Winnen van Cambuur met twee tegendoelpunten check.quote:woensdag 27 april 2016 @ 09:17 • 278
Lemming22
Vannacht gedroomd: PSV wint met 8-2 van Cambuur, Ajax verliest met 3-0 van De Graafschap, huilende Ajax-supporters. Mooi was dat.![]()
Toch even posten, om te bewijzen dat ik voorspellende dromen heb.
quote:Op zondag 8 mei 2016 21:34 schreef Lemming22 het volgende:
Even alle gekkigheid op een stokje, het is hoog tijd om serieus terug te komen op deze post van een paar topics terug:
[..]
Winnen van Cambuur met twee tegendoelpunten check.
Puntverlies Ajax tegen de Graafschap check.
Huilende Ajax-supporters check.
Niet slecht dacht ik zo![]()
?quote:Op zondag 8 mei 2016 21:45 schreef rubbereend het volgende:
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Bedankt! Binnenkort start ik mijn eigen topic, doe er je voordeel meequote:Op zondag 8 mei 2016 21:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Desalniettemin gefeliciteerd met het kampioenschap meneer het orakel
Een volger/fan van de altijd neutrale en objectieve Rik heeft bij voorbaat al een flink streepje voor bij mij. Ik kan niet wachtenquote:Op zondag 8 mei 2016 21:47 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Bedankt! Binnenkort start ik mijn eigen topic, doe er je voordeel mee
zo rende ik vanmiddag zo ongeveer rond in Giethoornquote:
van Ginkel: 5 minuten hoerenjongquote:
Lolwat?quote:Op zondag 8 mei 2016 21:54 schreef hafcfan het volgende:
Gefeliciteerd jongens. Hopelijk kunnen jullie het nu ook in de CL laten zien nu je geen geluk meer hebt met de pot indeling.
1:26 wie zegt daar, haaa lekker voor jullie?quote:
Is de algemene tendens van de ajacieden..quote:
zie ook ajaxnetwerk. Niet elke ajacied zal er zo over denken, maar poeperd v.d.Sar gaf ook al vaak aan dat psv natuurlijk wel een makkelijke loting had enzovoort..quote:Nou wat geweldig was dat...Het begon al met de aangepaste regels rondom de loting en vervolgens de meest eenvoudige loting die je kunt bedenken. Vervolgens moet je thuis tegen ManU een rode kaart en een penalty tegen krijgen. Notabene een been van de tegenstander wordt doormidden getrapt. Uit in Oekraine worden ze helemaal weggespeeld en hebben ze alle geluk van de wereld dat ze op slag van rust niet op 0-4 staan. Bij Wolfsburg hebben ze ook geen schijn van een kans. Uit bij ManU worden ze compleet van de mat gespeeld en heeft ManU alle pech van de wereld dat ze niet scoren. En tot slot in de thuiswedstrijd tegen de nummer 4 van de poule kraakt het aan alle kanten en moet bruma eigenlijk een tweede gele kaart krijgen wegens vasthouden. Kortom, ze worden tijdens de poulefase in alle uitwedstrijden zoek gespeeld.
Dat was CSKA Kiev duhquote:Op zondag 8 mei 2016 22:14 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Is de algemene tendens van de ajacieden..
[..]
zie ook ajaxnetwerk. Niet elke ajacied zal er zo over denken, maar poeperd v.d.Sar gaf ook al vaak aan dat psv natuurlijk wel een makkelijke loting had enzovoort..
Het is gewoon knap in deze tijd dat je de tweede ronde haalt (net als bijvoorbeeld gent van belgie). Het kan in principe niet.
Wolfsburg (toevallig 1 van de tegenstander) kwam nog verder, maar staat nu wel met lege handen in duitsland).
De ajacieden zijn gewoon mad dat ajax het niet haalde de laatste jaren..
Kan trouwens mij iemand vertellen wie de tegenstander uit Oekraine was?![]()
Ik vind helemaal mooi. Net als deze.quote:
Hahaha wat zijn het toch ook echt mongolen daar in Amsterdam zeg. Echt wat een droeftoeters. Ik gun ze het licht nog nietquote:
Ariasquote:
quote:
twitter:julianpater twitterde op zondag 08-05-2016 om 18:23:57Riechedly Bazoer wordt helemaal gek in de spelerstunnel op De Vijverberg #graaja #Ajax #Eredivisie https://t.co/gOE7foZu8S reageer retweet
standaard he. Staat zelfs in de lonely planet denk ikquote:Op zondag 8 mei 2016 22:26 schreef de_boswachter het volgende:
Programma van morgen al bekend ? Hoe de route loopt bijvoorbeeld ?
quote:
Meerdere keren hardop gelachen, wat een gast die Hendrixquote:
Heerlijk filmpjequote:
Willems Lestienne Poulsen Bruma Schaars.quote:Op zondag 8 mei 2016 22:58 schreef Lange_Lans het volgende:
Maar nu terug naar de realiteit. Wie gaan er allemaal weg in de zomer?
Bruma, Willems, Schaars.quote:Op zondag 8 mei 2016 22:58 schreef Lange_Lans het volgende:
Maar nu terug naar de realiteit. Wie gaan er allemaal weg in de zomer?
quote:
Bruma ook? Zal hij geen behoefte hebben aan wat vastigheid na zijn lange, grotendeels mislukte tocht door Europa.quote:Op zondag 8 mei 2016 23:01 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Bruma, Willems, Schaars.
Dat zijn zekerheidjes.
Het is toch wel duidelijk dat hij verder in Europa gewoon niet goed genoeg is, bij PSV is het perfect met zijn kwaliteiten.quote:Op zondag 8 mei 2016 23:02 schreef rubbereend het volgende:
Ik ben heel benieuwd wat De Jong wil, toch een bepalende speler. Er zullen vast clubs voor komen maar wat kiest hij. Blijven en spelen voor titels en CL of voor meer geld naar middelmatige clubs in Engeland/Duitsland
contract loopt volgens mij in 2017 af, zal binnenkort wel gesproken wordenquote:Op zondag 8 mei 2016 23:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bruma ook? Zal hij geen behoefte hebben aan wat vastigheid na zijn lange, grotendeels mislukte tocht door Europa.
Nee, die heeft echt helemaal niets met PSV.quote:Op zondag 8 mei 2016 23:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bruma ook? Zal hij geen behoefte hebben aan wat vastigheid na zijn lange, grotendeels mislukte tocht door Europa.
Wel een gemis zal dat zijn. Die Isimat zal vast een leuke jongen zijn maar die kan er verder niet zoveel van.quote:Op zondag 8 mei 2016 23:04 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Nee, die heeft echt helemaal niets met PSV.
Voor een mooi bedrag aan een Italiaan loodsen, is iedereen tevreden.
En waar halen we een goede vervanger vandaan?quote:Op zondag 8 mei 2016 23:04 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Nee, die heeft echt helemaal niets met PSV.
Voor een mooi bedrag aan een Italiaan loodsen, is iedereen tevreden.
Nee, dan moet je ook gewoon kloten tonen en er 1 ophalen voor 10 miljoen.quote:Op zondag 8 mei 2016 23:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wel een gemis zal dat zijn. Die Isimat zal vast een leuke jongen zijn maar die kan er verder niet zoveel van.
ik dacht eerder aan Vlaar, maar die overtuigde toch minder in belangrijke wedstrijdenquote:Op zondag 8 mei 2016 23:06 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
En waar halen we een goede vervanger vandaan?
Die clausule is verlopen toch.quote:Op zondag 8 mei 2016 23:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wel een gemis zal dat zijn. Die Isimat zal vast een leuke jongen zijn maar die kan er verder niet zoveel van.
Chelsea bedong een terugkoopclausule van 5 miljoen euro
Misschien wel de natuurlijke opvolger van Terry
Dat kan alleen door een enorme gok te nemen met een transfersom. Anders wil geen hond in de Eredivisie spelen. Je moet gewoon mazzel hebben.quote:Op zondag 8 mei 2016 23:06 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Timoquote:Op zondag 8 mei 2016 23:06 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
wel heel makkelijk gezegd natuurlijk maar ik ben benieuwd. Wellicht dat er een Zuid/midden-Amerikaan zo gek kan worden gemaakt met Moreno ernaast en Guardado ervoor.quote:Op zondag 8 mei 2016 23:07 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Nee, dan moet je ook gewoon kloten tonen en er 1 ophalen voor 10 miljoen.
Voor een goeie centrale verdediger moet je gewoon je portemonnee laten bloeden
Misschien letschert?quote:Op zondag 8 mei 2016 23:07 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik dacht eerder aan Vlaar, maar die overtuigde toch minder in belangrijke wedstrijden
Wat je zegt; op die manier is Moreno ook binnen gehengeld. PSV moet het gewoon hebben van de connecties, want Guardado en Moreno zijn hier niet voor de centen of sfeer komen ballen.quote:Op zondag 8 mei 2016 23:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
wel heel makkelijk gezegd natuurlijk maar ik ben benieuwd. Wellicht dat er een Zuid-Amerikaan zo gek kan worden gemaakt met Moreno ernaast en Guardado ervoor.
Jongens die 10 mil waard zijn willen hier helemaal niet voetballen.quote:Op zondag 8 mei 2016 23:07 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Nee, dan moet je ook gewoon kloten tonen en er 1 ophalen voor 10 miljoen.
Voor een goeie centrale verdediger moet je gewoon je portemonnee laten bloeden
Sowieso misschien een nuttige aankoop, maar niet voor een hoofdprijs. Het is zo'n jongen waarvan je moet afwachten of hij de volgende stap aankan.quote:
Ik betwijfel het. Hij is nergens echt door de mand gevallen dus Chelsea zal vast iets lucratiever kunnen vinden.quote:Op zondag 8 mei 2016 23:03 schreef Lange_Lans het volgende:
Zou Ginkel blijven? Vind ik wel een positieve jongen.
Guardado kwam/komt een heel eind in de richting. Hij zat te verpieteren op de bank en omdat Brands een man is van de lange adem en spelers 3 jaar lang volgt is het uiteindelijk gelukt.quote:Op zondag 8 mei 2016 23:10 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Jongens die 10 mil waard zijn willen hier helemaal niet voetballen.
Snel toeslaan nu Guus daar nog zit.quote:Op zondag 8 mei 2016 23:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik betwijfel het. Hij is nergens echt door de mand gevallen dus Chelsea zal vast iets lucratiever kunnen vinden.
Waar te zien?quote:Op zondag 8 mei 2016 23:12 schreef BeamofLight het volgende:
Whahahah dat filmpje dat ook heel de Kuip ontploft . Kippenvel .
Roepen zelfs een paar keer boeruh. Moet niet gekker worden.quote:Op zondag 8 mei 2016 23:12 schreef BeamofLight het volgende:
Link.quote:Op zondag 8 mei 2016 23:13 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Roepen zelfs een paar keer boeruh. Moet niet gekker worden.
heel dat ding trilt weer. Echt ver.quote:Op zondag 8 mei 2016 23:13 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Roepen zelfs een paar keer boeruh. Moet niet gekker worden.
https://www.facebook.com/425428140834316/videos/1105586122818511/quote:Op zondag 8 mei 2016 23:14 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Eric van eijk
PSV Eindhoven Fans
Andersen dacht dat Willem II de nacompetitie had ontlopen omdat het uitvak tekeer ging maar die fans bleken enkel los te gaan omdat Ajax punten had verspeeldquote:Op zondag 8 mei 2016 23:15 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
heel dat ding trilt weer. Echt ver.
Ben benieuw maar Twente Groningen Utrechts enzo
Ja Sorry kan ff niet direct linken maar gewoon Ajax Feyenoord NEC en ontploft invullen en dan kom je er wel.quote:
quote:Op zondag 8 mei 2016 23:15 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/425428140834316/videos/1105586122818511/
Zo moeilijk was dat toch niet?
quote:Op zondag 8 mei 2016 23:15 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Godverquote:Op zondag 8 mei 2016 23:15 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
frank op de brommertquote:Op zondag 8 mei 2016 23:32 schreef Dj_Day-V het volgende:
Iemand nog suggesties voor de kampioensgif?
Wanneer breng je de gif uit?quote:Op zondag 8 mei 2016 23:34 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik heb al Frank in de bus en Bazoer die mad het veld afloopt.
Misschien een leuk doelpunt van Luuk erbij ofzo?quote:Op zondag 8 mei 2016 23:37 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Nu maar ik moet nog wat beelden hebben.
gewoon exact, een heel jaar lang, het Ajax kampioen gifjequote:Op zondag 8 mei 2016 23:37 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Nu maar ik moet nog wat beelden hebben.
Diego Reyes. Maar die heeft dit jaar volgens mij bijna alles gespeeld.quote:Op zondag 8 mei 2016 23:11 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Guardado kwam/komt een heel eind in de richting. Hij zat te verpieteren op de bank en omdat Brands een man is van de lange adem en spelers 3 jaar lang volgt is het uiteindelijk gelukt.
Je weet niet of hij op dit moment ook zo'n verdediger in de koker heeft zitten.
Makkelie.quote:Op zondag 8 mei 2016 23:32 schreef Dj_Day-V het volgende:
Iemand nog suggesties voor de kampioensgif?
Dat vind ik eerlijk gezegd een beetje sneu.quote:Op zondag 8 mei 2016 23:12 schreef BeamofLight het volgende:
en dat ze niet doorhadden dat de schaal kwijt was, tot een fan hem aangafquote:Op zondag 8 mei 2016 23:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:
De Jong ook binnen 2 seconden die schaal uit zijn handen laten flikkeren.Deed me denken aan die keer dat ze de schaal van de platte kar hadden laten vallen en dat er een wagen overheen gereden was.
![]()
![]()
Bazoer speelt die daar nog? AL lang niks meer over gehoord. Zeer matige speler ook natuurlijk.quote:Op zondag 8 mei 2016 23:34 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik heb al Frank in de bus en Bazoer die mad het veld afloopt.
quote:Op zondag 8 mei 2016 23:46 schreef rubbereend het volgende:
[..]
en dat ze niet doorhadden dat de schaal kwijt was, tot een fan hem aangaf
Beetje raar is het wel ja.quote:Op zondag 8 mei 2016 23:45 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dat vind ik eerlijk gezegd een beetje sneu.
Nee.quote:Op zondag 8 mei 2016 23:49 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Bazoer speelt die daar nog? AL lang niks meer over gehoord. Zeer matige speler ook natuurlijk.
Precies, 90% van de selectie was op dat moment dan ook al zatter dan menig supporter. Volgens mij was het zelfs een klein menneke wat tegen zijn pa zei:'Kijk, daar ligt de kampioensschaal papa!"quote:Op zondag 8 mei 2016 23:46 schreef rubbereend het volgende:
[..]
en dat ze niet doorhadden dat de schaal kwijt was, tot een fan hem aangaf
Jij was toch heel het seizoen zo negatief meen ik? Allemaal goedgekomen dusquote:Op zondag 8 mei 2016 23:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:
De Jong ook binnen 2 seconden die schaal uit zijn handen laten flikkeren.Deed me denken aan die keer dat ze de schaal van de platte kar hadden laten vallen en dat er een wagen overheen gereden was.
![]()
![]()
Jong Ajax?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |