Ja en blijkbaar levert het hem nog stemmen op ookquote:Op maandag 9 mei 2016 21:57 schreef marcodej het volgende:
[..]
Tsja, Geert Wilders schudt ook iedereen wakker en zorgt voor discussie.
Ach meid neem een pil :-)quote:Op maandag 9 mei 2016 21:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze zeiden ook dat Ajax absoluut kampioen ging worden.
Schattig meisje, schattig liedjequote:Op maandag 9 mei 2016 21:59 schreef ijs_beer het volgende:
Cyprus was wel goed
En nu de prinsessenpop van Oostenrijk.
Gewoon je racket vergeten.quote:Op maandag 9 mei 2016 21:59 schreef MaLo het volgende:
Weet je wat pas kak is, dat ik morgen waarschijnlijk niet op tijd thuis ben om Douwe's optreden te zien.
Tennisles. Ik moet een blessure faken ben ik bang.
twitter:AranBade twitterde op maandag 09-05-2016 om 21:43:48De generale is heel goed gegaan voor @douwe_bob! Vocaal sterke en knipoog en lachen in de camera. De stilte viel ook goed in de zaal! reageer retweet
Tennisles is niet vrijwillig?quote:Op maandag 9 mei 2016 21:59 schreef MaLo het volgende:
Weet je wat pas kak is, dat ik morgen waarschijnlijk niet op tijd thuis ben om Douwe's optreden te zien.
Tennisles. Ik moet een blessure faken ben ik bang.
En in t frans!quote:Op maandag 9 mei 2016 22:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Schattig meisje, schattig liedje
Mag van mij hoger eindigen dan Rusland.
Gaat niet werken, heb zo'n fanatiekeling bij me in het groepje die altijd twee rackets bij zich heeftquote:
Top!quote:
http://www.ad.nl/ad/nl/13(...)w-in-Nederland.dhtmlquote:Pianist Douwe Bob tóch bij bevalling vrouw in Nederland
Het is nu al de meest besproken baby van het moment: het ongeboren kindje van Matthijs van Duijvenbode, pianist en manager van Douwe Bob. Zijn vrouw Elisabeth is uitgerekend op de datum van de grote finale van het Songfestival komende zaterdag. Het ziet er echter naar uit dat de aanstaande vader toch bij de bevalling in Amsterdam aanwezig kan zijn.
,,Ik heb het gevoel dat de baby zich eerder gaat aandienen'', zegt de hoogzwangere Elisabeth. ,,Een voorgevoel.''
Matthijs vliegt daarom dinsdag na de halve finale voor twee dagen terug naar Amsterdam. ,,Het zou hartstikke mooi zijn als hij er toch bij kan zijn. We hopen het allebei.'
Nuchter
Matthijs zei eerder dat hij in overleg met zijn vrouw de bevalling zou laten schieten als Douwe in de finale staat. Mocht hij er niet bij zijn, dan is er wat Elisabeth betreft geen man overboord.
,,Het is niet zo dat ik stiekem hoop dat Douwe de finale niet haalt, zodat ze eerder kunnen terugkomen. Dat zou ik juist geweldig vinden. We zijn er allebei heel nuchter in. Als hij er niet bij is, dan is het wat het is. Het Songfestival is natuurlijk ook heel belangrijk.''
Gewoon je racket vergeten en de fanatiekeling opsluiten in de kleedhokjes zodat die niet naar buiten kan. Opgelost!quote:Op maandag 9 mei 2016 22:00 schreef MaLo het volgende:
[..]
Gaat niet werken, heb zo'n fanatiekeling bij me in het groepje die altijd twee rackets bij zich heeft.
Oh, dat is wel tof, ja.quote:Op maandag 9 mei 2016 22:01 schreef TheVulture het volgende:
De klok die is geprojecteerd tikt trouwens terug tijdens de stilte
Heeft Richard soms last van een gespleten persoonlijkheid?quote:Op maandag 9 mei 2016 21:57 schreef hole1988 het volgende:
Zeikgraaf is nu opeens positieftwitter:RichardCrommert twitterde op maandag 09-05-2016 om 21:54:33De tien stille seconden van Douwe Bob zijn een gouden greep https://t.co/QC4POntOiz reageer retweet
Gaaf! Maar tijdens de stilte zie je die toch niet? Dan zie je toch alleen Douwe en het publiek?quote:Op maandag 9 mei 2016 22:01 schreef TheVulture het volgende:
De klok die is geprojecteerd tikt trouwens terug tijdens de stilte
Welkom bij de Telegraaf, waar men schrijft wat het volk wil horenquote:Op maandag 9 mei 2016 22:02 schreef libranl het volgende:
[..]
Heeft Richard soms last van een gespleten persoonlijkheid?
Een live bevalling tijdens de 10 seconden stilte. Dat zou een leuke verrassing zijn geweest.quote:Op maandag 9 mei 2016 22:01 schreef Em31 het volgende:
[..]
http://www.ad.nl/ad/nl/13(...)w-in-Nederland.dhtml
Geen idee, ik las het netquote:Op maandag 9 mei 2016 22:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Gaaf! Maar tijdens de stilte zie je die toch niet? Dan zie je toch alleen Douwe en het publiek?
Lijkt me eerlijk gezegd logisch dat hij het Songfestival voor laat gaan, dat is toch een geweldig verhaal later. Papa was aan het optreden voor 200 miljoen mensen toen jij werd geboren.quote:Op maandag 9 mei 2016 22:01 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ach, ik ben wat dat betreft net een Richard. Het ene moment doe je voorzichtig, het andere moment jubelend. Vergeet niet dat het meest zure van de reacties komen in de Telegraaf, niet zo zeer de berichten zelf.quote:Op maandag 9 mei 2016 22:02 schreef libranl het volgende:
[..]
Hij heeft er meer verstand van dan Cornald. Een beter compliment kan ik nu even niet bedenken.quote:Op maandag 9 mei 2016 22:02 schreef libranl het volgende:
[..]
Volgens mij is dat allemaal op tv te zien..quote:Op maandag 9 mei 2016 22:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Gaaf! Maar tijdens de stilte zie je die toch niet? Dan zie je toch alleen Douwe en het publiek?
Die klok zit toch achter Douwe?quote:Op maandag 9 mei 2016 22:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij zit er maar een beetje nep te spelen ook..quote:Op maandag 9 mei 2016 22:01 schreef Em31 het volgende:
[..]
De klok is op de vloer geprojecteerd.quote:Op maandag 9 mei 2016 22:04 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Die klok zit toch achter Douwe?
Dan zou je hem juist erg goed moeten zien. DB die in de camera kijkt met die klok erachter.
Ik zie het helemaal zitten.
Tja ik betwijfel of ie negen maanden geleden in een geile bui dacht dat het beter was om even niet te doppenquote:
Maar het kan nog een mooi verhaal worden voor de commentatoren om te vertellen, natuurlijk.quote:
Er zat toch ook nog wat op die muur achter hem?quote:
Ja, Estland heeft last van Nederland. Ze vissen met een minder lied in dezelfde vijver.quote:
quote:Nederland
Douwe Bob zingt zijn nummer met overtuiging en zonder valse noten. Hij staat er en heeft de looks en het charisma om te overtuigen. Hij bespeelt de camera perfect als die op hem gericht wordt. Ondanks de simpele staging, de artiesten staan op de projectie van een klok, merk je dat hier over nagedacht is. De cameraposities zijn zo gekozen dat alle leden van de band in beeld worden gebracht. Enige minpunt aan de hele performance is de tien seconden pauze. Het publiek is niet echt mee en stopt te vroeg met juichen waardoor het geheel wat ongemakkelijk overkomt. Een finaleplaats moet echter binnen handbereik liggen.
Welk hoofd?quote:Op maandag 9 mei 2016 22:05 schreef marcodej het volgende:
Het hoofd vindt Nederland beter dan Estland.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |