Inmiddels is de oorspronkelijke docent vertrokken en nu een op leeftijd overgebeleven docent die het overneemt. Ik zou haast foto's van het internet plukken, maar ja..quote:Op dinsdag 10 mei 2016 16:31 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Alsof zo'n hbo-docent nog serieus een opdracht gaat nakijken na drie jaar.
Zonder die opdracht krijg ik mijn diploma niet. Bovendien levert het ook maar 0,75 punt op en vind iedereen het onzin..quote:Op dinsdag 10 mei 2016 16:43 schreef Koral het volgende:
"Faalangst" (onzekerheid door ASS?) houdt je blijkbaar al 3 jaar tegen voor deze opdracht. En nu 'verdwijnt' de barrière (tussen je oren) en wil/kan je opeens wel een poging wagen?
Verklaar dit alsjeblieft eens Deezertje?
Het is wel typerend. Blijkbaar moet er een nog grotere angst tegenover staan om je in beweging te krijgen? Want dat is toch wat je wil? Vooruitgang?quote:Op dinsdag 10 mei 2016 16:45 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Zonder die opdracht krijg ik mijn diploma niet. Bovendien levert het ook maar 0,75 punt op en vind iedereen het onzin..
De angst dat straks alles goed, is maar het ontbreken van die ene opdracht mij nekt.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 16:46 schreef Koral het volgende:
[..]
Het is wel typerend. Blijkbaar moet er een nog grotere angst tegenover staan om je in beweging te krijgen? Want dat is toch wat je wil? Vooruitgang?
Je doet journalistiek. Foto's maken van iets nieuwswaardigs en daar een verhaal omheen schrijven moet toch niet zo moeilijk zijn?quote:Op dinsdag 10 mei 2016 16:18 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Dat dus. Opdrachten veranderen, vakken verdwijnen.
Overigens zijn het twee losse opdrachten hoor: een creatief verhaal schrijven over relaties (bijna af) en dus foto's maken en verantwoorden over willekeurige onderwerpen.
Inderdaad. Je kan er letterlijk mee doen wat je zelf wilt.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 16:53 schreef motorbloempje het volgende:
Dat is toch potdomme iets dat je in een namiddagje in elkaar flanst?
Wij wel, Deezer niet.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 16:53 schreef motorbloempje het volgende:
Zou je denken.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 16:52 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Je doet journalistiek. Foto's maken van iets nieuwswaardigs en daar een verhaal omheen schrijven moet toch niet zo moeilijk zijn?
Alsof je een stoplicht in je hoofd zojuist na tijden staren/ wachten persoonlijk op groen hebt gezet?quote:Op dinsdag 10 mei 2016 16:49 schreef Deezertje het volgende:
[..]
De angst dat straks alles goed, is maar het ontbreken van die ene opdracht mij nekt.
Als de vrije invulling van zo'n opdrachtje al zoveel problemen geeft dan komt hij echt nooit aan de bak...quote:Op dinsdag 10 mei 2016 16:57 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wij wel, Deezer niet.
Maar hij heeft verder geen problemen hoor.
Als je de foto's hebt ja. Ik moet ze eerst maken: waarvan, waarover?quote:Op dinsdag 10 mei 2016 16:53 schreef motorbloempje het volgende:
Nou, ga eens naar buiten, ga de stad in, loop een rondje en zoek naar iets creatiefs. Doe iets.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 17:21 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Als je de foto's hebt ja. Ik moet ze eerst maken: waarvan, waarover?
Jij bent degene die straks een hbo werk/denkniveau moet hebben. Dan moet een opdracht waarin je wat foto's moet maken een eitje zijn. Dat kun je kinderen van de basisschool nog laten doen.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 17:21 schreef Deezertje het volgende:
[..]
En dat is dus een belangrijk onderdeel van journalistiek: nieuws vinden.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 17:21 schreef Deezertje het volgende:
Ja maar dat hoort dan bij artikelen. Ik heb momenteel geen artikelen en verleden eigenlijk ook niet. Ik volg puur de opleiding, doe er verder niks buiten.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 17:29 schreef Operc het volgende:
[..]
Jij bent degene die straks een hbo werk/denkniveau moet hebben. Dan moet een opdracht waarin je wat foto's moet maken een eitje zijn. Dat kun je kinderen van de basisschool nog laten doen.
quote:Op dinsdag 10 mei 2016 17:31 schreef Deezertje het volgende:
Ja maar dat hoort dan bij artikelen. Ik heb momenteel geen artikelen en verleden eigenlijk ook niet.
Word je nooit moe van jezelf? Dan zoek je een artikel en ga je aan de hand van dat artikel op zoek naar een geschikte foto.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 17:31 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ja maar dat hoort dan bij artikelen. Ik heb momenteel geen artikelen en verleden eigenlijk ook niet.
Dat is onzin natuurlijk en dat weet je zelf ook wel. Foto's maken kan iedereen, en daar een verhaaltje bij schrijven doe je ook in 30 minuten.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 17:31 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Arme jongen. Wat een enorme verantwoordelijkheid toch...quote:Op dinsdag 10 mei 2016 15:47 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Maar je moet je wel in kunnen leven in anderen of waar je geen zin in hebt. Ik moet voor vrijdag nog fotoreportages schieten maar heb geen van wie of wat en mijn keuzes over het hoe en waarom van de foto's verantwoorden. Lekker hoor, die vrijheid.
Hij loopt tegen het feit aan dat niet duidelijk is wat goed of fout is bij de opdracht. Te veel creatieve vrijheid. Dat is puur ASS.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 17:32 schreef Operc het volgende:
[..]
Dat is onzin natuurlijk en dat weet je zelf ook wel. Foto's maken kan iedereen, en daar een verhaaltje bij schrijven doe je ook in 30 minuten.
Heb je voor je opleiding nooit een artikel moeten schrijven waar je een fotoserie bij kunt verzinnen?quote:Op dinsdag 10 mei 2016 17:31 schreef Deezertje het volgende:
Ja maar dat hoort dan bij artikelen. Ik heb momenteel geen artikelen en verleden eigenlijk ook niet. Ik volg puur de opleiding, doe er verder niks buiten.
Ik snap (en heb er begrip voor) dat hij het lastig heeft door zijn ASS, maar ik vraag me soms af of hij het niet ook vaak als een makkelijk excuus gebruikt. Dat is ook gelijk het lastige als het gaat om autisme in tegenstelling tot andere psychologische aandoeningen, er is geen medicijn voor en er mee om leren gaan duurt een tijd. Daardoor blijft er een soort grijs gebied van onwil/ASS gerelateerde oorzaken en komt hij geen stap verder zolang hij geen hulp zoekt, en zelfs dan zal het een lang proces zijn.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 17:38 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hij loopt tegen het feit aan dat niet duidelijk is wat goed of fout is bij de opdracht. Te veel creatieve vrijheid. Dat is puur ASS.
Ik zie het somber in voor Deezer zo lang hij geen hulp zoekt.
Dat zou heel goed kunnen kloppen! Ik had een vriendin die alleen maar contact met mensen had als ze er beter van kon worden, op welke manier dan ook.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 15:39 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Interesse in wat ze mogelijk voor hem zouden kunnen betekenen.Daarom wil hij ook geen contact met bezette vrouwen en mede ASSers.
Als je dit al niet kan bedenken.......en jij moet HBO denkniveau hebben??quote:Op dinsdag 10 mei 2016 17:21 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Er zijn wel medicijn om de overprikkeling tegen te gaan, maar het maakt je niet socialer.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 17:48 schreef Operc het volgende:
[..]
Ik snap (en heb er begrip voor) dat hij het lastig heeft door zijn ASS, maar ik vraag me soms af of hij het niet ook vaak als een makkelijk excuus gebruikt. Dat is ook gelijk het lastige als het gaat om autisme in tegenstelling tot andere psychologische aandoeningen, er is geen medicijn voor en er mee om leren gaan duurt een tijd. Daardoor blijft er een soort grijs gebied van onwil/ASS gerelateerde oorzaken en komt hij geen stap verder zolang hij geen hulp zoekt, en zelfs dan zal het een lang proces zijn.
Ik snap eerlijk gezegd zijn opleidingkeuze niet. Hij had beter iets exacter kunnen doen, zoals vele ASS'ers.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 17:38 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hij loopt tegen het feit aan dat niet duidelijk is wat goed of fout is bij de opdracht. Te veel creatieve vrijheid. Dat is puur ASS.
Ik zie het somber in voor Deezer zo lang hij geen hulp zoekt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |