SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"In zekere zin ben ik waarschijnlijk onsterfelijk"
- Johan CruijffRED ONS HENNIEGOD![]()
Snap de paniek ook niet echt bij de meeste hierquote:Op zondag 8 mei 2016 15:57 schreef ShaoliN het volgende:
Lol, Ajax trekt dit echt nog wel over de streep. Rustig blijven.Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same![]()
Het is echt fucking dramatisch. Je verdient die schaal niet.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
quote:Op zondag 8 mei 2016 16:01 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Het is echt fucking dramatisch. Je verdient die schaal niet.!!!!
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same![]()
Dat roep ik al ruim een half jaarquote:Op zondag 8 mei 2016 16:01 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Het is echt fucking dramatisch. Je verdient die schaal niet.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Ben bang dat er de komende jaren weer extreme droogte gaat komen qua prijzen
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: