Ik heb er alleen nog maar gerendquote:Op zondag 8 mei 2016 15:56 schreef Postbus100 het volgende:
De Posbank is ook schitterend om te wandelen
Naar de binnenstad fietsen natuurlijkquote:Op zondag 8 mei 2016 15:57 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik heb er alleen nog maar gerend
Ik zit te twijfelen, op tv blijven kijken, of naar de binnenstad fietsen
quote:Op zondag 8 mei 2016 15:58 schreef KolonelBroodje het volgende:
[..]
Naar de binnenstad fietsen natuurlijk
In Ede toevallig?quote:Op zondag 8 mei 2016 15:59 schreef Sked het volgende:
De Giro karavaan deelt klappers uit. Godverdomme, wat een idioten.
Klopt, prachtige omgeving.quote:Op zondag 8 mei 2016 15:56 schreef Postbus100 het volgende:
De Posbank is ook schitterend om te wandelen
Gedaanquote:Op zondag 8 mei 2016 15:58 schreef KolonelBroodje het volgende:
[..]
Naar de binnenstad fietsen natuurlijk
De Graafschapquote:Op zondag 8 mei 2016 16:28 schreef Mani89 het volgende:
Voetbal bestaat voor mij niet meer. Gelukkig heb ik nog wielrennen.
Tjallingii wint de tussensprinten en de bergsprint.quote:Op zondag 8 mei 2016 16:29 schreef Tagliano het volgende:
Goedemiddag
Iemand die mij zou kunnen voorzien van een korte samenvatting?
Godquote:Op zondag 8 mei 2016 16:30 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Tjallingii wint de tussensprinten en de bergsprint.
Lekker Sporza kijken tochquote:Op zondag 8 mei 2016 16:30 schreef Postbus100 het volgende:
NOS-verslaggevers verslaan het gebeuren improviserend. Van mij mogen ze nu wel weer terug naar de Giro.
Sterkte Mani. Hopelijk wint Hofland.quote:Op zondag 8 mei 2016 16:28 schreef Mani89 het volgende:
Herbert is dan ook een ware visionair.quote:Op zondag 8 mei 2016 16:32 schreef Van_Poppel het volgende:
Bij Sporza hebben ze het over de Wet van Herbert regel
Is niet de eerste keer, die kwam 10 jaar geleden ook al regelmatig langs. Het is niet dat Herbert die zelf verzonnen heeft.quote:Op zondag 8 mei 2016 16:32 schreef Van_Poppel het volgende:
Bij Sporza hebben ze het over de Wet van Herbert regel
Herbert doet dit vak ook al een jaar of 20. Volgens mij nam hij het stokje van Jean over.quote:Op zondag 8 mei 2016 16:33 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Is niet de eerste keer, die kwam 10 jaar geleden ook al regelmatig langs. Het is niet dat Herbert die zelf verzonnen heeft.
Ik schat zo in dat Serero beter kan wielrennen dan voetballen. En dan vraag ik me nog af of hij wel bij de trappers kan.quote:Op zondag 8 mei 2016 16:28 schreef Mani89 het volgende:
Maarten geeft geen fuck.quote:Op zondag 8 mei 2016 16:35 schreef heywoodu het volgende:
Maarten verklapt even wie de Eredivisie gewonnen heeft, speciaal voor die mensen die dachten "dat ga ik na de Giro even kijken."
Die hadden het al gezien, de uitzending werd zelfs onderbrokenquote:Op zondag 8 mei 2016 16:35 schreef heywoodu het volgende:
Maarten verklapt even wie de Eredivisie gewonnen heeft, speciaal voor die mensen die dachten "dat ga ik na de Giro even kijken."
Op het kinderfietsje van Voigt.quote:Op zondag 8 mei 2016 16:36 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik schat zo in dat Serero beter kan wielrennen dan voetballen. En dan vraag ik me nog af of hij wel bij de trappers kan.
Absoluut, ploegen die nu Etixx gaan helpen zijn niet goed wijs.quote:Op zondag 8 mei 2016 16:35 schreef Doevelaer het volgende:
Nu als Peloton ook alles door Etixx laten doen, zoek het maar uit.
Lampre dus. Idiots.quote:Op zondag 8 mei 2016 16:36 schreef Mykonos het volgende:
[..]
Absoluut, ploegen die nu Etixx gaan helpen zijn niet goed wijs.
Er is ook al een push-melding van Nu.nl, dus snel bekend wordt het toch wel.quote:Op zondag 8 mei 2016 16:35 schreef heywoodu het volgende:
Goed verhaal, hoe vind je zelf dat het gaat?quote:Op zondag 8 mei 2016 16:39 schreef Breaker.Faker het volgende:
Kut schaal. Waarom iedereen kijkt toch naar Fox Sport de voetbal fans.
Kijk lekker Sporza zou ik zeggenquote:Op zondag 8 mei 2016 16:39 schreef Breaker.Faker het volgende:
Kut schaal. Waarom iedereen kijkt toch naar Fox Sport de voetbal fans.
Is ook wel zo en ik zie dat ze vreemd genoeg zelfs de Giro onderbreken voor het geven van wat medailles en een schaal. Maar goed, Sporzaquote:Op zondag 8 mei 2016 16:37 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Er is ook al een push-melding van Nu.nl, dus snel bekend wordt het toch wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |