Mijn PS4 is maar een bijconsole. WiiU is de main consolequote:Op zondag 19 juni 2016 18:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
tegenwoordig moet je wel, anders kun je al die andere multiplatform-games niet spelen.
Bij mij thuis ook.quote:Op vrijdag 29 juli 2016 13:47 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Mijn PS4 is maar een bijconsole. WiiU is de main console
Smaken verschillen, gelukkigquote:Op vrijdag 29 juli 2016 13:47 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Mijn PS4 is maar een bijconsole. WiiU is de main console
Ik hoop in ieder geval op voldoende officiële informatie om een pre-order te kunnen doen of juist niet.quote:vrijdag 29 juli 2016 13:40 schreef Aether het volgende:
Échte gedetailleerde specs zullen we waarschijnlijk niet krijgen -- die van de Wii U en 3DS zijn er namelijk ook niet
Naja, een Shield kan ook 360-games draaien. Dan moet GameCube en Wii ook wel lukken lijkt me.quote:
Ik heb mezelf in ieder geval voorgenomen om niets dubbel te kopen als er geen cross buy is.quote:Op zondag 31 juli 2016 22:53 schreef Reintji het volgende:
Cross-buy virtual console zou wat zijn, of gaan we weer alle games dubbel kopen. Heb inmiddels van een aantal spellen het orgineel, een snes versie, een gba versie, wii vc, wiiu vc, 3ds vc etc.
Serieus?quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 12:23 schreef chansadres het volgende:
Kon geen topic vinden maar de Nintendo Classic NES is vrijwel uitverkocht. Damn, de verkoop gaat snel. Sommige webshops zijn al begonnen met de verkoop van de 2e lichting, die nog niet zijn aangekondigd...
Bol is gestopt. Nedgame heeft nog een paar. Bart Smit en Intertoys gaan kijken hoeveel ze nog krijgen. En buitenland ook al uitverkocht. Ik ben ook blij dat ik hem gepreordered heb. Is de eerste keer maar wil hem echt hebben in november.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 12:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Serieus?Ben blij dat ik mijn pre-order al heb staan dan!
Dat zou goed kunnen. Maar dat zou wel betekenen dat je naast de pot pist op releaseday. Ik denk ook dat als de nieuwigheid ervan af is, dat ze massaal op Marktplaats komen. Het klinkt erg leuk, die NES spellen maar als je ze eenmaal speelt dan kom je erachter hoe moeilijk de spellen vroeger waren. Vandaag de tweede controller bij Gamemania gepreordered. Kost daar net geen tientje.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 12:33 schreef Aether het volgende:
Heb het idee dat men bij meerdere winkels gereserveerd heeft, dus het zou best kunnen meevallen.
September waarschijnlijk.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 18:48 schreef DarkwingDuck het volgende:
Wanneer kunnen we officieel Nintendo nieuws verwachten over de NX?
Ik wil eigenlijk wel weten of het het nog waard is om een Xbox One aan te schaffen of dat ik nu beter gewoon kan wachten tot de NX. De Wii U heb ik en die bevalt prima, de 3DS ook, maar mis toch wel de grote titels als Battlefield.
quote:Nintendo is putting together a triple-A software lineup to ensure NX flies out of the gate next year.
Developer Game Freak will bring Pokemon to the platform, while Nintendo's first-party titles include the previously announced Zelda game - Breath of the Wild - and a new Mario game. All three products are scheduled to appear within the first six months of the machine's life.
The firm has also been busy securing third-party support with Sega, Square Enix, Ubisoft, Activision and Warner Bros already onboard.
http://www.mcvuk.com/news(...)ream-line-up/0170678
Mad World was ook een dikke game.quote:Op woensdag 18 mei 2016 12:56 schreef Morrigan het volgende:
De Wii had wel meer dan alleen kinderspelletjes. Zelfs Manhunt 2 is voor de Wii uitgebracht.![]()
je vergeet FZero NX.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 12:51 schreef Noppie2000 het volgende:
Ben benieuwd. Daarnaast hebben ze ook nog Pikmin 4 (aangekondigd, nog niet getoond), is Retro ongetwijfeld bezig met een NX-game, kunnen ze gaten vullen met de (volgens geruchten dan) ports van onder andere Splatoon en Smash Bros.
Ze kunnen zomaar een mooi eerste jaar maken, zou ook wel moeten natuurlijk.
Pijnlijk.quote:
burn!quote:
federation is een slap aftrekselquote:
Ik had niet verwacht dat dat zo snel zou gaan. Of zijn er maar weinig mini NESjes gemaakt.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 12:23 schreef chansadres het volgende:
Kon geen topic vinden maar de Nintendo Classic NES is vrijwel uitverkocht. Damn, de verkoop gaat snel. Sommige webshops zijn al begonnen met de verkoop van de 2e lichting, die nog niet zijn aangekondigd...
Absoluut. Ik hoor vaak als reden dat F-Zero niet goed verkocht, alleen ik heb daar mijn twijfels over. Het is geen Mario of Zelda, maar om dan om die reden niet meer door te gaan met de franchise is gewoon jammer. Mocht er toch een F-Zero NX komen, en dan het liefst in de stijl van F-Zero X, dan koop ik zonder twijfel de NX zelf.quote:
Op de N64 is ook geen Metroid uitgebracht, dus Samus maakt nog wel kans.quote:
Zeker ook een game die goed gebruik maakte van de motion controller.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 13:50 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Mad World was ook een dikke game.
Daar lijkt hetbwel op. Het had wel mijn interesse voor de multiplayer, blijkt dat gewoon een veredeld voetbal achting spelletje te zijn..... Het had zo geweldig kunnen worden als shooter.quote:
Rocket League is ook een voetbal-achtig spelleke en dat was een enorm succes. Hier plakken ze een Metroid-thema op. An sich niet zo erg allemaal hoor. Nintendo-'fans' zijn alleen enorm emotioneel qua reactiesquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 09:48 schreef DarkwingDuck het volgende:
[..]
Daar lijkt hetbwel op. Het had wel mijn interesse voor de multiplayer, blijkt dat gewoon een veredeld voetbal achting spelletje te zijn..... Het had zo geweldig kunnen worden als shooter.
Ze hadden ook daarnaast nog een 'gewone' Metroid kunnen ontwikkelen. Zeker omdat veel mensen dat graag willen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 10:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Rocket League is ook een voetbal-achtig spelleke en dat was een enorm succes. Hier plakken ze een Metroid-thema op. An sich niet zo erg allemaal hoor. Nintendo-'fans' zijn alleen enorm emotioneel qua reacties
Ik had wel kunnen waarderen als ze een multiplayer van Metroid hadden gemaakt zoals bijvoorbeeld Halo.quote:Op maandag 8 augustus 2016 20:32 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Ze hadden ook daarnaast nog een 'gewone' Metroid kunnen ontwikkelen. Zeker omdat veel mensen dat graag willen.
Men is er vrij zeker van dat na Tropical Freeze Retro weer is teruggegaan naar Metroid, gezien de stilte ongetwijfeld voor NX. Hoop houden!quote:Op maandag 8 augustus 2016 20:32 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Ze hadden ook daarnaast nog een 'gewone' Metroid kunnen ontwikkelen. Zeker omdat veel mensen dat graag willen.
Eensquote:Op maandag 8 augustus 2016 21:37 schreef __Saviour__ het volgende:
Een nieuwe Metroid van Prime-klasse zou geweldig zijn. Het eenzame verkennen, backtracken. Dat vind ik geweldig.
Misschien voor de NX. Een beetje hoop kan geen kwaad.quote:Op maandag 8 augustus 2016 20:36 schreef DarkwingDuck het volgende:
[..]
Ik had wel kunnen waarderen als ze een multiplayer van Metroid hadden gemaakt zoals bijvoorbeeld Halo.
Pokemon snap was echt tof. Daar moeten ze een nieuwe veel grotere game van uitbrengenquote:Op zondag 14 augustus 2016 16:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
Elke keer weer Pokémon Snap. Zo boeiend was dat niet
Ik zie hier nog wel een mobiele versie van verschijnen.quote:Op maandag 15 augustus 2016 07:22 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Pokemon snap was echt tof. Daar moeten ze een nieuwe veel grotere game van uitbrengen
Game is tof maar heel kort. Volgens mij in drie uur uit te spelen.quote:Op maandag 15 augustus 2016 10:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
Pokemon Snap komt donderdag in de eShop. Zou het bijna kopen voor de hype.
Jep, dat was jammer. Je bent de "main story" heel snel door. Daarna ga je levels gewoon allemaal opnieuw spelen want Gotta snap em all!quote:Op maandag 15 augustus 2016 11:05 schreef nomar83 het volgende:
[..]
Game is tof maar heel kort. Volgens mij in drie uur uit te spelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |