Ditquote:Op zondag 8 mei 2016 21:30 schreef S95Sedan het volgende:
Ja leuk maar als je gecontroleerd wordt dan merken ze dat toch.
Als je een camera vast kan houden moet je conditie wel beter zijn dan die van Albertoquote:Op zondag 8 mei 2016 21:30 schreef Stickertje het volgende:
Een vraag die nooit gesteld gaat worden bij het sollicitatiegesprek om cameraman te worden voor UiN: Is je conditie goed genoeg, om Alberto bij te houden, in een achtervolging met een verdachte?
Toch welquote:Op zondag 8 mei 2016 21:30 schreef S95Sedan het volgende:
quote:Op zondag 8 mei 2016 21:30 schreef Stickertje het volgende:
Een vraag die nooit gesteld gaat worden bij het sollicitatiegesprek om cameraman te worden voor UiN: Is je conditie goed genoeg, om Alberto bij te houden, in een achtervolging met een verdachte?
Dit dus.quote:Op zondag 8 mei 2016 21:29 schreef Pizzalucht het volgende:
Die gasten zien toch gewoon op hun apparaat "kinderabonnement" staan
Niet als je het 3 keer doet en je die keren niet werd gecontroleerdquote:Op zondag 8 mei 2016 21:30 schreef S95Sedan het volgende:
quote:Op zondag 8 mei 2016 21:31 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Die wordt niet meer gebruikt volgens mij
En dan een foto op je kaart van een peertenlulquote:Op zondag 8 mei 2016 21:31 schreef Stickertje het volgende:
Ik wil een OvChip op de naam van peertenlul
Inclusief plaatje?quote:Op zondag 8 mei 2016 21:31 schreef Stickertje het volgende:
Ik wil een OvChip op de naam van peertenlul
Gewoon in de cel met deze super nerdquote:Op zondag 8 mei 2016 21:32 schreef TigerXtrm het volgende:
Geen valsheid in geschrifte want de persoon bestaat niet. Ja nee, goeie logica, baklap
En dat allemaal zonder pasje?quote:Op zondag 8 mei 2016 21:32 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Dit noem ik geen bankoverval, maar een fout van het systeem.
Dat dit kan in Nederland!!!!!quote:Op zondag 8 mei 2016 21:33 schreef Pizzalucht het volgende:
Ey Alberto ik heb ook een lek gevonden je kan gewoon in de trein gaan zitten zonder in te checken!!111!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |