Klein leedtwitter:Frank_Kerbusch twitterde op zondag 08-05-2016 om 23:43:20Nacompetitiewedstrijden op kaart bij #Studiovoetbal. Logo MVV v. 4 jr terug. Lekker actueel! Foto toont juiste logo! https://t.co/IVrdcKAevu reageer retweet
Dan moet die coach echt vertrouwen hebben in zijn kunnen (Koeman) anders vrees ik dat ie net als Assaidi bij een Al Moslimali terecht komtquote:Op zondag 8 mei 2016 23:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik denk dat als je een speler bent van zijn klasse je gewoon zo snel mogelijk een hogere weerstand op moet zoeken in plaats van nog een seizoen tegen de Lamprou's van deze wereld kools maken.
Assaidi was gewoon een beetje matig.quote:Op zondag 8 mei 2016 23:45 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dan moet die coach echt vertrouwen hebben in zijn kunnen (Koeman) anders vrees ik dat ie net als Assaidi bij een Al Moslimali terecht komt
quote:Op zondag 8 mei 2016 23:45 schreef opperkleurder het volgende:
PSV dat kijkt naar Ajax. Dat kan wel natuurlijk.
Van de Mulders verwachten dat ze kunnen lezenquote:Op zondag 8 mei 2016 23:45 schreef TheGeneral het volgende:
De weddenschap was voor de 1e uitzending van volgend seizoen, waarom zou hij het in godsbaam dan gisteren/vandaag doen... Wat een dom gelul weer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |