Meestal lopen ze met zn 2. Maar ook dan is het makkelijk.quote:Op zondag 8 mei 2016 21:42 schreef WcPot het volgende:
[..]
Of in een dubbeldekker wachten op de conducteur als je ziet dat hij beneden is en dan de trap op naar boven
Meestal komen ze in een groepje, eentje voor beneden en eentje voor boven.quote:Op zondag 8 mei 2016 21:42 schreef WcPot het volgende:
[..]
Of in een dubbeldekker wachten op de conducteur als je ziet dat hij beneden is en dan de trap op naar boven
Bazen UI dikke GTW stadlerquote:Op zondag 8 mei 2016 21:43 schreef Berk-24 het volgende:
[..]
Meestal komen ze in een groepje, eentje voor beneden en eentje voor boven.
Op Fok ook.quote:Op zondag 8 mei 2016 21:44 schreef donald_dick het volgende:
ik moet stoppen met twitter. er zitten zoveel domme mensen op
Wat doe je dan op twitterquote:Op zondag 8 mei 2016 21:44 schreef donald_dick het volgende:
Dan volg je de verkeerde mensenquote:Op zondag 8 mei 2016 21:44 schreef donald_dick het volgende:
quote:Op zondag 8 mei 2016 21:44 schreef Pizzalucht het volgende:
Zat vandaag nog in de trein. Niet gecontroleerd. Ongelofelijk. Dat dit kan in Nederland. Ik reis al 1 dag gratis!11!111
Ik reis elke dag tijdens de spits gratis. Conducteur kan er toch niet langsquote:Op zondag 8 mei 2016 21:44 schreef Pizzalucht het volgende:
Zat vandaag nog in de trein. Niet gecontroleerd. Ongelofelijk. Dat dit kan in Nederland. Ik reis al 1 dag gratis!11!111
ik zat gisteren in een trein waarvoor je eigelijk extra moet betalen. En ik ben niet gecontroleerd. dat dit kan!!!quote:Op zondag 8 mei 2016 21:44 schreef Pizzalucht het volgende:
Wij voldoen wel aan je kwaliteits eis?quote:Op zondag 8 mei 2016 21:44 schreef donald_dick het volgende:
https://twitter.com/searc(...)innederland&src=tyahquote:
jaaaaaa, alleen de koosplaatjes moeten stoppenquote:Op zondag 8 mei 2016 21:46 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Wij voldoen wel aan je kwaliteits eis?
Maar check je wel in danquote:Op zondag 8 mei 2016 21:45 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
Ik reis elke dag tijdens de spits gratis. Conducteur kan er toch niet langs
Helaaaaaaasquote:Op zondag 8 mei 2016 21:46 schreef donald_dick het volgende:
[..]
jaaaaaa, alleen de koosplaatjes moeten stoppen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |