gezelligquote:Op zondag 8 mei 2016 23:15 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hij wilde ook bij mij thuis wat gaan drinken.
niet ik bedoel het niet foutquote:Op zondag 8 mei 2016 23:14 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ben je nu blij? nu heb je mij en hermann gekwetst
quote:Op zondag 8 mei 2016 23:15 schreef Crip het volgende:
WTF
wil mn onderbroek aandoen krijg ik m nauwelijks langs mn reet, wil ik mn topje aan doen krijg ik m nauwelijks aan
is mn was nou gekrompen of ben ik moddervet geworden in 1 week.
die laatste is wel plausible
quote:Op zondag 8 mei 2016 23:15 schreef Crip het volgende:
WTF
wil mn onderbroek aandoen krijg ik m nauwelijks langs mn reet, wil ik mn topje aan doen krijg ik m nauwelijks aan
hou eens op met je salted caramel chocolate cheesecakequote:Op zondag 8 mei 2016 23:15 schreef Crip het volgende:
WTF
Daarom date ik ook niet met Fok!sters.quote:Op zondag 8 mei 2016 23:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
Cachie heeft gewoon een autist aan haak geslagen
je bent veel leuker als je wat afvaltquote:Op zondag 8 mei 2016 23:15 schreef Crip het volgende:
WTF
Foksters ook niet met jouquote:
heb ik echt lang niet gehad, mm.quote:Op zondag 8 mei 2016 23:16 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hou eens op met je salted caramel chocolate cheesecake
'quote:Op zondag 8 mei 2016 23:17 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
je bent veel leuker als je wat afvalt
zal de volgende keer wat meer moeite doen om je post te lezen.quote:Op zondag 8 mei 2016 23:15 schreef xcachet het volgende:
[..]
We gaan niet naar de bios. Is te duur. We gaan ergens wat drinken.
Skeer zijnquote:Op zondag 8 mei 2016 23:18 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
zal de volgende keer wat meer moeite doen om je post te lezen.
Met 25-30 graden wil je toch niet op een overvol terras veel te duur drinken wegtikken.
ach gezeur altijd allemaal faux pas dit faux pas datquote:Op zondag 8 mei 2016 23:17 schreef BozeHaas het volgende:
wat is er mis om bij iemand thuis wat te gaan drinken? ;s
had jezelf ooit gepost volgens mijquote:Op zondag 8 mei 2016 23:16 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja, de realiteit denkt daar anders over
waar heb je dat nu weer vandaag getoverd dan?
Sociaal als ik ben.quote:Op zondag 8 mei 2016 23:17 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
daar zijn wij blij mee, hebben wij tenminste nog een beetje kans
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |