abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 10 mei 2016 @ 15:52:41 #251
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_162062885
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 15:47 schreef Deezertje het volgende:

Maar je moet je wel in kunnen leven in anderen of waar je geen zin in hebt. Ik moet voor vrijdag nog fotoreportages schieten maar heb geen van wie of wat en mijn keuzes over het hoe en waarom van de foto's verantwoorden. Lekker hoor, die vrijheid.
Jij bent je eigen grootste vijand. Ook hier weer moet je nu nog nadenken over de invulling/thematiek van die opdracht. Je zet zelf steeds de grootste bergen op je weg door alles voor je uit te schuiven. Waardoor je in constante stress zit over alles wat je nog moet doen, maar niet doet. Totdat je in de stress schiet omdat je niet meer verder kan vooruitschuiven.
Heeft niks met de vrijheid te maken, maar alles met jouw fatalistische instelling.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_162063084
quote:
9s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 15:52 schreef Copycat het volgende:

[..]

Jij bent je eigen grootste vijand. Ook hier weer moet je nu nog nadenken over de invulling/thematiek van die opdracht. Je zet zelf steeds de grootste bergen op je weg door alles voor je uit te schuiven. Waardoor je in constante stress zit over alles wat je nog moet doen, maar niet doet. Totdat je in de stress schiet omdat je niet meer verder kan vooruitschuiven.
Heeft niks met de vrijheid te maken, maar alles met jouw fatalistische instelling.
Deze opdracht stamt uit 2013, dik 3 jaar oud... de reden is nog steeds het zelfde als toen: geen idee waarover. Al aan de docent gevraagd en die weet het ook niet want ik ben vrij om het in te vullen. Beoordeling is ook vaag.
pi_162063150
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 15:59 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Deze opdracht stamt uit 2013, dik 3 jaar oud... de reden is nog steeds het zelfde als toen: geen idee waarover. Al aan de docent gevraagd en die weet het ook niet want ik ben vrij om het in te vullen. Beoordeling is ook vaag.
Begrijp je de strekking van die post überhaupt wel?
pi_162063190
quote:

[..]

Heb je hem al eens eerder gemaakt of is het de eerste keer?
pi_162063199
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 16:01 schreef SantaClausNorthPole het volgende:

[..]

Begrijp je de strekking van die post überhaupt wel?
Dat ik wat eerder initiatief mag tonen? Ik denk steeds na over invulling, maar door sociaal gebrek lukt dat in de praktijk niet en kan niet lukraak wat foto's schieten..
pi_162063204
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 16:03 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Heb je hem al eens eerder gemaakt of is het de eerste keer?
Eerste keer, niet ingeleverd toen.
pi_162063232
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 16:03 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Dat ik wat eerder initiatief mag tonen? Ik denk steeds na over invulling, maar door sociaal gebrek lukt dat in de praktijk niet en kan niet lukraak wat foto's schieten..
Maar vooral niet aan je ASS gaan werken.....
pi_162063252
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 16:04 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Eerste keer, niet ingeleverd toen.
Je kunt toch aan een medestudent vragen hoe hij/zij dat toen der tijd heeft gedaan? Doe gewoon iets en lever het in zodat je in ieder geval feedback hebt en er eventueel een voldoende van kunt maken. Het is 10 mei, voor de zomer kun je daar echt nog wel een voldoende van maken.
pi_162063314
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 16:03 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Je hoeft niet zelf iets van relaties te weten. Je komt notabene elke dag hier op FOK in het onderdeel Relaties & Psychologie. Als ook maar een beetje op zoek gaat naar geschikte topics kom je al een eind voor een verhaallijn.

En verder: een keer de opdracht bij google zoeken en je krijgt ladingen aan voorbeelden en inspiratie.

Als je een draft op papier hebt, vraag je of deze en gene (bv hier op FOK, die wel ervaring met relaties en het veranderen daardoor hebben) het willen reviewen en je hebt iets om in te leveren?
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
pi_162063353
Dat is eigenlijk een leuk onderwerp om over te schrijven.

Je kunt over je kindertijd schrijven over hoe ouders hun kinderen voor jou beschermden en hoe dat jou heeft aangetast. Het is ook een goede oefening voor je ASS.
Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
pi_162063375
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 16:06 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Je kunt toch aan een medestudent vragen hoe hij/zij dat toen der tijd heeft gedaan? Doe gewoon iets en lever het in zodat je in ieder geval feedback hebt en er eventueel een voldoende van kunt maken. Het is 10 mei, voor de zomer kun je daar echt nog wel een voldoende van maken.
Welke medestudent? Hij heeft studievertraging en geen contacten...
pi_162063471
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 16:13 schreef viceversa het volgende:

[..]

Dat dus. Opdrachten veranderen, vakken verdwijnen.
Overigens zijn het twee losse opdrachten hoor: een creatief verhaal schrijven over relaties (bijna af) en dus foto's maken en verantwoorden over willekeurige onderwerpen.
pi_162063513
Het is ook allemaal wat hè?
Ja doei.
pi_162063523
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 16:13 schreef viceversa het volgende:

[..]

Maar hij loopt ze vast nog wel elke dag te stalken via Facebook. Gewoon een berichtje sturen met 'Hé Klaasje, alles goed? Met mij iets minder, zit nog steeds een beetje te sukkelen met wat opdrachten van school en nu wordt het tijd dat ik écht eens dat papiertje haal, haha :P. Herinner je die opdracht van een paar jaar geleden nog, ik weet echt niet waar ik moet beginnen en van de docenten word ik niet veel wijzer.. Zou ik misschien jouw opdracht mogen bekijken ter inspiratie of als je hem niet meer hebt kunnen zeggen hoe je destijds hebt aangepakt?'

Moet je natuurlijk wel aan die ene persoon vragen van de opleiding die altijd heel aardig was en goed zijn/haar huiswerk deed. Elke opleiding heeft wel zo'n iemand.
  dinsdag 10 mei 2016 @ 16:23:53 #265
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_162063620
quote:

Je moet assertief zijn, initiatief nemen. En dat is niet in drie jaar tijd een keertje aan een docent vragen of hij je opdracht al deels voor je te doen door je een onderwerp aan de hand te doen.

En zo moeilijk is het niet. Kies een thematiek die linkt met een actueel onderwerp, zoek een persoon/omgeving die je daaraan kunt verbinden, maak foto's en vertel het persoonlijke verhaal en je verzin een motivatie.

[ Bericht 0% gewijzigd door Copycat op 10-05-2016 16:53:43 ]
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_162063622
Kun je trouwens niet gewoon een foto maken van je ouders met een compleet lul verhaal dat je hun ziet als het toonbeeld van een goede relatie en bladiebladiebladieabla. Dat soort opdrachten zuigt toch iedereen uit zijn duim. :') Net zoals die reflecties voor slb waar niemand een zak mee doet.
pi_162063734
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 16:23 schreef Bananenpap het volgende:
een foto maken van je ouders
Z'n ouders zijn twee weken weg :') :') :')
pi_162063823
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 16:28 schreef MMunkun het volgende:

[..]

Z'n ouders zijn twee weken weg :') :') :')
Alsof zo'n hbo-docent nog serieus een opdracht gaat nakijken na drie jaar. :')
pi_162063907
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 16:31 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Misschien moeten z'n ouders maar een selfie maken en die doorsturen naar Deezertje, dan kan hij deze opsturen naar de docent :') :') :') Dan is hij nog creatief ook; 'moderne' vorm van fotografie :')
pi_162063974
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 16:34 schreef MMunkun het volgende:

[..]

Misschien moeten z'n ouders maar een selfie maken en die doorsturen naar Deezertje, dan kan hij deze opsturen naar de docent :') :') :') Dan is hij nog creatief ook; 'moderne' vorm van fotografie :')
Ik vind het geniaal en creatief. :')
pi_162063997
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 16:36 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Ik vind het geniaal en creatief. :')
Misschien moet ik ook journalistiek gaan studeren _O- _O-
pi_162064108
"Faalangst" (onzekerheid door ASS?) houdt je blijkbaar al 3 jaar tegen voor deze opdracht. En nu 'verdwijnt' de barrière (tussen je oren) en wil/kan je opeens wel een poging wagen?

Verklaar dit alsjeblieft eens Deezertje?
pi_162064128
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 16:31 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Inmiddels is de oorspronkelijke docent vertrokken en nu een op leeftijd overgebeleven docent die het overneemt. Ik zou haast foto's van het internet plukken, maar ja..
pi_162064141
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 16:43 schreef Koral het volgende:
"Faalangst" (onzekerheid door ASS?) houdt je blijkbaar al 3 jaar tegen voor deze opdracht. En nu 'verdwijnt' de barrière (tussen je oren) en wil/kan je opeens wel een poging wagen?

Verklaar dit alsjeblieft eens Deezertje?
Zonder die opdracht krijg ik mijn diploma niet. Bovendien levert het ook maar 0,75 punt op en vind iedereen het onzin..
pi_162064157
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 16:45 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Zonder die opdracht krijg ik mijn diploma niet. Bovendien levert het ook maar 0,75 punt op en vind iedereen het onzin..
Het is wel typerend. Blijkbaar moet er een nog grotere angst tegenover staan om je in beweging te krijgen? Want dat is toch wat je wil? Vooruitgang?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')