Jij bent je eigen grootste vijand. Ook hier weer moet je nu nog nadenken over de invulling/thematiek van die opdracht. Je zet zelf steeds de grootste bergen op je weg door alles voor je uit te schuiven. Waardoor je in constante stress zit over alles wat je nog moet doen, maar niet doet. Totdat je in de stress schiet omdat je niet meer verder kan vooruitschuiven.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 15:47 schreef Deezertje het volgende:
Maar je moet je wel in kunnen leven in anderen of waar je geen zin in hebt. Ik moet voor vrijdag nog fotoreportages schieten maar heb geen van wie of wat en mijn keuzes over het hoe en waarom van de foto's verantwoorden. Lekker hoor, die vrijheid.
Deze opdracht stamt uit 2013, dik 3 jaar oud... de reden is nog steeds het zelfde als toen: geen idee waarover. Al aan de docent gevraagd en die weet het ook niet want ik ben vrij om het in te vullen. Beoordeling is ook vaag.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 15:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jij bent je eigen grootste vijand. Ook hier weer moet je nu nog nadenken over de invulling/thematiek van die opdracht. Je zet zelf steeds de grootste bergen op je weg door alles voor je uit te schuiven. Waardoor je in constante stress zit over alles wat je nog moet doen, maar niet doet. Totdat je in de stress schiet omdat je niet meer verder kan vooruitschuiven.
Heeft niks met de vrijheid te maken, maar alles met jouw fatalistische instelling.
Begrijp je de strekking van die post überhaupt wel?quote:Op dinsdag 10 mei 2016 15:59 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Deze opdracht stamt uit 2013, dik 3 jaar oud... de reden is nog steeds het zelfde als toen: geen idee waarover. Al aan de docent gevraagd en die weet het ook niet want ik ben vrij om het in te vullen. Beoordeling is ook vaag.
Heb je hem al eens eerder gemaakt of is het de eerste keer?quote:Op dinsdag 10 mei 2016 15:59 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Deze opdracht stamt uit 2013, dik 3 jaar oud... de reden is nog steeds het zelfde als toen: geen idee waarover. Al aan de docent gevraagd en die weet het ook niet want ik ben vrij om het in te vullen. Beoordeling is ook vaag.
Dat ik wat eerder initiatief mag tonen? Ik denk steeds na over invulling, maar door sociaal gebrek lukt dat in de praktijk niet en kan niet lukraak wat foto's schieten..quote:Op dinsdag 10 mei 2016 16:01 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Begrijp je de strekking van die post überhaupt wel?
Eerste keer, niet ingeleverd toen.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 16:03 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Heb je hem al eens eerder gemaakt of is het de eerste keer?
Maar vooral niet aan je ASS gaan werken.....quote:Op dinsdag 10 mei 2016 16:03 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Dat ik wat eerder initiatief mag tonen? Ik denk steeds na over invulling, maar door sociaal gebrek lukt dat in de praktijk niet en kan niet lukraak wat foto's schieten..
Je kunt toch aan een medestudent vragen hoe hij/zij dat toen der tijd heeft gedaan? Doe gewoon iets en lever het in zodat je in ieder geval feedback hebt en er eventueel een voldoende van kunt maken. Het is 10 mei, voor de zomer kun je daar echt nog wel een voldoende van maken.quote:
Je hoeft niet zelf iets van relaties te weten. Je komt notabene elke dag hier op FOK in het onderdeel Relaties & Psychologie. Als ook maar een beetje op zoek gaat naar geschikte topics kom je al een eind voor een verhaallijn.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 16:03 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Dat ik wat eerder initiatief mag tonen? Ik denk steeds na over invulling, maar door sociaal gebrek lukt dat in de praktijk niet en kan niet lukraak wat foto's schieten..
Welke medestudent? Hij heeft studievertraging en geen contacten...quote:Op dinsdag 10 mei 2016 16:06 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Je kunt toch aan een medestudent vragen hoe hij/zij dat toen der tijd heeft gedaan? Doe gewoon iets en lever het in zodat je in ieder geval feedback hebt en er eventueel een voldoende van kunt maken. Het is 10 mei, voor de zomer kun je daar echt nog wel een voldoende van maken.
Dat dus. Opdrachten veranderen, vakken verdwijnen.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 16:13 schreef viceversa het volgende:
[..]
Welke medestudent? Hij heeft studievertraging en geen contacten...
Maar hij loopt ze vast nog wel elke dag te stalken via Facebook. Gewoon een berichtje sturen met 'Hé Klaasje, alles goed? Met mij iets minder, zit nog steeds een beetje te sukkelen met wat opdrachten van school en nu wordt het tijd dat ik écht eens dat papiertje haal, hahaquote:Op dinsdag 10 mei 2016 16:13 schreef viceversa het volgende:
[..]
Welke medestudent? Hij heeft studievertraging en geen contacten...
Je moet assertief zijn, initiatief nemen. En dat is niet in drie jaar tijd een keertje aan een docent vragen of hij je opdracht al deels voor je te doen door je een onderwerp aan de hand te doen.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 15:59 schreef Deezertje het volgende:
Misschien moeten z'n ouders maar een selfie maken en die doorsturen naar Deezertje, dan kan hij deze opsturen naar de docentquote:Op dinsdag 10 mei 2016 16:31 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Alsof zo'n hbo-docent nog serieus een opdracht gaat nakijken na drie jaar.
Ik vind het geniaal en creatief.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 16:34 schreef MMunkun het volgende:
[..]
Misschien moeten z'n ouders maar een selfie maken en die doorsturen naar Deezertje, dan kan hij deze opsturen naar de docent![]()
![]()
Dan is hij nog creatief ook; 'moderne' vorm van fotografie
Inmiddels is de oorspronkelijke docent vertrokken en nu een op leeftijd overgebeleven docent die het overneemt. Ik zou haast foto's van het internet plukken, maar ja..quote:Op dinsdag 10 mei 2016 16:31 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Alsof zo'n hbo-docent nog serieus een opdracht gaat nakijken na drie jaar.
Zonder die opdracht krijg ik mijn diploma niet. Bovendien levert het ook maar 0,75 punt op en vind iedereen het onzin..quote:Op dinsdag 10 mei 2016 16:43 schreef Koral het volgende:
"Faalangst" (onzekerheid door ASS?) houdt je blijkbaar al 3 jaar tegen voor deze opdracht. En nu 'verdwijnt' de barrière (tussen je oren) en wil/kan je opeens wel een poging wagen?
Verklaar dit alsjeblieft eens Deezertje?
Het is wel typerend. Blijkbaar moet er een nog grotere angst tegenover staan om je in beweging te krijgen? Want dat is toch wat je wil? Vooruitgang?quote:Op dinsdag 10 mei 2016 16:45 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Zonder die opdracht krijg ik mijn diploma niet. Bovendien levert het ook maar 0,75 punt op en vind iedereen het onzin..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |