abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 9 mei 2016 @ 13:49:06 #2
436595 Sked
Zonnestraal
pi_162036466
quote:
10s.gif Op maandag 9 mei 2016 13:35 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Ik vind eigenlijk alleen Kashia opmerkelijk. Die heeft toch niet zo'n lekker seizoen gedraaid? De uitverkiezing van Bruma is (tot mijn eigen verbazing) volledig terecht.
Bij Kashia speelt meer mee dan alleen zijn onderscheppingen en gewonnen kopduels.

Verder niet al te geweldige cijfers.
  maandag 9 mei 2016 @ 13:55:47 #3
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_162036588
31 juli trouwens de Johan Cruijff (wie?) Schaal.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_162036740
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2016 13:55 schreef Caland het volgende:
Wordt een mooie wedstrijd!
  maandag 9 mei 2016 @ 14:05:32 #5
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_162036761
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2016 14:04 schreef Gutanoth het volgende:

[..]

Wordt een mooie wedstrijd!
Mwah, die wedstrijd kan me echt gestolen worden. Maar ga wel even kijken ja.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_162036834
quote:
1s.gif Op maandag 9 mei 2016 14:05 schreef Caland het volgende:

[..]

Mwah, die wedstrijd kan me echt gestolen worden. Maar ga wel even kijken ja.
Een soort vriendschappelijke wedstrijd tussen de twee mooiste clubs van Nederland :)
In het stadion van de lelijkste, vieste club van Nederland :D
  maandag 9 mei 2016 @ 14:17:39 #7
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_162036980
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2016 14:09 schreef Gutanoth het volgende:

[..]

Een soort vriendschappelijke wedstrijd tussen de twee mooiste clubs van Nederland :)
In het stadion van de lelijkste, vieste club van Nederland :D
Benieuwd hoe ze dat gaan regelen. Al zal PSV wel as usual niet echt massaal afreizen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 9 mei 2016 @ 14:17:51 #8
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_162036987

Hakkebargod
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_162037039
quote:
1s.gif Op maandag 9 mei 2016 14:17 schreef Caland het volgende:

[..]

Benieuwd hoe ze dat gaan regelen. Al zal PSV wel as usual niet echt massaal afreizen.
Ik ben ook bang van niet, al verdient de Wedstrijd Feyenoord-PSV wel een vol stadion natuurlijk.
  maandag 9 mei 2016 @ 14:27:26 #10
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_162037159
miquelnelom twitterde op maandag 09-05-2016 om 14:24:12 Cherish the highlights 🏆 Let's see what comes next #5years #MN18 🔴⚪️⚫️ https://t.co/zx73EEIRFq reageer retweet
Nelom gaat weg?
2000 light years from home
  maandag 9 mei 2016 @ 14:28:49 #11
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_162037185
Ik wou dat ik eens uitsluitsel over m'n seizoenskaart kreeg, krijg er bijna weer een hart infarct van. :{
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
pi_162037222
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2016 14:17 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]

Hakkebargod
_O_ Ananasbaas _O_
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
pi_162037354
Nou mag het duidelijk zijn dat Vejinovic niet goed heeft gerendeerd, maar een grotere tegenvaller dan Maher, Heitinga en Sinkgraven...? :')
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
  maandag 9 mei 2016 @ 14:44:33 #14
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_162037423
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2016 14:27 schreef Merkie het volgende:
miquelnelom twitterde op maandag 09-05-2016 om 14:24:12 Cherish the highlights 🏆 Let's see what comes next #5years #MN18 🔴⚪️⚫️ https://t.co/zx73EEIRFq reageer retweet
Nelom gaat weg?
Misschien iets voor Cardiff.
Hebben wij mooi Woudenberg in de basis volgend seizoen.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_162037447
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2016 14:40 schreef De_Pel het volgende:
Nou mag het duidelijk zijn dat Vejinovic niet goed heeft gerendeerd, maar een grotere tegenvaller dan Maher, Heitinga en Sinkgraven...? :')
Wie zegt dat?
  maandag 9 mei 2016 @ 14:47:37 #16
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_162037476
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2016 14:45 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Wie zegt dat?
De NOS commentatoren
pi_162037484
quote:
1s.gif Op maandag 9 mei 2016 14:47 schreef hhh38 het volgende:

[..]

De NOS commentatoren
Die zijn niet serieus te nemen.
pi_162038462
quote:
miquelnelom twitterde op maandag 09-05-2016 om 14:24:12 Cherish the highlights 🏆 Let's see what comes next #5years #MN18 🔴⚪⚫ https://t.co/zx73EEIRFq reageer retweet
Nelom gaat weg?
Zou wel mooi uitkomen. Al was ik niet onder de indruk van Woudenberg gisteren. Bilal had 3x moeten scoren.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_162038942
quote:
1s.gif Op maandag 9 mei 2016 14:47 schreef hhh38 het volgende:

[..]

De NOS commentatoren
Kan niet. Die praten alleen over Ajax
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
  maandag 9 mei 2016 @ 15:59:35 #20
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_162038980
Dat ze Schuurman gaan verhuren stemt mij niet zo positief over het volgende seizoen.

Vilhena en El Ahmadi gaan waarschijnlijk weg heb je mensen als Vejinovic Tapia en Gustafson over waarvan alleen de laatste wat heeft laten zien.

Mijn middenveld zou uit Schuurman en Toornstra bestaan.

Nu gaan we zeker weer een matige speler van Vitesse/Ado/Twente noem maar op kopen :r
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_162039327
quote:
Nelom gaat weg?
Hij schijnt op het vliegveld van Barcelona te zijn gesignaleerd. #voor30miljoennaarFCBarcelona
  maandag 9 mei 2016 @ 17:07:18 #22
262211 hhh38
pi_162040015
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2016 15:59 schreef Dr.Mikey het volgende:
Dat ze Schuurman gaan verhuren stemt mij niet zo positief over het volgende seizoen.

Vilhena en El Ahmadi gaan waarschijnlijk weg heb je mensen als Vejinovic Tapia en Gustafson over waarvan alleen de laatste wat heeft laten zien.

Mijn middenveld zou uit Schuurman en Toornstra bestaan.

Nu gaan we zeker weer een matige speler van Vitesse/Ado/Twente noem maar op kopen :r
Ik zei het het vorige topic al: Bel Hassani. Daar durf ik wel een tientje op te zetten.
pi_162040044
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2016 13:55 schreef Caland het volgende:
En dan nog weken wachten voor de competitie begint. Kut EK ook (danny blind ;( x oneindig)
Dit is wel het jaar van de falende Ajacieden zeg.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_162040062
quote:
1s.gif Op maandag 9 mei 2016 17:07 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Ik zei het het vorige topic al: Bel Hassani. Daar durf ik wel een tientje op te zetten.
Ik hoop op Berghuis en Vincent Janssen, maar dat zal wel niet. Ze zullen wel tevreden over Kramer zijn. :')
  maandag 9 mei 2016 @ 17:11:38 #25
262211 hhh38
pi_162040118
quote:
13s.gif Op maandag 9 mei 2016 17:08 schreef eight het volgende:

[..]

En dan nog weken wachten voor de competitie begint. Kut EK ook (danny blind ;( x oneindig)
Dit is wel het jaar van de falende Ajacieden zeg.
De JCS is toch altijd de laatste zondag voor de eerste speelronde?

Dan zou 5 augustus de competitie beginnen.
  maandag 9 mei 2016 @ 17:12:32 #26
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_162040143
quote:
99s.gif Op maandag 9 mei 2016 17:09 schreef Kerftminister het volgende:

[..]

Ik hoop op Berghuis en Vincent Janssen, maar dat zal wel niet. Ze zullen wel tevreden over Kramer zijn. :')
Janssen is toch al compleet onhaalbaar joh.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_162040194
quote:
1s.gif Op maandag 9 mei 2016 17:11 schreef hhh38 het volgende:

[..]

De JCS is toch altijd de laatste zondag voor de eerste speelronde?

Dan zou 5 augustus de competitie beginnen.
Ja, daar heb je idd gelijk in. 3 maanden wachten dus.

Offtopic: Ben benieuwd wanneer de FOX haar abonnement gaat aanpassen nu ze Premier League kwijt zijn.
pi_162040852
Als je het geld van al die boetes bij elkaar optelt had je al Guidetti kunnen halen
pi_162041117
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2016 17:54 schreef Henrys het volgende:
Als je het geld van al die boetes bij elkaar optelt had je al Guidetti kunnen halen
Denk het ook ja :')
  maandag 9 mei 2016 @ 18:09:58 #30
329970 PandaDrop
Dropetende wegenbouwer
pi_162041142
Saai, Godverdomme waarom verkloot de blinde mongool de EK. :(

En gaat Kuijt weg?
tong80
Wel een mooie one liner dan.
:T
  maandag 9 mei 2016 @ 18:13:40 #31
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_162041202
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2016 17:54 schreef Henrys het volgende:
Ik vraag me oprecht af wat er tegen die keeper van AZ is gezongen dan. Kan me niks vreemds herinneren.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_162041224
quote:
9s.gif Op maandag 9 mei 2016 18:09 schreef PandaDrop het volgende:
Saai, Godverdomme waarom verkloot de blinde mongool de EK. :(

En gaat Kuijt weg?
Nee, alleen de handtekeningen moeten nog gezet worden.
pi_162041665
quote:
1s.gif Op maandag 9 mei 2016 18:13 schreef Caland het volgende:

[..]

Ik vraag me oprecht af wat er tegen die keeper van AZ is gezongen dan. Kan me niks vreemds herinneren.
Ooooohhhhhhhh PUTA

Toch? :)
Where is the harm in that vraag ik me dan af, maargoed.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_162042499
Hebben jullie dat ook? Elke keer als ik die beelden van gisteren zie kan ik Gudde en co wel weer schieten. Feyenoord verdient het als club om godverdomme weer eens tot de laatste dag mee te doen om de titel (en gewoon om hem te winnen). Die troostprijs van een beker is leuk maar dat maakt dat niet goed, dat is vooral een hoofdprijs voor clubs als PEC en Groningen.

GODVERDOMME.
  maandag 9 mei 2016 @ 19:26:20 #35
391874 Pascalus
-geroyeerd-
pi_162042871
quote:
Ron Vlaar heeft bij AZ zijn handtekening gezet onder een nieuw contract, dat hem tot medio 2018 in Alkmaar moet houden. De centrale verdediger is blij met de zekerheid die die verbintenis hem geeft.
van geel heb weer ligge slape!
Ik ben inmiddels overleden.
  maandag 9 mei 2016 @ 19:27:37 #36
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_162042910
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2016 19:26 schreef Pascalus het volgende:

[..]

van geel heb weer ligge slape!
Goftedomme

Dan maar Drenthe halen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_162043000
quote:
1s.gif Op maandag 9 mei 2016 19:27 schreef Caland het volgende:

[..]

Goftedomme

Dan maar Drenthe halen.
Of Biseswar.
pi_162043858
Al ergens anders gepost, maar ben ook benieuwd naar jullie mening, dus bij deze:

Vraagje aan de mannen hier: Hoe moeten we volgend jaar verder? Wie moeten erbij en wie moeten er weg?

Vind zelf dat er echt de bezem door de selectie heen moet, bestuur heeft besloten om te investeren met als gevolg dat je nu een hele brede selectie hebt met een hoop middelmaat ertussen, wordt eens tijd om goed door te selecteren.

Moeten weg:

- Miquel Nelom (5 jaar bij de club en slechts hele minimale stappen gezet, heeft zijn top bereikt en dat is duidelijk niet het Feyenoord niveau, tijd om door te selecteren)
- Tonny Vilhena (wil zelf niet bijtekenen, jammer maar het is niet anders. Vraag me af of hij de juiste mentaliteit heeft om in een topteam te spelen)
- Anass Achahbar (Zie het nog steeds in hem zitten, maar de technische staf blijkbaar niet. Dan wordt het tijd om te stoppen met het verknallen van de carriere van zo'n speler en hem gewoon te laten gaan, schuif dan Robertha maar door voor die 5 wedstrijdjes per seizoen)
- Jens Toornstra (goed laatste half jaar achter de rug, maar niet echt het type speler waar je nog veel van moet/kan verwachten de komende jaren, helemaal op dit moment zal zijn transferwaarde wel wat hoger liggen en kan je waarschijnlijk een mooi bedrag voor hem vangen)
- Par Hansson (Hahn zijn revalidatie zit al in een ver gevorderd stadium, Hansson is niet meer nodig)
- Lex Immers (eigenlijk al met een been de deur uit, laten we ervoor zorgen dat dat tweede been ook snel volgt. Ze schijnen in Wales zeer van hem onder de indruk te zijn, dus laat ze maar goed betalen.)
- Jan Arie van der Heijden (zal wel niet weggaan, door dat geniale contract van 3 jaar, maar als de mogelijkheid er is om hem weg te doen moet je daar natuurlijk direct gebruik van maken)
- Michiel Kramer (hier zullen de meningen over verschillen. Heeft 14 goals kunnen maken en heeft mindere wedstrijden met goede wedstrijden afgewisseld, maar ik zie in hem gewoon nieteen spits voor een topclub. Hij is in mijn ogen te beperkt.)

Twijfelgevallen:

- Marko Vejinovic (natuurlijk een enorme tegenvaller dit jaar. Geloof zelf niet per direct dat hij nog van toegevoegde waarde kan zijn voor Feyenoord, maar hij heeft natuurlijk een behoorlijke duit gekost en wie weet, misschien was het een aanpassingseizoen voor hem. Ik zou hem het voordeel van de twijfel geven en nog een jaar hem de kans geven om een deel uit te maken van het team)
- Karim El Ahmadi (wordt natuurlijk ouder en heeft natuurlijk zijn beperkingen, echter moet je niet al je middenvelders eruit gaan werken en heeft Karim nog zeker zijn kwaliteiten, ik zou hem erbij houden ondanks zijn leeftijd.)

Wie moet erbij?

Dit is natuurlijk het lastigste, ben geen TD, weet niet wat de financiële mogelijkheden zijn en wat de staf vindt dat er benodigd is voor het team, maar zal alsnog een paar suggesties doen.

- Steven Berghuis (las dat hij genoemd werd, zou me een uitstekende optie lijken, breedte op de flank ontbreekt, verder kan hij ook nog vanaf het middenveld voetballen, prachtige techniek en een voetballend type, wat we toch wel redelijk missen in de selectie)
- Thom Haye (heeft blijkbaar een aflopend contract, ben zeer gecharmeerd van hem. Vind hem zelfs een van de belangrijkere spelers bij AZ, allround, maar kan ook in de 16 van waarde zijn, iets wat we veelal nog missen op dit moment.)
- Vincent Janssen (waarschijnlijk onhaalbaar, maar ik vind dat Martin van Geel letterlijk alles uit de kast moet gaan halen om hem te halen, zou ons enorm versterken en dan zet je echt een hele grote stap naar de titel.)
- Sebastién Haller (is Janssen niet haalbaar, zit Haller denk ik net een prijscategorie lager. Of Haller zelf wil valt echter wel nog te bezien, maar zou me echt een stap vooruit lijken, behalve dat ook Haller nog zijn momentjes heeft zonder concentratie, doet me denken aan Bony in zijn een na laatste jaar bij Vitesse)
- Pelé van Anholt (wederom een aflopend contract, kan overal achterin spelen, zou dit een veel betere en fijnere back-up vinden dan Van der Heijden. Ga je niet direct 3 reuzenstappen achteruit bij een blessure of schorsing)

Kan je volgend jaar ongeveer zo gaan spelen:

Vermeer
Karsdorp - Van Beek - Botteghin - Kongolo
El Ahmadi - Haye/Kuyt - Tapia
Berghuis - Janssen/Kuyt - Elia
  maandag 9 mei 2016 @ 20:27:13 #39
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_162044529
quote:
99s.gif Op maandag 9 mei 2016 20:01 schreef Kerftminister het volgende:
Al ergens anders gepost, maar ben ook benieuwd naar jullie mening, dus bij deze:

Vraagje aan de mannen hier: Hoe moeten we volgend jaar verder? Wie moeten erbij en wie moeten er weg?

Vind zelf dat er echt de bezem door de selectie heen moet, bestuur heeft besloten om te investeren met als gevolg dat je nu een hele brede selectie hebt met een hoop middelmaat ertussen, wordt eens tijd om goed door te selecteren.

Moeten weg:

- Miquel Nelom (5 jaar bij de club en slechts hele minimale stappen gezet, heeft zijn top bereikt en dat is duidelijk niet het Feyenoord niveau, tijd om door te selecteren)
- Tonny Vilhena (wil zelf niet bijtekenen, jammer maar het is niet anders. Vraag me af of hij de juiste mentaliteit heeft om in een topteam te spelen)
- Anass Achahbar (Zie het nog steeds in hem zitten, maar de technische staf blijkbaar niet. Dan wordt het tijd om te stoppen met het verknallen van de carriere van zo'n speler en hem gewoon te laten gaan, schuif dan Robertha maar door voor die 5 wedstrijdjes per seizoen)
- Jens Toornstra (goed laatste half jaar achter de rug, maar niet echt het type speler waar je nog veel van moet/kan verwachten de komende jaren, helemaal op dit moment zal zijn transferwaarde wel wat hoger liggen en kan je waarschijnlijk een mooi bedrag voor hem vangen)
- Par Hansson (Hahn zijn revalidatie zit al in een ver gevorderd stadium, Hansson is niet meer nodig)
- Lex Immers (eigenlijk al met een been de deur uit, laten we ervoor zorgen dat dat tweede been ook snel volgt. Ze schijnen in Wales zeer van hem onder de indruk te zijn, dus laat ze maar goed betalen.)
- Jan Arie van der Heijden (zal wel niet weggaan, door dat geniale contract van 3 jaar, maar als de mogelijkheid er is om hem weg te doen moet je daar natuurlijk direct gebruik van maken)
- Michiel Kramer (hier zullen de meningen over verschillen. Heeft 14 goals kunnen maken en heeft mindere wedstrijden met goede wedstrijden afgewisseld, maar ik zie in hem gewoon nieteen spits voor een topclub. Hij is in mijn ogen te beperkt.)

Twijfelgevallen:

- Marko Vejinovic (natuurlijk een enorme tegenvaller dit jaar. Geloof zelf niet per direct dat hij nog van toegevoegde waarde kan zijn voor Feyenoord, maar hij heeft natuurlijk een behoorlijke duit gekost en wie weet, misschien was het een aanpassingseizoen voor hem. Ik zou hem het voordeel van de twijfel geven en nog een jaar hem de kans geven om een deel uit te maken van het team)
- Karim El Ahmadi (wordt natuurlijk ouder en heeft natuurlijk zijn beperkingen, echter moet je niet al je middenvelders eruit gaan werken en heeft Karim nog zeker zijn kwaliteiten, ik zou hem erbij houden ondanks zijn leeftijd.)

Wie moet erbij?

Dit is natuurlijk het lastigste, ben geen TD, weet niet wat de financiële mogelijkheden zijn en wat de staf vindt dat er benodigd is voor het team, maar zal alsnog een paar suggesties doen.

- Steven Berghuis (las dat hij genoemd werd, zou me een uitstekende optie lijken, breedte op de flank ontbreekt, verder kan hij ook nog vanaf het middenveld voetballen, prachtige techniek en een voetballend type, wat we toch wel redelijk missen in de selectie)
- Thom Haye (heeft blijkbaar een aflopend contract, ben zeer gecharmeerd van hem. Vind hem zelfs een van de belangrijkere spelers bij AZ, allround, maar kan ook in de 16 van waarde zijn, iets wat we veelal nog missen op dit moment.)
- Vincent Janssen (waarschijnlijk onhaalbaar, maar ik vind dat Martin van Geel letterlijk alles uit de kast moet gaan halen om hem te halen, zou ons enorm versterken en dan zet je echt een hele grote stap naar de titel.)
- Sebastién Haller (is Janssen niet haalbaar, zit Haller denk ik net een prijscategorie lager. Of Haller zelf wil valt echter wel nog te bezien, maar zou me echt een stap vooruit lijken, behalve dat ook Haller nog zijn momentjes heeft zonder concentratie, doet me denken aan Bony in zijn een na laatste jaar bij Vitesse)
- Pelé van Anholt (wederom een aflopend contract, kan overal achterin spelen, zou dit een veel betere en fijnere back-up vinden dan Van der Heijden. Ga je niet direct 3 reuzenstappen achteruit bij een blessure of schorsing)

Vermeer
En weer lekker geen ruimte voor de jeugd, maar wel voor een beperkte speler als Haye of De Taap. Nee alsjeblieft zeg.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_162044894
quote:

Moeten weg:

Twijfelgevallen:

Wie moet erbij?

Vermeer

[ Bericht 0% gewijzigd door DonRaja op 09-05-2016 22:46:49 (Normaal doen) ]
  maandag 9 mei 2016 @ 21:41:59 #41
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_162047241
quote:
1s.gif Op maandag 9 mei 2016 20:38 schreef TVKijkert het volgende:

[..]

Ga er dan inhoudelijk op in. Vertel wat er niet goed aan is en hoe jij dat dan ziet of hou gewoon je bek joh

[ Bericht 8% gewijzigd door DonRaja op 09-05-2016 22:47:02 ]
Laffe huichelaar
pi_162047261
quote:

...

Als Nelom genoegen zou willen nemen met een plek op de bank komend seizoen, dan zeg ik houden. Goede lb in NL zijn vrijwel schaars.
Met Toornstra en Vejinovic zou ik het volgend seizoen gewoon weer proberen. Vooral Toornstra is wel een handige speler om achter de hand houden. Je loopt er geen risico op.
  maandag 9 mei 2016 @ 22:09:10 #43
198365 Morendo
The Real Deal
pi_162048441
Hoeveel geld heeft Feyenoord te besteden dan?
Die Lebenslust bringt dich um.
  maandag 9 mei 2016 @ 22:12:17 #44
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_162048564
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2016 22:09 schreef Morendo het volgende:
Hoeveel geld heeft Feyenoord te besteden dan?
Immers gaat voor een miljoen of 20 verkocht worden.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_162048824
Ik ben er eerlijk gezegd nog niet zo zeker van dat Vincent Janssen het bij een topclub gaat redden.

Ik zou dan ook oppassen met het uitgeven van grote transfersommen.

Maar schijnbaar ben ik de enige met die twijfel. Vincent Janssen wordt hier nogal gehyped, wordt de nieuwe Guidetti die hier iedere transferperiode voorbij komt.

Maar misschien zie ik het helemaal verkeerd hoor. :P
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_162049123
quote:
1s.gif Op maandag 9 mei 2016 22:19 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik ben er eerlijk gezegd nog niet zo zeker van dat Vincent Janssen het bij een topclub gaat redden.

Maar schijnbaar ben ik de enige met die twijfel. Vincent Janssen wordt hier nogal gehyped, wordt de nieuwe Guidetti die hier iedere transferperiode voorbij komt.

Ik moet het ook nog maar zien hoor, 21 doelpunten in een seizoenhelft is niet iets dat je normaal gesproken lang volhoudt. Al is hij natuurlijk sowieso vele malen beter dan Kramer. Maar AZ zal wel een aaedige zak geld willen. Als hij 5mln kost zeg ik doen, maar ik verwacht een veel hogere vraagprijs.
pi_162049359
Voor Feyenoord is het allemaal te duur en onhandig, maar FC Utrecht kan het wel: een team in de Jupiler League.
  maandag 9 mei 2016 @ 22:34:11 #48
198365 Morendo
The Real Deal
pi_162049368
Janssen heeft de (buitenlandse) clubs voor het uitzoeken. Kost zeker meer dan 10 miljoen.
  maandag 9 mei 2016 @ 22:36:36 #49
198365 Morendo
The Real Deal
pi_162049459
quote:

Jij bent toch die SP'er? Ja, je ziet het verkeerd. Zoals altijd.
  maandag 9 mei 2016 @ 22:37:36 #50
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_162049492
quote:

Het roepen om Janssen komt mijns inziens enkel voort uit het feit dat hij een Feyenoordverleden heeft. Geeft de bestuurtegendemuurroepers wt extra munitie. Is verder een typische speler als Veijnovic, nu vindt iedereen het een goed idee maar als ie het wordt zitten we volgend seizoen de hele tijd te roepen dat iedereen allang had kunnen weten dat ie er niks van kan
Laffe huichelaar
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')