Het beste team is binnen 5 minuten opgesteld zonder er al te veel over na te denken. Met onderzoek win je niet, dat is net als blind de bookies volgen.quote:Op maandag 9 mei 2016 11:13 schreef heywoodu het volgende:
Boeiend, de echte kenners staan toch nog rond plek 40-45.
Jep, paar jaar terug bij sportpools een giro poule 5 minuten voor de deadline bij elkaar geraapt, niet meer naar omgekeken, bleek ik achteraf 2e overall geworden te zijnquote:Op maandag 9 mei 2016 11:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het beste team is binnen 5 minuten opgesteld zonder er al te veel over na te denken. Met onderzoek win je niet, dat is net als blind de bookies volgen.
#grappenmakertwitter:raykerckhoffs twitterde op maandag 09-05-2016 om 12:05:38Schijnt dat Maarten Tjallingii dicht bij deur in vliegtuig zit. Kan hij als eerste naar buiten als ze in Italië geland zijn. #giroditalia reageer retweet
Zijn ze vanochtend pas op het vliegtuig gestapt of gisteravond al?quote:Op maandag 9 mei 2016 12:07 schreef franklop het volgende:
#grappenmakertwitter:raykerckhoffs twitterde op maandag 09-05-2016 om 12:05:38Schijnt dat Maarten Tjallingii dicht bij deur in vliegtuig zit. Kan hij als eerste naar buiten als ze in Italië geland zijn. #giroditalia reageer retweet
vandaag pasquote:Op maandag 9 mei 2016 12:27 schreef Sjoerd102 het volgende:
[..]
Zijn ze vanochtend pas op het vliegtuig gestapt of gisteravond al?
Had eigenlijk gisteravond nog naar vliegveld Weeze willen gaan (ga er vanuit dat ze daar opgestegen zijn). Maar werd me iets te laat.
Amsterdam zo te zienquote:Op maandag 9 mei 2016 12:27 schreef Sjoerd102 het volgende:
[..]
Zijn ze vanochtend pas op het vliegtuig gestapt of gisteravond al?
Had eigenlijk gisteravond nog naar vliegveld Weeze willen gaan (ga er vanuit dat ze daar opgestegen zijn). Maar werd me iets te laat.
twitter:f_cancellara twitterde op maandag 09-05-2016 om 07:58:42Thank you @Girogelderland @giroditalia for the days in Holland.Amazing crowds and support we got. #impressionante #vivaciclismo #giro reageer retweet
twitter:giroditalia twitterde op maandag 09-05-2016 om 11:29:29The Maglia Rosa is arriving! / La Maglia Rosa sta arrivando!#Giro https://t.co/cjvZOmDuI5 reageer retweet
Wimderon heeft de poule open gezet zodat elke jandoedel zich kon aanmelden om die boekjes te winnen.quote:Op maandag 9 mei 2016 10:29 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Wie zijn al die mensen in onze scorito poule johUit de top 10 ken ik alleen wimderon. Ik wil gewoon in een oogopslag kunnen zien hoever ik voor sta op al die falers hier, niet pagina na pagina afgaan.
Conquistador heeft al een paar keer mee gedaan hoor.quote:Op maandag 9 mei 2016 11:42 schreef Slobeend het volgende:
In Cyclingmaster ook. Cyclesaurus? Conquistador? Vainsteins?
Maar wie zijn de users hierachter? #dtvquote:Op maandag 9 mei 2016 12:31 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Conquistador heeft al een paar keer mee gedaan hoor.
Trollende Wielerflitsersquote:Op maandag 9 mei 2016 12:35 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Maar wie zijn de users hierachter? #dtv
Geef 'em eens ongelijk, als ik kon kiezen tussen m'n waardigheid en de boekjes zou ik het ook wel weten.quote:Op maandag 9 mei 2016 12:31 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wimderon heeft de poule open gezet zodat elke jandoedel zich kon aanmelden om die boekjes te winnen.
Niet haten. Ik post hier afgelopen tour en vuelta gewoon lekker mee. Dat mn naam niet bekend is op fok! hoeft ook niet.quote:Op maandag 9 mei 2016 11:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik doe geen oog meer dicht door Ivo.
Dat hoop ik ook. Maar wees gerust, niemand maakt er zo'n grote puinhoop van als ik.quote:Op maandag 9 mei 2016 15:17 schreef Koffieplanter het volgende:
Etappe van morgen is echt onmogelijk te voorspellen. Heb er een puinhoop van gemaakt op de CM vrees ik.
Ulissi?quote:Op maandag 9 mei 2016 15:17 schreef Koffieplanter het volgende:
Etappe van morgen is echt onmogelijk te voorspellen. Heb er een puinhoop van gemaakt op de CM vrees ik.
Waarom zou je daarop op hopen, als ik de enige ben die onze subleague kan redden? Voor je het weet zijn we ingehaald door de heren van Wielerflits.quote:Op maandag 9 mei 2016 15:19 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook. Maar wees gerust, niemand maakt er zo'n grote puinhoop van als ik.
Te zwaar voor Kittel, te licht voor Valverde lijkt me. Daarbinnen zit nog genoeg ruimte natuurlijk.quote:Op maandag 9 mei 2016 15:17 schreef Koffieplanter het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |