Ik vraag me zelfs nog af hoe ze tot 66 miljoen komen voor de 27 Feyenoorders, want 2/3e van de selectie is praktisch waardeloos.quote:Buiten alle Ajacieden, PSV’ers en Ziyech om vallen er slechts twee namen van andere clubs te noteren in de top twintig: Kenneth Vermeer (Feyenoord, 6,5 miljoen euro) en Sebastien Haller (FC Utrecht, 6,5 miljoen euro). Vincent Janssen (AZ) staat met zes miljoen euro op de 22ste plek.
Dat betekent dus een lekke defensie.quote:Op woensdag 11 mei 2016 18:24 schreef De_Pel het volgende:
Van alle teams het minste schoten tegen krijgen, en toch 40x moeten grabbelen
Voor de extreem matige rechtsback karsdorp?quote:Op woensdag 11 mei 2016 18:23 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Als die schele pastavreters niet met minimaal het dubbele aankomen vierkant uitlachen en uitzwaaien
Ik zou er een alternatieve Giro d'Italia voor over hebben om hem weg te brengen.quote:Op woensdag 11 mei 2016 18:41 schreef TVKijkert het volgende:
[..]
Voor de extreem matige rechtsback karsdorp?
OK man
Nou extreem matig..quote:Op woensdag 11 mei 2016 18:41 schreef TVKijkert het volgende:
[..]
OK man
Heeft een flinke dip gehad, maar heeft voldoende potentie, met name in aanvallend opzicht, om hem niet voor een jodenfooi te laten vertrekken. Of hij echt doorgroeit en je in de dubbele cijfers gaat vangen is de vraag, maar over 2 jaar krijg je er sowieso niet minder dan die 4 miljoen voor.quote:Op woensdag 11 mei 2016 18:41 schreef TVKijkert het volgende:
[..]
OK man
de Vrij ging voor een half miljoen meer weg dan jij karsdorp nu waard vind hequote:Op woensdag 11 mei 2016 18:49 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Heeft een flinke dip gehad, maar heeft voldoende potentie, met name in aanvallend opzicht, om hem niet voor een jodenfooi te laten vertrekken. Of hij echt doorgroeit en je in de dubbele cijfers gaat vangen is de vraag, maar over 2 jaar krijg je er sowieso niet minder dan die 4 miljoen voor.
Dat beweer ik ook niet, maar we moeten er wel vanaf dat we spelers voor een schijntje laten gaan. Geen hl goed bod? Dan doei. Contract tot 2020. Waar denk je voor minder dan 4 miljoen een betere vervanger te halen dan? Totaal nutteloos zo'n verkoop, zeker met Martin-Bord-op-schoot-van-Geel.quote:Op woensdag 11 mei 2016 18:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou extreem matig..
Maar 8 miljoen is hij zeker niet waard nee
Ik zeg niet dat hij dat waard is.quote:Op woensdag 11 mei 2016 18:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
de Vrij ging voor een half miljoen meer weg dan jij karsdorp nu waard vind he
Die zie ik ook niet snel vertrekken, maar zou niet wenselijk zijn nee mocht ook van Beek nog weggaanquote:Op woensdag 11 mei 2016 18:51 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Dat beweer ik ook niet, maar we moeten er wel vanaf dat we spelers voor een schijntje laten gaan. Geen hl goed bod? Dan doei. Contract tot 2020. Waar denk je voor minder dan 4 miljoen een betere vervanger te halen dan? Totaal nutteloos zo'n verkoop, zeker met Martin-Bord-op-schoot-van-Geel.
Het rent. Het vliegt. En het haalt vooral niets uit.quote:Op woensdag 11 mei 2016 18:49 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Heeft een flinke dip gehad, maar heeft voldoende potentie, met name in aanvallend opzicht, om hem niet voor een jodenfooi te laten vertrekken. Of hij echt doorgroeit en je in de dubbele cijfers gaat vangen is de vraag, maar over 2 jaar krijg je er sowieso niet minder dan die 4 miljoen voor.
Prpper was te duur met het bestedingsmechanisme van van Geel, Dijks had ik niet eens willen hebben. Maar wat Prpper betreft heb je een punt, als we het los van van Geel zienquote:Op woensdag 11 mei 2016 16:32 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat wil iedereen, ik ook. Toch is het niet zo dat alle eredivisiespelers talentloos zijn. Zo'n Prpper of Dijks hadden wij ook kunnen hebben.
Als je de juiste spelers haalt is het gezond, maar van Geel lijkt voornamelijk de verkeerden te halen voor (in mijn ogen) teveel geld.quote:Op woensdag 11 mei 2016 16:35 schreef Typisch het volgende:
[..]
gustafson, elia, pelle en guidetti zijn toch wel waardevolle transfers gebleken die niet uit dat soort scouting voortkwamen
Ook psv en ajax kopen voornamelijk spelers uit Nederland, dat is heel gezond.
Oh dat zal vastquote:Op woensdag 11 mei 2016 16:37 schreef hhh38 het volgende:
[..]
TuttoMercatoWeb lijkt mij een Voetbalzone-variant in Itali, niet heel betrouwbaar dus, maar ik mag toch hopen dat ie niet denkt dat ie al toe is aan een stap hogerop.
Geen idee eigenlijkquote:Het is toch algemeen bekend dat Koeman geen 1e keus was?
Ey Caland.quote:Op woensdag 11 mei 2016 19:19 schreef Caland het volgende:
'Zo'n Prpper hadden wij ook kunnen hebben'
Ben je dan de weg kwijt
Zal nog wel even duren, denk rond begin juli meer duidelijkheid.quote:Op woensdag 11 mei 2016 19:36 schreef Elan het volgende:
[..]
Ey Caland.
Weet jij wanneer je kaartjes kan kopen voor die JC-schaal dinges? En welke prijzen gangbaar zijn?
quote:Volgens de Turkse Site Spor.Habeler.com is Feyenoord geintereseerd in Recep Niyaz. De Turkse middenvelder speelde in de jeugd van Fenerbahce en stroomde in 2011 door naar het eerste elftal. Inmiddels staat de Turk onder contract bij Denizlispor.
Feyenoord zou belangstelling hebben voor de middenvelder omdat het contract van Niyaz na dit seizoen afloopt en het talent daarom gratis valt af te halen.
Lol Lestiennequote:Op woensdag 11 mei 2016 18:31 schreef De_Pel het volgende:
Nu zijn de marktwaardes van transfermarkt.de niet de meest betrouwbare, maar dit overzicht zegt natuurlijk voldoende:
Duurste elftal:
[ afbeelding ]
Teams met duurste selecties
[ afbeelding ]
[..]
Ik vraag me zelfs nog af hoe ze tot 66 miljoen komen voor de 27 Feyenoorders, want 2/3e van de selectie is praktisch waardeloos.
Ome Louis was eerste keus, dat heb jij waarschijnlijk verdrongen.quote:Op woensdag 11 mei 2016 19:08 schreef Scrummie het volgende:
Geen idee eigenlijk. Als jij het zegt, zal het wel zo zijn. Kan me dat niet meer zo voor de geest halen, in mijn beleving werd Been ontslagen en zat de dag erop zo'n beetje Koeman al in de Kuip, maar dat zal ik dan vast mis hebben
.
Het lijkt erop dat die lui in Azi wl geluisterd hebben naar kritiek over het te grote logo van Opelquote:Op maandag 2 mei 2016 17:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Persoonlijk zou ik dan weer niks van Feyenoord bestellen, omdat ik me dan wel weer zou storen aan minieme details die net wat anders zijn. Maar voor het geld hoef je het niet te laten en het is nauwelijks van echt te onderscheiden.
Of het is de Europa League versie.quote:Op woensdag 11 mei 2016 21:53 schreef Casual-T het volgende:
[..]
Het lijkt erop dat die lui in Azi wl geluisterd hebben naar kritiek over het te grote logo van Opel
[ afbeelding ]
Och ja. Dat geneuzel kwam er nog voor ja. Je hebt gelijkquote:Op woensdag 11 mei 2016 21:04 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ome Louis was eerste keus, dat heb jij waarschijnlijk verdrongen.
Je hebt hem al binnen ja? Tevreden?quote:Op woensdag 11 mei 2016 21:53 schreef Casual-T het volgende:
[..]
Het lijkt erop dat die lui in Azi wl geluisterd hebben naar kritiek over het te grote logo van Opel
[ afbeelding ]
Pff, alsjeblieft zeg.quote:Op woensdag 11 mei 2016 19:42 schreef Scrummie het volgende:
In het kader "de zomer is begonnen" het volgende gerucht:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |