Jawel, Sjoerdquote:Op zondag 8 mei 2016 23:58 schreef xzaz het volgende:
[..]
Zoiets moet het wel geweest zijn; ze hadden denk ik ook gewoon niks; nada. Die gast zat ook bij Ajax en niemand zat bij PSV._________________!
Dat was vorig jaar. Het is toch echt Ajax.quote:Op zondag 8 mei 2016 23:59 schreef opperkleurder het volgende:
Ik zie nu bij het NOS Journaal dat PSV kampioen is geworden.
Ze hadden mensen in Amsterdam moeten interviewen die "kanker op met die camera" gingen brullen.quote:Op zondag 8 mei 2016 23:58 schreef xzaz het volgende:
[..]
Zoiets moet het wel geweest zijn; ze hadden denk ik ook gewoon niks; nada. Die gast zat ook bij Ajax en niemand zat bij PSV._________________!
Schreuder welquote:Op zondag 8 mei 2016 23:58 schreef xzaz het volgende:
[..]
Doet hij zn bek eens niet open, is het weer verkeerdquote:
Oh in Eindhoven, daar stond zo'n Journaalventje. En Joep.quote:Op maandag 9 mei 2016 00:01 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Die is pas later van Amsterdam naar Eindhoven gegaan.
Schreuder zou niet welkom moeten zijn binnen een straal van 5 kilometer van een voetbalstadion, maar dit is een goede eerste stapquote:Op maandag 9 mei 2016 00:01 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Die was niet welkom in de spelershome
Oh wacht ik bedoel Joep, niet sjoerd.quote:Op maandag 9 mei 2016 00:01 schreef Szura het volgende:
[..]
Oh in Eindhoven, daar stond zo'n Journaalventje. En Joep.
twitter:wilfredgenee twitterde op maandag 09-05-2016 om 00:04:52Misschien moeten wij het morgen in @VoetbalInside dan maar over @PSV hebben #kampioen reageer retweet
Wat een heldquote:Op maandag 9 mei 2016 00:09 schreef Zipportal het volgende:
twitter:wilfredgenee twitterde op maandag 09-05-2016 om 00:04:52Misschien moeten wij het morgen in @VoetbalInside dan maar over @PSV hebben #kampioen reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |