Maar, zouden die visuals er dan niet lelijk uit moeten zien doordat je dat doek ook naar voren duwt?quote:Op maandag 9 mei 2016 20:10 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ja dat bedoelde ik inderdaad. Het is alleen geen LED wand volgens mij. Er hangt een doek voor een verrijdbare wand gezien het opbouwen van het podium

Hahaha grappig plaatjequote:Op maandag 9 mei 2016 20:21 schreef Toposcoupe het volgende:
Douwe met de Azerbeidzjaanse Samra:
[ afbeelding ]

Zij is wel knap.quote:Op maandag 9 mei 2016 20:21 schreef Toposcoupe het volgende:
[ afbeelding ]

Jammer dat ze niet kan zingenquote:

Maar TCL stonden ook geloof ik 8e of 9e..quote:Op maandag 9 mei 2016 20:27 schreef ato het volgende:
Toch vind ik dat DB het bij de pers matig doet. Ok hij staat 8e, maar net 29 punten. Had ik niet verwacht.

om 21:00 gaan ze over naar de zaal beelden.quote:Op maandag 9 mei 2016 20:27 schreef ijs_beer het volgende:
https://www.youtube.com/user/TVESCunited/live
Deze stream begint om 20:30, met als goed is beeld van uit de zaal. Nog niet de officiële beelden.

Kunnen we die niet sturen? (met zijn vrouw uiteraard)quote:Op maandag 9 mei 2016 20:32 schreef Frambozenpudding het volgende:
Slow Down nu bij Voetbal Inside (Danny Vera)

Welke poll is dat?quote:Op maandag 9 mei 2016 20:27 schreef ato het volgende:
Toch vind ik dat DB het bij de pers matig doet. Ok hij staat 8e, maar net 29 punten. Had ik niet verwacht.

'samraeurovision So I got a marriage proposal from @douwebob on the #Eurovision2016 #RedCarpet yesterday. Should I say yes?'quote:Op maandag 9 mei 2016 20:21 schreef Toposcoupe het volgende:
[ afbeelding ]

Als ze maar wachten tot na de finale. Anders lopen we weer punten van de Armenen mis (al vermoed ik dat we niet al te hoge verwachtingen uit dat deel van Europa moeten hebben).quote:Op maandag 9 mei 2016 20:36 schreef Em31 het volgende:
[..]
'samraeurovision So I got a marriage proposal from @douwebob on the #Eurovision2016 #RedCarpet yesterday. Should I say yes?'
https://www.instagram.com/p/BFMeLcPDfYT/?taken-by=samraeurovision

Pers ( journalisten) zitten altijd dichtbij.quote:

Dat 'pers' mag je wat mij betreft tussen aanhalingstekens zeggen. Ik heb het idee dat de pers tamelijk eenvormig is, niet uitblinkt in muzieksmaak of muziekkennis en niet echt een afspiegeling van de gemiddelde kijkerquote:Op maandag 9 mei 2016 20:27 schreef ato het volgende:

Ja, maar waar kan ik ergens die volledige pers poll zien? TCL stonden toen idd 8e of 9e bij halve finale, en finale top 5. Maar heb van dit jaar nog niet zo'n online poll gezien. Behalve bij esctoday.comquote:Op maandag 9 mei 2016 20:39 schreef ato het volgende:
[..]
Pers ( journalisten) zitten altijd dichtbij.
Maar TCL stonden ook 2 jaar terug bij de pers 8e of 9e

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |