagger dan niet verspreidt hoeven wij niet te moddenquote:Op maandag 16 mei 2016 21:56 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Dan mag FOK ook minder modden en mij wat meer zonlicht gunnen.
Ja inderdaad, dit slaat helemaal nergens opquote:Op maandag 16 mei 2016 21:57 schreef Tagliano het volgende:
Camera's mogen naar binnen, maar in het kader van de privacy de buren niet
quote:Op maandag 16 mei 2016 21:58 schreef donald_dick het volgende:
[..]
als jij je bagger dan niet verspreidt hoeven wij niet te modden
graag niet je mastubeerplaatjes erspreidenquote:
Hopelijk wordt de uitkering en het stemrecht deze mensen ontnomenquote:
Pittig kapsel type, maar dan met lang haar met leenbakker action huisquote:Op maandag 16 mei 2016 22:00 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Mag je geeneens vochtig hout meer in de haard gooien?
Kan iemand een samenvatting tot nu geven?
Je hoeft de verwarming niet aan te zetten, en dat is behoorlijk voordeligquote:Op maandag 16 mei 2016 22:03 schreef Oerbeer het volgende:
Wat heb je eigenlijk tegenwoordig nog aan zo'n houtkachel. Kost alleen maar geld en je valt de buren er ook mee lastig als het allemaal zo dicht op elkaar staat.
Je hebt geen CV nodig.quote:Op maandag 16 mei 2016 22:03 schreef Oerbeer het volgende:
Wat heb je eigenlijk tegenwoordig nog aan zo'n houtkachel. Kost alleen maar geld en je valt de buren er ook mee lastig als het allemaal zo dicht op elkaar staat.
Is dat echt zoveel voordeliger dan?quote:Op maandag 16 mei 2016 22:04 schreef Sked het volgende:
[..]
Je hoeft de verwarming niet aan te zetten, en dat is behoorlijk voordelig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |