quote:Apart from his chavvy nexk tattoo, this is megacompetent. Great vocals, almost CD like, The break comees unexpected but he reaches out to touch hands in the audience. Very sympathetic. 100% qualifier.
100% qualifier. Phew!quote:
Die begrijpen het tenminste.quote:
Onzin, het ruïneert kansen op Top 3 in deze semi. Niet op kwalificatie natuurlijk.quote:Op maandag 9 mei 2016 21:52 schreef Greys het volgende:
What can I say about one of the early favourites. It’s staging is Irish band/pub set up, which gives it a country element. The ten second gap in the centre of the song which is suppose to get reaction from the crowd really doesn’t work and has possibly ruined its chances of qualifying with the juries. SAD FACE
KAK
Gewoon een zuurpruim.quote:Op maandag 9 mei 2016 21:52 schreef Greys het volgende:
What can I say about one of the early favourites. It’s staging is Irish band/pub set up, which gives it a country element. The ten second gap in the centre of the song which is suppose to get reaction from the crowd really doesn’t work and has possibly ruined its chances of qualifying with the juries. SAD FACE
KAK
Je pikt nou ook wel net de allernegatiefste reactie eruitquote:Op maandag 9 mei 2016 21:52 schreef Greys het volgende:
KAK
Ja, maar die worden 21e. Wij hebben grotere ambities.quote:Op maandag 9 mei 2016 21:54 schreef iBenny het volgende:
Ik vind voor de lol vallen (Spanje) meer awkward dan dit
Spanje hoeft zich alleen niet te kwalificerenquote:Op maandag 9 mei 2016 21:54 schreef iBenny het volgende:
denk hetquote:Op maandag 9 mei 2016 21:53 schreef Greys het volgende:
Maar wat was nou de verrassing dan? Handjes geven?
Zelfbescherming.quote:Op maandag 9 mei 2016 21:54 schreef MaLo het volgende:
[..]
Je pikt nou ook wel net de allernegatiefste reactie eruit
Of Azerbedjan. Alles aan Azerbedjan is meer awkwardquote:Op maandag 9 mei 2016 21:54 schreef iBenny het volgende:
Wait, what, wacht even -- Trijntje werd VIJFDE vorig jaar bij de jury?quote:Op maandag 9 mei 2016 21:55 schreef aarontje112 het volgende:
Maar even rustig allemaal. Traincha werd vorig jaar 5e bij de jury's, met een act wat er gewoon niet uitzag. Dan moet Douwe Bob toch minimaal top 3 halen. Ik zie het probleem niet
PRECIES!!!quote:Op maandag 9 mei 2016 21:55 schreef aarontje112 het volgende:
Maar even rustig allemaal. Traincha werd vorig jaar 5e bij de jury's, met een act wat er gewoon niet uitzag. Dan moet Douwe Bob toch minimaal top 3 halen. Ik zie het probleem niet
truequote:Op maandag 9 mei 2016 21:55 schreef aarontje112 het volgende:
Jupquote:Op maandag 9 mei 2016 21:56 schreef Cee het volgende:
[..]
Wait, what, wacht even -- Trijntje werd VIJFDE vorig jaar bij de jury?
En ik hoor veel gejuichquote:Op maandag 9 mei 2016 21:55 schreef Knutknuttsson het volgende:
Op dat twitter fimpje zie ik tijdens de stilte toch een hele charmante Douwe de camera in kijken hoor. Die heeft echt wel de goede snaar geraakt bij de jury!.
Ik vraag me af wie zoiets schrijft, en hoe die persoon denkt.quote:Op maandag 9 mei 2016 21:52 schreef Greys het volgende:
KAK
het is ook wel een momentje dat je over tig jaar nog steeds terugziet als opvallend moment uit zoveel jaar songfestival (tussen de scheurende jurken, technische fouten, vallende sterren etc)quote:Op maandag 9 mei 2016 21:55 schreef grazz het volgende:
De commentatoren zullen de kijkers ook wel 'voorbereiden' verwacht ik en uitleggen waarom dit door Douwe wordt toegepast
Vond ik ook, hij komt heel sympathiek over op de beelden.quote:Op maandag 9 mei 2016 21:55 schreef Knutknuttsson het volgende:
Op dat twitter fimpje zie ik tijdens de stilte toch een hele charmante Douwe de camera in kijken hoor. Die heeft echt wel de goede snaar geraakt bij de jury!.
Ja dat is eigenlijk nog het meest bizarre aan alles vorig jaarquote:Op maandag 9 mei 2016 21:56 schreef Cee het volgende:
[..]
Wait, what, wacht even -- Trijntje werd VIJFDE vorig jaar bij de jury?
Komt goed hoor, 7 van de 10 zegt dat hij kwalificeert.quote:Op maandag 9 mei 2016 21:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Zelfbescherming.
Het wordt anders zo'n enorme klap morgen als we niet uit die tyfusenveloppen komen.
Ook al heb ik geen hoge pet op van die camerageile Marga Bult, ze kan heus wel horen of iemand kan zingen of nietquote:Op maandag 9 mei 2016 21:56 schreef Greys het volgende:
Schatten wij de vakjury niet allemaal soms iets te hoog in?
Ik wil niet lullig doen, maar in Nederland zit Marga Bult in de vakjury...
Wut?quote:Op maandag 9 mei 2016 21:55 schreef aarontje112 het volgende:
Tsja, Geert Wilders schudt ook iedereen wakker en zorgt voor discussie.quote:Op maandag 9 mei 2016 21:54 schreef CarloV het volgende:
Zo'n stilte is misschien awkward, maar het schud wel iedereen even wakker, en zorgt voor discussie. Dat is erg leuk
twitter:RichardCrommert twitterde op maandag 09-05-2016 om 21:54:33De tien stille seconden van Douwe Bob zijn een gouden greep https://t.co/QC4POntOiz reageer retweet
Dat toont toch dat de jury meer let op het liedje en de vocals en niet veel geeft om wat voor pipopakken ze aantrekken of hoeveel schele knipogen ze naar de camera geven.quote:Op maandag 9 mei 2016 21:57 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja dat is eigenlijk nog het meest bizarre aan alles vorig jaar
Televaag.quote:Op maandag 9 mei 2016 21:57 schreef hole1988 het volgende:
Zeikgraaf is nu opeens positieftwitter:RichardCrommert twitterde op maandag 09-05-2016 om 21:54:33De tien stille seconden van Douwe Bob zijn een gouden greep https://t.co/QC4POntOiz reageer retweet
Ze zeiden ook dat Ajax absoluut kampioen ging worden.quote:Op maandag 9 mei 2016 21:57 schreef ato het volgende:
[..]
Komt goed hoor, 7 van de 10 zegt dat hij kwalificeert.
Verleden jaar was dat geen een..
Awkward zou haar stage name moeten zijn.quote:Op maandag 9 mei 2016 21:55 schreef MaLo het volgende:
[..]
Of Azerbedjan. Alles aan Azerbedjan is meer awkward.
Had ze bij de juryuitvoering ook al dat gordijn aan?quote:Op maandag 9 mei 2016 21:55 schreef aarontje112 het volgende:
ALTIJD hetzelfde bij de Telegraagquote:Op maandag 9 mei 2016 21:57 schreef hole1988 het volgende:
Zeikgraaf is nu opeens positieftwitter:RichardCrommert twitterde op maandag 09-05-2016 om 21:54:33De tien stille seconden van Douwe Bob zijn een gouden greep https://t.co/QC4POntOiz reageer retweet
Awkwardbedzjan.quote:Op maandag 9 mei 2016 21:58 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Awkward zou haar stage name moeten zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |