SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De favorieten volgens de bookmakers:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(Voor)spellen:
FOK!-subleague: https://www.scorito.com/c(...)ff-8042-ab8f0d0b2845 of zoeken op FOK subpoule
FOK!-subleague
Wachtwoord: bananito
FOK! Wielerprono:
SPT / Wielerprono 2016 #3 - Naar de Ardennen
Poll: Wie wint de Giro d'Italia 2016?
• Vincenzo Nibali
• Mikel Landa
• Steven Kruijswijk
• Domenico Pozzovivo
• Jean-Christophe Peraud
• Jakob Fuglsang
• Przemysław Niemiec
• Maxime Monfort
• Alejandro Valverde
• Andrey Amador
• Johan Esteban Chaves
• Rigoberto Urán Urán
• Tom Dumoulin
• Ilnur Zakarin
• Primo¸ Roglič
• Twan Castelijns
• Leopold König
• Rafał Majka
• Ryder Hesjedal
• Sergey Firsanov
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
Zeg het maar jongons!
Met Tom in het roze:![]()
Denk dat hij Ewan bedoelt, maar dat is ook geen wonderklimmer. Denk eerder dat dan Bardiani (voor Colbrelli), Lampre (voor Modolo), Dimension Data (voor Sbaragli) en Katusha (voor Tsatevich) gaan koersen, misschien LottoNL ook wel.quote:
Mja, Kittel deed dit zelf ook al eens eerder in de Giro van 2014, toen won hij zelfs een sprint door in de laatste 300 meter vanuit plek 15 ofzo iedereen helemaal naar huis te sprinten..quote:Op zondag 8 mei 2016 17:30 schreef Columbiafan het volgende:
Is deze Kittel nu even sterk als de Cavendish van 2009?
Veel sterker joh.quote:Op zondag 8 mei 2016 17:30 schreef Columbiafan het volgende:
Is deze Kittel nu even sterk als de Cavendish van 2009?
Ewan ja, maar zal eerder 5e etappe worden bij nader inzien.quote:Op zondag 8 mei 2016 17:29 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Denk dat hij Ewan bedoelt, maar dat is ook geen wonderklimmer. Denk eerder dat dan Bardiani (voor Colbrelli), Lampre (voor Modolo), Dimension Data (voor Sbaragli) en Katusha (voor Tsatevich) gaan koersen, misschien LottoNL ook wel.
Zou me enorm verbazen als Kittel daar niet gewoon op 8 minuten gereden wordt.
In 2003 misschien.quote:Op zondag 8 mei 2016 17:34 schreef SaintOfKillers het volgende:
Alle klassementsrenners van betekenis dus in de eerste groep, tenzij er iemand nog hoge verwachtingen had van Cunego of Anton.
Ik zal het ff aan Herbert doorgevenquote:Op zondag 8 mei 2016 17:34 schreef SaintOfKillers het volgende:
Alle klassementsrenners van betekenis dus in de eerste groep, tenzij er iemand nog hoge verwachtingen had van Cunego of Anton.
Ja, die is ook gemaakt voor Ewan, dat is een kans om Kittel te kunnen verslaan (ook voor Hofland bijvoorbeeld).quote:Op zondag 8 mei 2016 17:35 schreef showtimer het volgende:
[..]
Ewan ja, maar zal eerder 5e etappe worden bij nader inzien.
Geniez op 1.37 vandaag, dat had ik niet verwacht na die 9e plaats vorig jaar en die goede tijdrit vrijdagquote:Op zondag 8 mei 2016 17:34 schreef SaintOfKillers het volgende:
Geniez misschien nog (vorig jaar 9de), al is 1,5 minuut ook niet schokkend..quote:Op zondag 8 mei 2016 17:34 schreef SaintOfKillers het volgende:
Gevallen toch? Niet uit de wielen gereden ofzo. Voor zover je verwachtingen over geluk en pech gaan natuurlijk.quote:Op zondag 8 mei 2016 17:40 schreef Sked het volgende:
[..]
Geniez op 1.37 vandaag, dat had ik niet verwacht na die 9e plaats vorig jaar en die goede tijdrit vrijdag
En Niemiec.quote:Op zondag 8 mei 2016 17:34 schreef SaintOfKillers het volgende:
Oh, zou kunnen. Zo goed was het commentaar en het beeld aan de finish nietquote:Op zondag 8 mei 2016 17:59 schreef showtimer het volgende:
[..]
Gevallen toch? Niet uit de wielen gereden ofzo. Voor zover je verwachtingen over geluk en pech gaan natuurlijk.
Mja, zo groot is de achterstand toch nog niet? Hesjedal verloor vorig jaar in de 1ste week al eens 5 minuten en Kruijswijk 8 minuten, maar die werden uiteindelijk nog 5de en 7de in het klassement.quote:Op zondag 8 mei 2016 18:00 schreef Sked het volgende:
[..]
Oh, zou kunnen. Zo goed was het commentaar en het beeld aan de finish niet
Wel jammer voor die jongen, klassement al kwijt voordat het echt begonnen is
Anderhalve minuut is niet zo heel veel, mits hij bergop gewoon goed mee kan. Maar daar hoort hij normaal gesproken al nauwelijks/niet bij de tweede lijn als je naar de deelnemers kijkt, dus dan is anderhalve minuut toch wel heel erg vervelend.quote:Op zondag 8 mei 2016 18:17 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Mja, zo groot is de achterstand toch nog niet? Hesjedal verloor vorig jaar in de 1ste week al eens 5 minuten en Kruijswijk 8 minuten, maar die werden uiteindelijk nog 5de en 7de in het klassement.
Hij was ook mad:quote:Op zondag 8 mei 2016 18:29 schreef Sked het volgende:
[..]
Anderhalve minuut is niet zo heel veel, mits hij bergop gewoon goed mee kan. Maar daar hoort hij normaal gesproken al nauwelijks/niet bij de tweede lijn als je naar de deelnemers kijkt, dus dan is anderhalve minuut toch wel heel erg vervelend.
Anders misschien lekker een vluchtje pakken in de bergen.
quote:Art. 12.1.040.29
Unseemly behaviour towards another rider (n° 4 DUPONT Hubert, ALM) in front of the public after the finish line.
Rider
N° 75 GENIEZ Alexandre (FRA19880416), FDJ
200 CHF fine
Oei, de Fransjes zijn niet blij met elkaar. Dat is garantie voor spektakel, want dan wordt het een prestigestrijd.quote:
José kent Maarten persoonlijk. Mooi te zien hoeveel het hem deed.quote:Op zondag 8 mei 2016 19:07 schreef Evertjan het volgende:
wat een geweldig commentaar trouwens van Jose de Cauwer toen Maarten de bergsprint won
idd zou dat graag nog eens ergens willen terug kijkenquote:Op zondag 8 mei 2016 19:13 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
José kent Maarten persoonlijk. Mooi te zien hoeveel het hem deed.
zal straks wel in het sportjournaal op België komen.quote:Op zondag 8 mei 2016 19:14 schreef Evertjan het volgende:
[..]
idd zou dat graag nog eens ergens willen terug kijken
Het is net minesweeper, soms klik je een end weg zonder enige problemen, en soms klik je 3 keer achter elkaar op een bom. We zullen zien waar het eindigt.quote:
Pat is mad.quote:Lefevere blasts other sprint teams at Giro d’Italia
He may have just seen his rider, Marcel Kittel, take a second stage win in as many days at the Giro d’Italia – and the maglia rosa to boot – but there was cause for discontent for Etixx-QuickStep manager Patrick Lefevere, who criticised the other sprint teams for not working.
Kittel has described his leadout team at this Giro as ‘inexperienced’, though they have clearly been the most prominent force on the two flat opening road stages. Other sprinters have been left scrapping for his wheel, though to no avail, as the German has taken his brace of victories in utterly convincing fashion.
"What I don’t understand is the other teams," Lefevere told reporters outside the Etixx-QuickStep bus in Arnhem.
"No one wants to work, playing poker, and they risked losing the stage today. For us it was enough to be second or third [for Kittel to take pink], but of course we wanted to win. There are a lot of sprinters but nobody works. You don’t get rewarded if you don’t work.
"You can have a flat tyre in the last kilometre, someone can make you crash," he added. "Even if you think you only have a 10 per cent chance, why don’t you go for it?"
When it was put to him that some sprinters here don’t enjoy as deep a pool of resources as Kittel, he simply said: "So what? Either you come with a team or you stay at home."
Lefevere has been here before in the Classics, the Belgian team’s traditional bread and butter, and it has been a recent trend for other teams to look to the collection of blue jerseys to ignite the race. While the team didn’t notch a top-tier one-day win this season, the team has racked up no fewer than 25 victories since the turn of the year and, win or lose, Lefevere is proud of his team’s approach.
"It’s the first time in 15 years we didn’t win a Classic, but if you looked to Flanders and Roubaix, without our team it was quite boring. We were opening the race 120km from the finish, and I’m very proud of that."
Lefevere will now go back across the Dutch-Belgian border to his home, while the Giro heads to Italy for more potential sprints in the first week.
"We’re in a situation where everything that happens now, that’s a bonus," he said, before adding: "I’ll go home and on Tuesday and see on the TV how all the other teams work for us."
Als ik de andere teams was zou ik de volgende sprintetappes werkelijk niets doen.quote:
En dan blijft er een groepje weg waarvan Trentin de sprint wint.quote:Op zondag 8 mei 2016 20:02 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Als ik de andere teams was zou ik de volgende sprintetappes werkelijk niets doen.
Dus geen groepje met iemand van Etixx laten wegrijden.quote:Op zondag 8 mei 2016 20:06 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
En dan blijft er een groepje weg waarvan Trentin de sprint wint.
quote:Op zondag 8 mei 2016 19:06 schreef Sked het volgende:
[..]
Oei, de Fransjes zijn niet blij met elkaar. Dat is garantie voor spektakel, want dan wordt het een prestigestrijd.
twitter:Maxvanderven twitterde op zondag 08-05-2016 om 17:13:50Vechtende renners na afloop van de etappe in #Giro https://t.co/4r6CnBK6RA reageer retweet
Politieagent/Steward lost dat keurig op.quote:Op zondag 8 mei 2016 20:51 schreef showtimer het volgende:
[..]twitter:Maxvanderven twitterde op zondag 08-05-2016 om 17:13:50Vechtende renners na afloop van de etappe in #Giro https://t.co/4r6CnBK6RA reageer retweet
Niet eens slaan met voorwielen, wat een amateurs.quote:Op zondag 8 mei 2016 20:51 schreef showtimer het volgende:
[..]twitter:Maxvanderven twitterde op zondag 08-05-2016 om 17:13:50Vechtende renners na afloop van de etappe in #Giro https://t.co/4r6CnBK6RA reageer retweet
Dat is heel verstandig.quote:Op zondag 8 mei 2016 21:03 schreef Marcoss het volgende:
Bij LottoNL verwachten ze dat het dinsdag te zwaar is voor Hofland en gokken ze op Battaglin
Nou dit heeft ook verder niks met nadenken te maken. Het is een logische optelsom. Zelfs Jan Boven begrijpt dat.quote:Op zondag 8 mei 2016 21:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Lotto-Jumbo en verstandig denken. Dat u dat mee mag maken in 2016.
Ik word zo moe van die man. Wanneer rijdt hij nou eens met die auto in een ravijn.quote:
Lekker slim. Etixx laat dan gewoon een kopgroepje rijden, ook al zit er niemand van Etixx bij. Je kunt beter je aandacht besteden aan hoe je de sprint aan moet trekken om een kans te hebben ipv elkaar het wit uit de ogen kijken met als resultaat een gemiste kans of, zoals vandaag, iedereen die elkaar kapot rijdt om het wiel van Kittel te krijgen.quote:Op zondag 8 mei 2016 20:02 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Als ik de andere teams was zou ik de volgende sprintetappes werkelijk niets doen.
Pat denkt eraan om na 2017 te zeggen: 'Zoek het lekker uit met je hele handel.'quote:Op zondag 8 mei 2016 21:13 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik word zo moe van die man. Wanneer rijdt hij nou eens met die auto in een ravijn.
Nee niet echt natuurlijk maar je begrijpt wat ik bedoel.
quote:Op zondag 8 mei 2016 21:55 schreef wimderon het volgende:
[..]
Pat denkt eraan om na 2017 te zeggen: 'Zoek het lekker uit met je hele handel.'
https://audioboom.com/boo(...)rcel-the-magnificent
11:02-11:33
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Net efkes anges
Uiteraard en daar hoort dat bij. Trein van Etixx zoveel mogelijk uitdunnen. Nadeel is dat die er al twee binnen hebben in deze strategie. Maar als Kittel nog 4 frisse mannen heeft in de laatste 2,5 km gaat echt niemand anders winnen.quote:Op zondag 8 mei 2016 21:51 schreef wimderon het volgende:
[..]
Lekker slim. Etixx laat dan gewoon een kopgroepje rijden, ook al zit er niemand van Etixx bij. Je kunt beter je aandacht besteden aan hoe je de sprint aan moet trekken om een kans te hebben ipv elkaar het wit uit de ogen kijken met als resultaat een gemiste kans of, zoals vandaag, iedereen die elkaar kapot rijdt om het wiel van Kittel te krijgen.
quote:Op zondag 8 mei 2016 22:11 schreef Sjoerd102 het volgende:
Tijntje met zijn blije hoofdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Britten blijven Britten.quote:Op zondag 8 mei 2016 22:53 schreef Columbiafan het volgende:
Prestaties en kwaliteiten van Kittel worden wel erg ondergewaardeerd op cyclingnews forum. Dat trouwens terwijl Cavendish extreem opgehemeld wordt en er steeds wel een excuus gevonden wordt als hij een sprint verliest.
twitter:inrng twitterde op maandag 09-05-2016 om 08:07:22"Thank-you Gelderland" says RCS in La Gazzetta ad. Race director Vegni says start was best so far during his 6 years https://t.co/gEhnjVl0pY reageer retweet
quote:Op maandag 9 mei 2016 10:25 schreef heywoodu het volgende:
Dat ik m'n provincie nog eens op de voorpagina van La Gazzetta mag zien staan
Maar dan nog hebben we weinig te klagen met een paginagrote advertentiequote:says RCS in La Gazzetta ad
Ik speel daar met een andere naam dan hier, kan het niet meer wijzigen geloof ikquote:Op maandag 9 mei 2016 10:29 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Wie zijn al die mensen in onze scorito poule johUit de top 10 ken ik alleen wimderon. Ik wil gewoon in een oogopslag kunnen zien hoever ik voor sta op al die falers hier, niet pagina na pagina afgaan.
Dat zijn Ivo van den Nieuwenhuizen, Simone Gommans en Tiana Loppies in de top 3. Die zitten hier dagelijks toch?quote:Op maandag 9 mei 2016 10:29 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Wie zijn al die mensen in onze scorito poule johUit de top 10 ken ik alleen wimderon. Ik wil gewoon in een oogopslag kunnen zien hoever ik voor sta op al die falers hier, niet pagina na pagina afgaan.
Die dorpsgek van een Ivo wordt normaal nooit gehinderd door enige kennis van zaken, en zit nu opeens de hele subleague te ownen. Walgelijkquote:Op maandag 9 mei 2016 10:49 schreef noodgang het volgende:
[..]
Dat zijn Ivo van den Nieuwenhuizen, Simone Gommans en Tiana Loppies in de top 3. Die zitten hier dagelijks toch?
Het beste team is binnen 5 minuten opgesteld zonder er al te veel over na te denken. Met onderzoek win je niet, dat is net als blind de bookies volgen.quote:Op maandag 9 mei 2016 11:13 schreef heywoodu het volgende:
Boeiend, de echte kenners staan toch nog rond plek 40-45.
Jep, paar jaar terug bij sportpools een giro poule 5 minuten voor de deadline bij elkaar geraapt, niet meer naar omgekeken, bleek ik achteraf 2e overall geworden te zijnquote:Op maandag 9 mei 2016 11:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het beste team is binnen 5 minuten opgesteld zonder er al te veel over na te denken. Met onderzoek win je niet, dat is net als blind de bookies volgen.
#grappenmakertwitter:raykerckhoffs twitterde op maandag 09-05-2016 om 12:05:38Schijnt dat Maarten Tjallingii dicht bij deur in vliegtuig zit. Kan hij als eerste naar buiten als ze in Italië geland zijn. #giroditalia reageer retweet
Zijn ze vanochtend pas op het vliegtuig gestapt of gisteravond al?quote:Op maandag 9 mei 2016 12:07 schreef franklop het volgende:
#grappenmakertwitter:raykerckhoffs twitterde op maandag 09-05-2016 om 12:05:38Schijnt dat Maarten Tjallingii dicht bij deur in vliegtuig zit. Kan hij als eerste naar buiten als ze in Italië geland zijn. #giroditalia reageer retweet
vandaag pasquote:Op maandag 9 mei 2016 12:27 schreef Sjoerd102 het volgende:
[..]
Zijn ze vanochtend pas op het vliegtuig gestapt of gisteravond al?
Had eigenlijk gisteravond nog naar vliegveld Weeze willen gaan (ga er vanuit dat ze daar opgestegen zijn). Maar werd me iets te laat.
Amsterdam zo te zienquote:Op maandag 9 mei 2016 12:27 schreef Sjoerd102 het volgende:
[..]
Zijn ze vanochtend pas op het vliegtuig gestapt of gisteravond al?
Had eigenlijk gisteravond nog naar vliegveld Weeze willen gaan (ga er vanuit dat ze daar opgestegen zijn). Maar werd me iets te laat.
twitter:f_cancellara twitterde op maandag 09-05-2016 om 07:58:42Thank you @Girogelderland @giroditalia for the days in Holland.Amazing crowds and support we got. #impressionante #vivaciclismo #giro reageer retweet
twitter:giroditalia twitterde op maandag 09-05-2016 om 11:29:29The Maglia Rosa is arriving! / La Maglia Rosa sta arrivando!#Giro https://t.co/cjvZOmDuI5 reageer retweet
Wimderon heeft de poule open gezet zodat elke jandoedel zich kon aanmelden om die boekjes te winnen.quote:Op maandag 9 mei 2016 10:29 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Conquistador heeft al een paar keer mee gedaan hoor.quote:Op maandag 9 mei 2016 11:42 schreef Slobeend het volgende:
In Cyclingmaster ook. Cyclesaurus? Conquistador? Vainsteins?
Maar wie zijn de users hierachter? #dtvquote:Op maandag 9 mei 2016 12:31 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Conquistador heeft al een paar keer mee gedaan hoor.
Trollende Wielerflitsersquote:Op maandag 9 mei 2016 12:35 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Maar wie zijn de users hierachter? #dtv
Geef 'em eens ongelijk, als ik kon kiezen tussen m'n waardigheid en de boekjes zou ik het ook wel weten.quote:Op maandag 9 mei 2016 12:31 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wimderon heeft de poule open gezet zodat elke jandoedel zich kon aanmelden om die boekjes te winnen.
Niet haten. Ik post hier afgelopen tour en vuelta gewoon lekker mee. Dat mn naam niet bekend is op fok! hoeft ook niet.quote:Op maandag 9 mei 2016 11:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik doe geen oog meer dicht door Ivo.
Dat hoop ik ook. Maar wees gerust, niemand maakt er zo'n grote puinhoop van als ik.quote:Op maandag 9 mei 2016 15:17 schreef Koffieplanter het volgende:
Etappe van morgen is echt onmogelijk te voorspellen. Heb er een puinhoop van gemaakt op de CM vrees ik.
Ulissi?quote:Op maandag 9 mei 2016 15:17 schreef Koffieplanter het volgende:
Etappe van morgen is echt onmogelijk te voorspellen. Heb er een puinhoop van gemaakt op de CM vrees ik.
Waarom zou je daarop op hopen, als ik de enige ben die onze subleague kan redden? Voor je het weet zijn we ingehaald door de heren van Wielerflits.quote:Op maandag 9 mei 2016 15:19 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook. Maar wees gerust, niemand maakt er zo'n grote puinhoop van als ik.
Te zwaar voor Kittel, te licht voor Valverde lijkt me. Daarbinnen zit nog genoeg ruimte natuurlijk.quote:Op maandag 9 mei 2016 15:17 schreef Koffieplanter het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |