quote:Op woensdag 31 augustus 2016 13:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
De Store is regio locked. Zo dan Wijsneus?
Pheno gonna Pheno.
PS Vita ondersteunt geen meerdere accounts (iets dat onbegrijpelijk is). Dus daar moet je echtkiezen voor welke PSN je wil gaanquote:Op woensdag 31 augustus 2016 13:27 schreef Aether het volgende:
[..]
Op PS4?
Ik dacht dat het op PS3/Vita moeilijk/onmogelijk was?
quote:Custom Nvidia GPU chip
Region Free (No region lock) <– Confirmed this.
Six inch (6.2 inch?) multi-touch screen (Heard nothing about a stylus)
The touchscreen has 720p resolution. <— 100% Confirmed.
32GB of built-in internal storage
SD card support
Supports USB 2.0 and 3.0
The dock has two 2.0 usb ports and one 3.0 usb port.
The device is around 14 – 15 mm in thickness.
The right analogue stick will be below the face buttons.
Camera and microphone are not built into the NX portable device.
Cooling is still a little noisy
Detachable controllers (motion controls and next-gen vibration technology) <– Everything Laura Kate Dale said in her article was correct.
There are at least two shoulder buttons. I haven’t heard anything yet about triggers.
Battery Life — Ehhh not great. I haven’t heard an exact number of hours, but it doesn’t sound great.
Below PS4 and XB1 in raw power.
Supports Unreal Engine 4 and Unity Engine.
Zucht. Daar gaat de digitale shopquote:Op vrijdag 2 september 2016 12:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
Update vandaag:
32GB of built-in internal storage
quote:TOKYO— Nintendo Co. plans to adopt cartridges for its next-generation videogame console, people familiar with the matter said, a step that might prompt a reassessment of the old-school format.
However, chip-based cartridges are garnering renewed attention thanks to fierce competition among semiconductor makers including Samsung Electronics Co. and Toshiba Corp. to develop flash memory that can pack more data onto small chips at a lower cost.
Industry watchers said cartridges were a reasonable choice for Nintendo’s next-generation system, code-named NX, because the company targets a wider range of consumers than Sony or Microsoft.
They are “no doubt today’s best format to physically distribute games,” said Atsushi Osanai, a former Sony employee who is now a visiting fellow at Harvard University.
Analysts have said an announcement could come ahead of the Tokyo Game Show, which begins Sept. 15.
http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=1273020
Want sd kaarten kosten veel geld. De helft van mijn WiiU games zijn digitaal en die had ook maar 32GB.quote:
Externse schijf gekocht, want moest wel. Mara nu weer met zo weinig opslag komen is gewoon een beetje jammer. Interne opslag zijn de kosten namelijk ook niet.quote:Op vrijdag 2 september 2016 13:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Want sd kaarten kosten veel geld. De helft van mijn WiiU games zijn digitaal en die had ook maar 32GB.
50 euro voor 500 gb als ik de prijsverschillen bij de concurrentie zie voor 500gb of 1tb.quote:Op vrijdag 2 september 2016 14:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Externse schijf gekocht, want moest wel. Mara nu weer met zo weinig opslag komen is gewoon een beetje jammer. Interne opslag zijn de kosten namelijk ook niet.
Vind het nogal duurquote:Op vrijdag 2 september 2016 14:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
50 euro voor 500 gb als ik de prijsverschillen bij de concurrentie zie voor 500gb of 1tb.
Daarnaast wordt het apparaat dan groter en minder energiezuinig. Nee, doe me dan maar een sd uitbreiding.
SD-kaarten zijn niet bedoeld om continu gelezen/beschreven te worden -- daarom worden ze voor de Wii U ook afgeraden.quote:Op vrijdag 2 september 2016 14:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
50 euro voor 500 gb als ik de prijsverschillen bij de concurrentie zie voor 500gb of 1tb.
Daarnaast wordt het apparaat dan groter en minder energiezuinig. Nee, doe me dan maar een sd uitbreiding.
Ik zie niet in waarom een grotere SSD minder energiezuinig is. Of het fysiek in grootte moet toenemen.quote:Op vrijdag 2 september 2016 14:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
quote:“The NX is trying to change the concept of what it means to be a home console device or a hand-held device,” said Mr. Ishihara. “We will make games for the NX.”
Ja en misschien.quote:Op vrijdag 23 september 2016 09:38 schreef Aurelius het volgende:
Wordt er ooit nog eens iets bekend gemaakt over dit ding? Hij komt in maart toch al uit of niet?
quote:Op vrijdag 23 september 2016 09:41 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Ja en misschien.
31 maart is typisch zo'n placeholder om investeerders tevreden te houden (laatste dag fiscale jaar), dus een uitstel zie ik wel gebeuren.
twitter:NintendoAmerica twitterde op woensdag 27-04-2016 om 09:15:28The next generation of #Nintendo is coming March 2017! #NX https://t.co/u4KFIRJedw reageer retweet
Men vermoed dat het 4 maart is door het uitlekken van amiibo release dates.quote:Op vrijdag 23 september 2016 09:41 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Ja en misschien.
31 maart is typisch zo'n placeholder om investeerders tevreden te houden (laatste dag fiscale jaar), dus een uitstel zie ik wel gebeuren.
Mario 3d world vind ik echt zo ongelofelijk kutquote:Op vrijdag 17 juni 2016 14:50 schreef Noppie2000 het volgende:
3D World >>> Mario Galaxy
#onpopulairemening
Ik zie daar niets staan wat een eventuele vertraging tegenspreekt, in een half jaar kan veel gebeurenquote:Op vrijdag 23 september 2016 10:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]twitter:NintendoAmerica twitterde op woensdag 27-04-2016 om 09:15:28The next generation of #Nintendo is coming March 2017! #NX https://t.co/u4KFIRJedw reageer retweet
Had ik gezien ja, maar volgens mij was het juist niet bevestigd dat Breath of the Wilds een NX-launchtitel zou zijn. Kan dus prima slechts voor de Wii U-versie zijn.quote:Op vrijdag 23 september 2016 10:29 schreef Aether het volgende:
[..]
Men vermoed dat het 4 maart is door het uitlekken van amiibo release dates.
http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=1279738
[ afbeelding ]
Pas geleden 3D Land opnieuw gespeeld op 3DS, bazengamequote:Op vrijdag 23 september 2016 10:39 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Mario 3d world vind ik echt zo ongelofelijk kut
Ik heb genoten van de galaxy series van de Wii. Maar die 3D world is het eerste spel van Mario waar ik snel interesse in blijf verliezenquote:Op vrijdag 23 september 2016 11:01 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Ik zie daar niets staan wat een eventuele vertraging tegenspreekt, in een half jaar kan veel gebeuren
[..]
Had ik gezien ja, maar volgens mij was het juist niet bevestigd dat Breath of the Wilds een NX-launchtitel zou zijn. Kan dus prima slechts voor de Wii U-versie zijn.
[..]
Pas geleden 3D Land opnieuw gespeeld op 3DS, bazengameBinnenkort 3D World weer doen, maar ik kan geloven dat het lang niet voor iedereen is
Het staat op Twitter, hoeveel bevestiging wil je hebben?quote:Op vrijdag 23 september 2016 11:01 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Ik zie daar niets staan wat een eventuele vertraging tegenspreekt, in een half jaar kan veel gebeuren
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |