Bij Kashia speelt meer mee dan alleen zijn onderscheppingen en gewonnen kopduels.quote:Op maandag 9 mei 2016 13:35 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik vind eigenlijk alleen Kashia opmerkelijk. Die heeft toch niet zo'n lekker seizoen gedraaid? De uitverkiezing van Bruma is (tot mijn eigen verbazing) volledig terecht.
Wordt een mooie wedstrijd!quote:Op maandag 9 mei 2016 13:55 schreef Caland het volgende:
31 juli trouwens de Johan Cruijff (wie?) Schaal.
Mwah, die wedstrijd kan me echt gestolen worden. Maar ga wel even kijken ja.quote:
Een soort vriendschappelijke wedstrijd tussen de twee mooiste clubs van Nederlandquote:Op maandag 9 mei 2016 14:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Mwah, die wedstrijd kan me echt gestolen worden. Maar ga wel even kijken ja.
Benieuwd hoe ze dat gaan regelen. Al zal PSV wel as usual niet echt massaal afreizen.quote:Op maandag 9 mei 2016 14:09 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Een soort vriendschappelijke wedstrijd tussen de twee mooiste clubs van Nederland![]()
In het stadion van de lelijkste, vieste club van Nederland
Ik ben ook bang van niet, al verdient de Wedstrijd Feyenoord-PSV wel een vol stadion natuurlijk.quote:Op maandag 9 mei 2016 14:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Benieuwd hoe ze dat gaan regelen. Al zal PSV wel as usual niet echt massaal afreizen.
Nelom gaat weg?twitter:miquelnelom twitterde op maandag 09-05-2016 om 14:24:12Cherish the highlights 🏆 Let's see what comes next #5years #MN18 🔴⚪️⚫️ https://t.co/zx73EEIRFq reageer retweet
Misschien iets voor Cardiff.quote:Op maandag 9 mei 2016 14:27 schreef Merkie het volgende:
Nelom gaat weg?twitter:miquelnelom twitterde op maandag 09-05-2016 om 14:24:12Cherish the highlights 🏆 Let's see what comes next #5years #MN18 🔴⚪️⚫️ https://t.co/zx73EEIRFq reageer retweet
Wie zegt dat?quote:Op maandag 9 mei 2016 14:40 schreef De_Pel het volgende:
Nou mag het duidelijk zijn dat Vejinovic niet goed heeft gerendeerd, maar een grotere tegenvaller dan Maher, Heitinga en Sinkgraven...?
Die zijn niet serieus te nemen.quote:
Zou wel mooi uitkomen. Al was ik niet onder de indruk van Woudenberg gisteren. Bilal had 3x moeten scoren.quote:Op maandag 9 mei 2016 14:27 schreef Merkie het volgende:
Nelom gaat weg?twitter:miquelnelom twitterde op maandag 09-05-2016 om 14:24:12Cherish the highlights 🏆 Let's see what comes next #5years #MN18 🔴⚪⚫ https://t.co/zx73EEIRFq reageer retweet
Kan niet. Die praten alleen over Ajaxquote:
Hij schijnt op het vliegveld van Barcelona te zijn gesignaleerd. #voor30miljoennaarFCBarcelonaquote:Op maandag 9 mei 2016 14:27 schreef Merkie het volgende:
Ik zei het het vorige topic al: Bel Hassani. Daar durf ik wel een tientje op te zetten.quote:Op maandag 9 mei 2016 15:59 schreef Dr.Mikey het volgende:
Dat ze Schuurman gaan verhuren stemt mij niet zo positief over het volgende seizoen.
Vilhena en El Ahmadi gaan waarschijnlijk weg heb je mensen als Vejinovic Tapia en Gustafson over waarvan alleen de laatste wat heeft laten zien.
Mijn middenveld zou uit Schuurman en Toornstra bestaan.
Nu gaan we zeker weer een matige speler van Vitesse/Ado/Twente noem maar op kopen
En dan nog weken wachten voor de competitie begint. Kut EK ook (danny blindquote:Op maandag 9 mei 2016 13:55 schreef Caland het volgende:
31 juli trouwens de Johan Cruijff (wie?) Schaal.
Ik hoop op Berghuis en Vincent Janssen, maar dat zal wel niet. Ze zullen wel tevreden over Kramer zijn.quote:Op maandag 9 mei 2016 17:07 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik zei het het vorige topic al: Bel Hassani. Daar durf ik wel een tientje op te zetten.
De JCS is toch altijd de laatste zondag voor de eerste speelronde?quote:Op maandag 9 mei 2016 17:08 schreef eight het volgende:
[..]
En dan nog weken wachten voor de competitie begint. Kut EK ook (danny blindx oneindig)
Dit is wel het jaar van de falende Ajacieden zeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |