Dat zijn 2D-platformers, niet wat ik noem dezelfde stijlquote:
NSMB U is 1 van de beste 2(.5)D mario platform games die er zijn. Zo moeilijk, zo verslavend en zoveel contentquote:Op dinsdag 11 oktober 2016 09:50 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Dat zijn 2D-platformers, niet wat ik noem dezelfde stijlNSMB is natuurlijk ook 10 stappen minder goed dan 3D World
Andere twee zijn bazengames uiteraard.
Klopt, alleen was het concept al compleet uitgemolken en kon ik na 1 keer de gane uitspelen niet meer terugquote:Op dinsdag 11 oktober 2016 10:03 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
NSMB U is 1 van de beste 2(.5)D mario platform games die er zijn. Zo moeilijk, zo verslavend en zoveel content. En als bonus Luigi U waarbij alles net nog even moeilijker is.
Mario 3D World is ook een 2D platformerquote:Op dinsdag 11 oktober 2016 09:50 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Dat zijn 2D-platformers, niet wat ik noem dezelfde stijl.
Wat?quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 12:58 schreef speknek het volgende:
[..]
Mario 3D World is ook een 2D platformer.
Om wat preciezer te zijn, de hoofd aesthetics van 2D platformers en Mario 3D World is die van challenge, de wereld is een obstakel parcours die binnen een bepaalde tijd overwonnen moet worden met een slechts beperkte moveset. Uitdaging is wat het interessant maakt. Daarentegen draaien Mario 64 en Mario Galaxy (en in mindere mate Sunshine en Galaxy 2), om expression en sensation als hoofd aesthetics. De acrobatiek en speelse interactie is wat Mario leuk maakt. Deze twee spellen zijn ook vrij simpel, want uitdaging gaat alleen maar in de weg zitten van zelfexpressie. De moveset van Mario is veel uitgebreider, en de werelden zijn eerder podia voor nieuwe interactiemogelijkheden dan obstakelparcoursen. Mario 3D World, DKC, Rayman zijn system-driven games, Mario Galaxy is een player-driven game.
Ik chargeer het wat, maar zo ongeveer zie ik het.
Bij elk betoog van jou wil ik posten 'wat weet jij er nou van, heb je ervoor geleerd ofzo?'quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 12:58 schreef speknek het volgende:
[..]
Mario 3D World is ook een 2D platformer.
Om wat preciezer te zijn, de hoofd aesthetics van 2D platformers en Mario 3D World is die van challenge, de wereld is een obstakel parcours die binnen een bepaalde tijd overwonnen moet worden met een slechts beperkte moveset. Uitdaging is wat het interessant maakt. Daarentegen draaien Mario 64 en Mario Galaxy (en in mindere mate Sunshine en Galaxy 2), om expression en sensation als hoofd aesthetics. De acrobatiek en speelse interactie is wat Mario leuk maakt. Deze twee spellen zijn ook vrij simpel, want uitdaging gaat alleen maar in de weg zitten van zelfexpressie. De moveset van Mario is veel uitgebreider, en de werelden zijn eerder podia voor nieuwe interactiemogelijkheden dan obstakelparcoursen. Mario 3D World, DKC, Rayman zijn system-driven games, Mario Galaxy is een player-driven game.
Ik chargeer het wat, maar zo ongeveer zie ik het.
De reviewer van FOK!games is het daar mee eens.quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 12:58 schreef GGMM het volgende:
DKC:TP was de beste platformer sinds jaren.
quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 14:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
Bij elk betoog van jou wil ik posten 'wat weet jij er nou van, heb je ervoor geleerd ofzo?'
quote:Ontopic: Zo heb ik er nooit naar gekeken, maar zo is het wel inderdaad. Het verklaart ook direct dat sommige gamers 3DW niets vinden terwijl anderen het juist weer super gaaf vinden. Het ligt ook een beetje aan wat je zoekt voor game.
De ene 3D Mario is de andere ook niet. Er zijn weinig franchises waarbij de gameplay binnen sub-games zo afwijkt. In de basis is het altijd 'Mario springt rond' maar het is zoveel meer.
Hey hey! Rayman is supergoed! Aldus m'n neefje van 6 die ik goed aan het opvoeden benquote:Op dinsdag 11 oktober 2016 11:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
Rayman is overschat. Prima games als tussendoortje omdat er nauwelijks platformers gemaakt worden. Niet meer dan dat. 7.5
Ging je Rayman-alarm af?quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 21:52 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Hey hey! Rayman is supergoed! Aldus m'n neefje van 6 die ik goed aan het opvoeden ben
Men! Ik kan echt iet wachten op meer nieuws van die NX. Ben echt benieuwd waar ze mee aankomen. Hoop dat het me qua games meer trekt dan de Wii U. Gewoon een paar goede 3D-platformers en adventuresgames en ik ben tevreden.
Beste console ooit.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 08:21 schreef speknek het volgende:
Eerste geleakte beelden van de NX direct
16 uur vanmiddag!quote:
twitter:NintendoNL twitterde op donderdag 20-10-2016 om 06:08:57Maak als eerste kennis met de #NX. Bekijk de previewtrailer om 16:00 uur! https://t.co/znMvah0oqW https://t.co/n5hSeIG0iE reageer retweet
"Vandaag, 20 oktober [...]twitter:Nintendo twitterde op donderdag 20-10-2016 om 02:30:02【お知らせ】本日10月20日23時より、全く新しいコンセプトのゲーム機「NX(開発コード名)」の映像を、任天堂ホームページで公開します。3分ほどの短い映像ですが、よろしければご覧ください。 https://t.co/QNYCwf5cun reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |