quote:Henk Krol is opnieuw de mist in gegaan met een felicitatie. De politicus bracht onlangs al zijn gelukswensen over aan twee overleden personen en beging maandagmiddag een vergelijkbare blunder: hij feliciteerde Ajax met de landstitel.
Titeldroom niet meer in leven
Van harte gefeliciteerd met de titel, Ajax. Maak van deze prachtige maandag een onvergetelijke dag. Groetjes Henk, stuurde het Kamerlid naar Ajax, via Facebook. Hoewel de felicitatie ongetwijfeld goedbedoeld was, was deze niet bepaald gepast. De Amsterdamse titeldroom was op het moment van plaatsing namelijk al bijna 24 uur niet meer in leven. De pijnlijke vergissing van de Tilburger bleef dan ook niet lang onopgemerkt; al snel werd Krol overstelpt met bijdehante reacties van Facebookers.
Excuses
Krol bood al snel, ook via Facebook, zijn excuses aan voor zijn fout. ,,Het spijt me als ik Amsterdammers heb gekwetst; dat was nauwelijks mijn bedoeling. Maar ik kan er niet veel aan doen. Ik heb gisteravond Studio Voetbal gekeken en dacht écht dat Ajax kampioen was geworden.”
sorryquote:Op maandag 9 mei 2016 10:28 schreef BeamofLight het volgende:
OK ik zal het maar doen. een slechts kleine greep:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
gr terug trouwens grrr
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
twitter:Basmuijs twitterde op maandag 09-05-2016 om 17:05:52Erebaantje vanavond: ik mag de huldiging van de PSV-selectie doen! Zeer vereerd. #PSV #huldiging #huldigingpsv reageer retweet
Nee gaan nu ongeveer de platte kar op.quote:Op maandag 9 mei 2016 17:15 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
reed net langs de kar maar was nog niks. Zijn ze al weg bij het stadion?
ah okquote:Op maandag 9 mei 2016 17:15 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Nee gaan nu ongeveer de platte kar op.
Ga naar buiten dan.quote:Op maandag 9 mei 2016 17:17 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
ah ok
( had ook even naar boven kunnen lopen en uit t raam kijken maar je weer dat Devie schneller is)
Ben jij een ajacied of feyenoorder?quote:Op maandag 9 mei 2016 16:16 schreef Bronson_ het volgende:
Gefeliciteerd aan alle PSV'ers en iedereen die Ajax haat.
Benieuwd hoe gek de transferwindow gaat worden met die Engelse TV gelden.quote:Op maandag 9 mei 2016 18:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Die heeft nog een lang contract. Die blijft wel anders is het de hoofdprijs.
Ik zie eerder Bruma of Luuk weggaan.quote:Op maandag 9 mei 2016 18:07 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Benieuwd hoe gek de transferwindow gaat worden met die Engelse TV gelden.
Grote kans ja, wat een poen kan dat opleverenquote:
Dankje man! Jullie zijn over het hele seizoen gezien ook echt een meer dan terechte verliezer! Respect!quote:Op maandag 9 mei 2016 17:36 schreef Nouri het volgende:
Jullie zijn over het hele seizoen gezien trouwens de terechte kampioen.
Dat is waar.quote:Op maandag 9 mei 2016 18:23 schreef XL het volgende:
[..]
Dankje man! Jullie zijn over het hele seizoen gezien ook echt een meer dan terechte verliezer! Respect!
quote:Op maandag 9 mei 2016 18:40 schreef hafcfan het volgende:
http://www.ajaxprimeur.nl(...)t-gered-hebben-.html
Even wat genot voor jullie
quote:Op maandag 9 mei 2016 18:40 schreef hafcfan het volgende:
kijken wat Brands daaruit kan slepenquote:Op maandag 9 mei 2016 18:07 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Benieuwd hoe gek de transferwindow gaat worden met die Engelse TV gelden.
240 miljoen binnenhalen.quote:Op maandag 9 mei 2016 18:44 schreef rubbereend het volgende:
[..]
kijken wat Brands daaruit kan slepengewoon standaard de hoofdprijs vragen aan Engelse clubs
Wat een oude zure man is dat toch ook zeg...quote:Op maandag 9 mei 2016 18:40 schreef hafcfan het volgende:
Volgens mij is die erg dronken of niet helemaal 100 procent, dat kan ookquote:Op maandag 9 mei 2016 18:58 schreef tja77 het volgende:
Die Omroep Brabant reporter is ook rijp voor het gesticht.
Ik heb Thijs nog nauwelijks gezien vandaag ook.quote:Op maandag 9 mei 2016 19:10 schreef rubbereend het volgende:
Rikkie is helemaal de PSV-watcher nummer 1 geworden. Vorig jaar mocht Thijssie daar zitten
Sneu figuur die Sjakie. Bijna 80 en dan nog niet kunnen relativeren.quote:Op maandag 9 mei 2016 18:40 schreef hafcfan het volgende:
Staan zelf een paar mee te beukenquote:Op maandag 9 mei 2016 19:20 schreef TehRocks het volgende:
Haha al die oudjes en dan mental theo erbij
quote:Op maandag 9 mei 2016 19:27 schreef Caland het volgende:
Toch mooi, die echte clubmuziek bij zo'n feest.
Draaiden ze bij Feyenoord de hele tijd hand in hand kameraden?quote:Op maandag 9 mei 2016 19:27 schreef Caland het volgende:
Toch mooi, die echte clubmuziek bij zo'n feest.
Ja man kijk hoeveel plek er nog isquote:Op maandag 9 mei 2016 19:28 schreef Loveless85 het volgende:
20.000 maner stonden er zelfs bij Feyenoord meer toen ze voor de tweede plek werden gehuldigd
Ik denk wel wat meer. Vorig jaar ook 100.000quote:Op maandag 9 mei 2016 19:28 schreef Loveless85 het volgende:
20.000 maner stonden er zelfs bij Feyenoord meer toen ze voor de tweede plek werden gehuldigd
Er kan niet meer op het plein. In de stad zijn er 100.000 supporters.quote:Op maandag 9 mei 2016 19:28 schreef Loveless85 het volgende:
er staat nog een lening uitquote:Op maandag 9 mei 2016 19:30 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ik snap sowieso niet echt de toegevoegde waarde van een burgemeester op dit soort feestjes
sfeer makerijquote:Op maandag 9 mei 2016 19:30 schreef Dj_Day-V het volgende:
Waarom stem verheffing? Het is een microfoon.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |