Kunnen ze geen Fyra meer van kopenquote:Op zondag 8 mei 2016 21:34 schreef Stickertje het volgende:
Dat de NS hier de dupe van is vind ik eigenlijk niet erg...
NS
Net als de aflevering van de legerbasis, gaa hij gewoon de hele dag in de trein rondrijdenquote:
Boefjequote:Op zondag 8 mei 2016 21:35 schreef Studiotje het volgende:
Ik reis met 40% korting, altijd... ik heb dat hele abonnement niet. Maar NS faalt
Ja eh... ik had hem wel, opgezegd. Dan moet je hem er af halen door langs zo'n automaat te gaan. Dat deed ik niet optijd en dan kun je hem er niet meer afhalenquote:
Gezellig!quote:Op zondag 8 mei 2016 21:36 schreef Szura het volgende:
Ik heb deze vrouw ook aan de lijn gehad laatst, volgens mij
Is gewoon een robot.quote:Op zondag 8 mei 2016 21:36 schreef Szura het volgende:
quote:
80 cent per minuut zekerquote:Op zondag 8 mei 2016 21:36 schreef Szura het volgende:
En jij kan er nog gewoon gebruik van maken omdat jij zelf te laat bent geweestquote:Op zondag 8 mei 2016 21:36 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Ja eh... ik had hem wel, opgezegd. Dan moet je hem er af halen door langs zo'n automaat te gaan. Dat deed ik niet optijd en dan kun je hem er niet meer afhalenal een aantal keer aangegeven, maar ze doen niks.
quote:Op zondag 8 mei 2016 21:36 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Ja eh... ik had hem wel, opgezegd. Dan moet je hem er af halen door langs zo'n automaat te gaan. Dat deed ik niet optijd en dan kun je hem er niet meer afhalenal een aantal keer aangegeven, maar ze doen niks.
@peterrdevries doe er wat aan!quote:
Jep.. als ik incheck 40% kortingquote:Op zondag 8 mei 2016 21:37 schreef WcPot het volgende:
[..]
En jij kan er nog gewoon gebruik van maken omdat jij zelf te laat bent geweest
ja, ben je al vaak aangerandquote:Op zondag 8 mei 2016 21:37 schreef Studiotje het volgende:
Dat tunneltje is dood eng, waar Alberto staat
Dus daar moet je niet de verkeerde tegenkomenquote:Op zondag 8 mei 2016 21:37 schreef Studiotje het volgende:
Dat tunneltje is dood eng, waar Alberto staat
Danny heeft je IP adresquote:Op zondag 8 mei 2016 21:37 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]Ze kunnen me niks maken ik zit hier helemaal anoniem
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |