De IC-Direct zeker. Op Schiphol-Rotterdam kun je makkelijk de hele trein doorspitten als conducteur.quote:Op zondag 8 mei 2016 21:45 schreef donald_dick het volgende:
[..]
ik zat gisteren in een trein waarvoor je eigelijk extra moet betalen. En ik ben niet gecontroleerd. dat dit kan!!!
Wat een aids was dat.quote:Op zondag 8 mei 2016 21:49 schreef Razor21 het volgende:
Ik druk gewoon elke dag mijn navel zoals Lotte doet. Oekebeloe en ik ben onzichtbaar en zo reis ik al jaren gratis met de trein einz!!111!!![]()
![]()
zo makkelijk gaat dat danquote:Op zondag 8 mei 2016 21:50 schreef Stickertje het volgende:
Hij werd niet eens gecontroleerd
quote:Op zondag 8 mei 2016 21:50 schreef Pizzalucht het volgende:
Ik zet altijd zo'n NS tas op mijn schoot en zeg "collegatjuhhh" als ze langs lopen. Nooit controle
niet als deze zichzelf opsluit in zijn rukbunker omdat er 50 mensen in het gangpad staan.quote:Op zondag 8 mei 2016 21:49 schreef Berk-24 het volgende:
[..]
De IC-Direct zeker. Op Schiphol-Rotterdam kun je makkelijk de hele trein doorspitten als conducteur.
Ik zet altijd zo'n NS tas op mijn schoot en zeg "collegatjuhhh" als ze langs lopen. Nooit controle
Nee maar je ziet wel als een betaling blokkeert.quote:Op zondag 8 mei 2016 21:49 schreef Sked het volgende:
De NS kan toch ook helemaal buitenlandse rekeningen niet checken?
Als ik hem in de trein zie zitten dan gaan alle alarmbellen af bij mij.quote:Op zondag 8 mei 2016 21:50 schreef Stickertje het volgende:
Hij werd niet eens gecontroleerd
2500 euro per vraagquote:
Hij had zijn gezocht moeten camouflerenquote:Op zondag 8 mei 2016 21:51 schreef leolinedance het volgende:
nounou dat was heftig zeg het NS avontuur
^dit dusquote:Op zondag 8 mei 2016 21:52 schreef S95Sedan het volgende:
Dat soort dingen kap je toch gewoon af als vrouw, als je daarin meegaat dan kies je er zelf voor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |