Veel plezier!quote:Op maandag 9 mei 2016 22:52 schreef TheVulture het volgende:
Ik ga maar eens slapen, vannacht om half 4 richting Schiphol
Mocht ik jullie hier niet meer spreken, allemaal onwijs veel plezier de komende dagen!

Veel plezier daar!quote:Op maandag 9 mei 2016 22:52 schreef TheVulture het volgende:
Mocht ik jullie hier niet meer spreken, allemaal onwijs veel plezier de komende dagen!

Heel veel plezier!quote:Op maandag 9 mei 2016 22:52 schreef TheVulture het volgende:

Noortje Herlaar en Barry Atsma?quote:Op maandag 9 mei 2016 22:52 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ben ik dom als ik Noortje en Barry niet ken?

quote:Op maandag 9 mei 2016 22:54 schreef Cee het volgende:
Echt mijn gemoedstoestand draait daags voor zo'n halve finale als een tol op een houten vlot tijdens een westerstorm.

Welterusten en ONMEUNIG veel plezier TV! Wapper ze!quote:Op maandag 9 mei 2016 22:52 schreef TheVulture het volgende:

Ik heb zelfs alleen maar gekeken tijdens DB.quote:Op maandag 9 mei 2016 22:56 schreef Knutknuttsson het volgende:
We krijgen gewoon twee topics vol met kijken naar Hoofden

Jij natuurlijk ook veel plezier daar!quote:Op maandag 9 mei 2016 22:52 schreef TheVulture het volgende:

Dat is tof, maar ook hopen dat het op tv goed overkomt.quote:Op maandag 9 mei 2016 22:49 schreef ijs_beer het volgende:
Hoofd dat in zaal stond, zegt dat NL stilte heel goed overkwam en dat men als gekken stonden te gillen!

Ja, dat weet ik toch allemaal niet man.quote:Op maandag 9 mei 2016 22:55 schreef Greys het volgende:
Barry Atsma, cultuurbarbaren!
En die doet het met Noortje Herlaar. Uit de mjoesikulwereld.
[ afbeelding ]

Hoe kunnen ze dat nu al weten?quote:Op maandag 9 mei 2016 22:57 schreef Knutknuttsson het volgende:
apparently Russia give Netherlands 7.
van de chat naast escunited

Veel plezier daar!quote:Op maandag 9 mei 2016 22:52 schreef TheVulture het volgende:

Iemand zegt dat de jurypunten zijn gelektquote:

Waarvan een met de meeste reacties in de afgelopen 30 minuten.quote:Op maandag 9 mei 2016 22:56 schreef Knutknuttsson het volgende:
We krijgen gewoon twee topics vol met kijken naar Hoofden

hahaha LOLquote:Op maandag 9 mei 2016 22:54 schreef Cee het volgende:
Echt mijn gemoedstoestand draait daags voor zo'n halve finale als een tol op een houten vlot tijdens een westerstorm.

Dat zal toch nietquote:Op maandag 9 mei 2016 22:58 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Iemand zegt dat de jurypunten zijn gelekt

Niet te hopen.quote:Op maandag 9 mei 2016 22:58 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Iemand zegt dat de jurypunten zijn gelekt

Ik denk dat ze ook op Douwe Bob heeft gestemd.quote:Op maandag 9 mei 2016 22:59 schreef Greys het volgende:
Jenny Lena gaat haar punten zo vast ook oplezen op Facebook.

Hahahaha xDquote:Op maandag 9 mei 2016 22:59 schreef Greys het volgende:
Jenny Lena gaat haar punten zo vast ook oplezen op Facebook.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |