SPOILER: Veelgebruikte, awesome, gezonde receptenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Shit, dat wordt een week op water en droog brood levenquote:Op maandag 9 mei 2016 12:27 schreef Lonaa het volgende:
Ik wilde een weekmenu maken maar 0 inspiratie.
Ik merk wel dat ik, bij gebrek aan weekmenu, maar zooi ga eten.quote:Op maandag 9 mei 2016 12:28 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Shit, dat wordt een week op water en droog brood leven
Het is de overgang naar warmer weer, ik wist ook even niet wat ik moest halen gisteren. Maar oosters eten met rijst doet het altijd goed bij mij in warmer weer, net als salades met peulvruchten en zomerstamppotjes..quote:Op maandag 9 mei 2016 12:28 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik merk wel dat ik, bij gebrek aan weekmenu, maar zooi ga eten.
Ja. En soep. Die dingen staan al op het menu.quote:Op maandag 9 mei 2016 12:30 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Het is de overgang naar warmer weer, ik wist ook even niet wat ik moest halen gisteren. Maar oosters eten met rijst doet het altijd goed bij mij in warmer weer, net als salades met peulvruchten en zomerstamppotjes..
Nee, dan ben je gewoon een debiel.quote:Op maandag 9 mei 2016 12:31 schreef Stormqueen het volgende:
Ja, okee. Ff naar de bouwmarkt. Maar je gaat toch niet serieus lekker een hele avond op het terras zitten in je hardloopkleding?
Als het zo uitkomt kan alles.quote:Op maandag 9 mei 2016 12:41 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik heb tegenwoordig zoveel schijt aan alles. Als ik in mijn sportkleding, om wat voor reden ook, in de situatie kom dat ik OF gezellig met vrienden het terras op ga, OF naar huis om te douchen, ga ik lekker in mn sportkleren wijn zitten slempen en bitterballen eten hoor.
Jij hebt betere vrienden dan ik zo te horenquote:Op maandag 9 mei 2016 12:46 schreef IJsdraakje het volgende:
In sportkleren iets anders doen dan sporten, nopenopenope. En dan vooral omdat volgezweten spul, ieuwbah. Dan wachten ze maar een kwartiertje langer met die bitterballen bestellen.
Nah, even afspoelen, afdrogen en de kleren aan waarin ik richting sporten ging. (En anders is het een rondje hardlopen waarbij ik weer bij mijn huis uitkom). Matig haar hebben ze dan maar mee te dealen.quote:Op maandag 9 mei 2016 12:47 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Jij hebt betere vrienden dan ik zo te horen
En bij mij duurt het da sowieso langer dan een kwartier allemaal.
Het valt mij bij Italianen vooral op dat ze bij <20 graden direct menen dat ze bevriezen als ze geen fleecetrui of winterjas aan hebben.quote:Op maandag 9 mei 2016 11:35 schreef La_Tramposa het volgende:
Over korte broeken gesproken, ik vind het toch zo opvallend hoe Nederlandse meisjes bij >20 graden meteen in een soort veredelde bikinibroekjes rondlopen, gewoon naar de universiteit of middelbare school :s Terwijl mensen in Italie waar het het hele jaar warmer is er gewoon classy bij blijven lopen. Oke, ik snap dat je in Nederland maar een paar dagen per jaar je zomerkleren aan kunt en dat je er van wilt genieten, maar doe naar college gewoon iets normaals aan en kleed je daarna om als je wilt gaan zonnen of zo. Het is nou ook niet zo alsof je met dit weer doodgaat van de hitte als je een lange(re) broek aan hebt..
Nou, kom een keer langs bij mijn werk op de uni, dan zal je beeld wel wijzigenquote:Op maandag 9 mei 2016 16:22 schreef MutedFaith het volgende:
ral op dat ze bij <20 graden direct menen dat ze bevriezen als ze geen fleecetrui of winterjas aan hebben.
Verder is dat volgens mij vooral een tienermeisjesprobleem. 20+ers (behoudens mensen van discutabel niveau) zie ik er zelden zo bij lopen. En tienermeisjes zijn tienermeisjes, die doen alles om een beetje te kunnen attentionwhoren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |