Is ook een belangrijke koers, Devolder won m ooit tweemaalquote:Op zondag 8 mei 2016 16:42 schreef Wombcat het volgende:
Volgens mij hebben ze op Sporza vandaag al 20x gezegd dat Tjallingii de Ronde van België eens gewonnen heeft.
Toch mooi. Worden er tenminste nog mensen blij van de ronde van België.quote:Op zondag 8 mei 2016 16:42 schreef Wombcat het volgende:
Volgens mij hebben ze op Sporza vandaag al 20x gezegd dat Tjallingii de Ronde van België eens gewonnen heeft.
Moet je nagaan hoeveel Wuyts hier misloopt voor zijn Baloise bonus.quote:Op zondag 8 mei 2016 16:42 schreef Wombcat het volgende:
Over 2 weken begint het Baloise Genot weerquote:Op zondag 8 mei 2016 16:44 schreef OProg het volgende:
[..]
Toch mooi. Worden er tenminste nog mensen blij van de ronde van België.
Mooi toch, precies tijdens het einde van de giro.quote:Op zondag 8 mei 2016 16:44 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Over 2 weken begint het Baloise Genot weer
Dat ookquote:Op zondag 8 mei 2016 16:51 schreef Doevelaer het volgende:
*hey, dan komt Maarten in het rood èn blauw?
Het is toch gewoon Tankink die Kruijswijk voorin houdt net als gisteren.quote:Op zondag 8 mei 2016 16:54 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Lotto Djumbo
Alsof Hofland ook maar enige kans heeft.
Ja, ik zie het nu ook.quote:Op zondag 8 mei 2016 16:54 schreef TheArt het volgende:
[..]
Het is toch gewoon Tankink die Kruijswijk voorin houdt net als gisteren.
Niet slim iddquote:Op zondag 8 mei 2016 16:55 schreef noodgang het volgende:
Jumbo, dit gaat ten koste van de rode trui van Maarten!
Dumoulin gaat straks gewoon à la Cancellara de etappe winnen.quote:Op zondag 8 mei 2016 16:55 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Niet slim idd
Overigens als Kittel 2e worddt, heeft 'ie de trui.
Maar dat wordt Hofland natuurlijk.quote:Op zondag 8 mei 2016 16:55 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Niet slim idd
Overigens als Kittel 2e worddt, heeft 'ie de trui.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |