SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"In zekere zin ben ik waarschijnlijk onsterfelijk"
- Johan CruijffRED ONS HENNIEGOD![]()
Ik geloof niet dat Ajax tegen veel zeperds aan zal lopen, zeker in de Eredivisie niet. Er zijn gewoonweg te weinig ploegen die dat spel echt kunnen afstraffen. Zeker als je ook nog eens zeker 30 wedstrijden per seizoen kwalitatief veel beter bent.quote:Op zondag 8 mei 2016 18:38 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Precies, lijkt mij niks mis mee. Dan maar een keer tegen een zeperd aanlopen en misschien geen kampioen worden, maar wel goed voetbal![]()
Defensief is het ook wel wat beter geworden de laatste jaren. Ik noem een Moisander, Boilesenquote:Op zondag 8 mei 2016 18:40 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat Ajax tegen veel zeperds aan zal lopen, zeker in de Eredivisie niet. Er zijn gewoonweg te weinig ploegen die dat spel echt kunnen afstraffen. Zeker als je ook nog eens zeker 30 wedstrijden per seizoen kwalitatief veel beter bent.Uiteraard, maar dat verwacht ik ook nietquote:Op zondag 8 mei 2016 18:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Klopt, al moet dat ook niet te vaak gebeuren want dat is ook niet leuk. Zoals het seizoen onder Jol ook zeer vermakelijk was, maar de kater ook heel groot.
Dit in tegenstelling tot vandaag waar die kater wel meevalt.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Dit dus. Niks mis ook met een jaartje bouwen. Dat zaadvoetbal en die mentaliteit moet er toch uit worden geramd. Uit heel de club trouwens want de jeugd is zich zelfs meer gaan focussen op de lange bal.quote:Op zondag 8 mei 2016 18:40 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat Ajax tegen veel zeperds aan zal lopen, zeker in de Eredivisie niet. Er zijn gewoonweg te weinig ploegen die dat spel echt kunnen afstraffen. Zeker als je ook nog eens zeker 30 wedstrijden per seizoen kwalitatief veel beter bent."Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
Tijdens de Future Cup schrok ik behoorlijk van de B1, al misten ze natuurlijk internationals maar tochquote:Op zondag 8 mei 2016 18:41 schreef gniffie het volgende:
[..]
Dit dus. Niks mis ook met een jaartje bouwen. Dat zaadvoetbal en die mentaliteit moet er toch uit worden geramd. Uit heel de club trouwens want de jeugd is zich zelfs meer gaan focussen op de lange bal.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Anita zou ik blij van worden, zolang er een of twee prutsers vertrekken.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Ik zou mezelf wel voor de groep willen zetten.quote:
Verder weet ik het eerlijk gezegd niet, Bosz zie ik niet weer vertrekken uit Israel.![]()
Van Anita zou ik ook blij worden jaquote:Op zondag 8 mei 2016 18:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
Anita zou ik blij van worden, zolang er een of twee prutsers vertrekken.![]()
A1 is een fantastisch elftal. B1 is inderdaad ruk. Maar daarom heeft Ajax ook wat spelers van andere clubs gehaald.quote:Op zondag 8 mei 2016 18:42 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Tijdens de Future Cup schrok ik behoorlijk van de B1, al misten ze natuurlijk internationals maar toch![]()
Ik vrees dat Anita inmiddels wel een behoorlijk hoog salaris heeftMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
A1 doet het een stuk beter inderdaad, moet gezegdquote:Op zondag 8 mei 2016 18:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
A1 is een fantastisch elftal. B1 is inderdaad ruk. Maar daarom heeft Ajax ook wat spelers van andere clubs gehaald.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Anita was wel een van de hoofdschakels die Ajax kampioen maakte in 2011 :p . Kan je wel lacherig gaan doen.quote:"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
Anita was wel een baas. Beetje het type spelers als Serero. Erg goed in ballen veroveren en druk zetten
Forum Opties Forumhop: Hop naar: